| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 53
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Maksimalna produkcija entropije in maksimalna shannonova informacijska entropija v encimski kinetiki
Marko Šterk, 2018, magistrsko delo

Opis: Princip maksimalne produkcije entropije je osrednji optimizacijski princip neravnovesne termodinamike. Princip je dobro raziskan in uveljavljen v sistemih, kjer je zveza med silami in tokovi linearna. Za sisteme, kjer je ta zveza nelinearna pa princip še ni povsem uveljavljen. Primer sistema, kjer je zveza med silami in tokovi nelinearna, so encimske reakcije. V tem magistrskem delu z uporabo principa maksimalne produkcije entropije analiziramo encimsko reakcijo, ki jo poganja encim trioza-fosfat izomeraza, ki je pomemben člen v procesu glikolize in s tem pri proizvodnji energije v večini organizmov. Encim poganja reverzibilno reakcijo v kateri pretvarja substrat dihidroksi acetonfosfat v gliceraldehid-3-fosfat preko vmesnega člena iz skupine enediolov. Z upoštevanjem zakona o ohranitvi mase sistema, ohranitvi encima in fiksne ravnovesne konstante reakcije pokažemo, da v neravnovesnem stacionarnem stanju sistema obstaja maksimum produkcije entropije v odvisnosti od poljubno izbrane kinetične konstante encima. Pokazano je tudi, da v stanju z maksimalno produkcijo entropije soobstajata maksimuma Shannonove informacijske entropije in kinetične fleksibilnosti, kar pomeni, da je stanje z maksimalno produkcijo entropije hkrati tudi najverjetnejše stacionarno stanje, v katerem je encim najfleksibilnejši. Tako napovedane optimalne kinetične konstante encima trioza-fosfat izomeraza primerjamo z eksperimentalno določenimi vrednostmi iz literature in s teoretičnimi napovedmi, ki so jih podali drugi raziskovalci z uporabo svojih optimizacijskih metod.
Ključne besede: trioza-fosfat izomeraza, encimska kinetika, produkcija entropije, informacijska entropija, kinetična fleksibilnost
Objavljeno: 04.02.2021; Ogledov: 134; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (773,67 KB)

2.
Uporaba programskega orodja vMix za izboljšavo procesa video produkcije
Dragan Vuković, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo proces video produkcije različnih dogodkov z uporabo programskega orodja vMix. Namen dela je prikazati razlike med obstoječim načinom produkcije v medijski hiši in produkcijo z obravnavanim orodjem ter oceniti učinke morebitne vpeljave v redno uporabo. V nalogi so kratko opisane alternative orodju vMix in značilnosti tega orodja. Izdelan je splošni model procesa video produkcije, z diagramsko tehniko BPMN. Preizkus orodja vMix je obsegal testni prenos, novinarsko konferenco in športne dogodke. Na vseh testnih primerih uporabe orodja vMix ocene kažejo, da bi za približno isto oziroma sprejemljivo kakovost video produkcije medijska hiša imela nižje skupne stroške. Usposabljanje operaterjev za uporabo orodja vMix, ki že poznajo proces in tehnologijo, predstavlja minimalen napor in stroške.
Ključne besede: televizijski prenos, video produkcija, vMix, pretakanje, prenos v živo
Objavljeno: 02.02.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

3.
Sodobna produkcija elektronske glasbe
Žan Kapun, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je osredotočeno na sodobno elektronsko glasbo ter strojno in programsko opremo, ki se pri tem uporablja. V teoretičnem delu so opisani elektronska glasba, strojna oprema, komponente, iz katerih je sestavljen zvok, ter koncept mešanja in masteringa. Vsi ti elementi so nato uporabljeni za ustvarjanje primera elektronske glasbe, na podlagi katerega je bilo prikazano ustvarjanje glasbe brez klasičnih inštrumentov in z uporabo minimalne strojne in programske opreme.
Ključne besede: zvok, glasbena produkcija, DAW, zvočni miks, mastering
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 116; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Produkcija video oglasa za spletno uporabo
Nejc Vehovec, 2020, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema zaključnega dela je produkcija spletnega video oglaševanja. Predstavljena je teoretična podlaga za oglaševanje in video produkcijo. V drugem delu diplomske naloge se je glede na teorijo analiziralo obstoječe uspešne primere spletnih video oglasov in nato na podlagi ugotovitev in teorije opisalo tudi praktično izvedbo.
Ključne besede: video produkcija, oglaševanje, spletni oglasi, družbena omrežja
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 116; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (872,83 KB)

5.
Produkcija promocijskega videa za gorsko kolesarstvo
Miha Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je video produkcija v gorskem kolesarstvu in kako produkcija takšnega videa poteka. V nalogi je predstavljen pomen videov v gorskem kolesarstvu in kje se uporabljajo. Predstavljeni so nameni gorsko kolesarskega videa, analiza obstoječih primerov, pristop k načrtovanju videa in tehnične značilnosti videa. Na koncu so opisane značilnosti najbolj pogostih družabnih omrežij, ki se uporabljajo za objavljanje gorsko kolesarskih videov.
Ključne besede: gorsko kolesarstvo, produkcija, seznam posnetkov, oprema, družabna omrežja
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 115; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (674,44 KB)

6.
Glasbeni promocijski video za jazz glasbo
Katja Zupan, 2019, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je glasbeni promocijski video za jazz glasbo. V začetku je narejena teoretična podlaga promocije in video produkcije. Nato pa se naredi pregled teorije jazz žanra. Drugi del diplomske naloge je namenjen analizi obstoječih primerov in aplikaciji teoretične podlage na praktično izvedbo. Delo preide do zaključka, da je snemanje za jazz glasbo zelo specifično poleg tega pa zahteva zmožnost improvizacije in prilagajanja. Ključno je prikazati neverbalno komunikacijo in video vsebino urediti tako, da lahko glasbo tudi gledamo in ne samo poslušamo.
Ključne besede: Promocijski video, jazz glasba, video produkcija
Objavljeno: 05.12.2019; Ogledov: 674; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (660,72 KB)

7.
Pomen licenčnih oddaj za slovensko televizijo
Nika Lešnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela so licenčne oddaje na slovenski televiziji, ki so bile primerjane z oddajami lastne produkcije. Predstavljene so razlike med licenčnimi oddajami, ki so predvajane na javni televiziji, in oddajami, ki so predvajane na komercialnih televizijah v slovenskem prostoru. Podrobneje je analizirana licenčna oddaja MasterChef Slovenija, ki je primerjana z dvema različicama te oddaje: prva je originalna britanska MasterChef UK, druga pa najbolj predvajana in najbolj znana širom sveta ameriška MasterChef U.S. Različne ugotovitve, tako iz teoretičnega kot tudi iz empiričnega dela, so podkrepljene z odgovori iz intervjuja, ki je bil opravljen s kreativnim producentom oddaje MasterChef Slovenija Martinom Leskovškom.
Ključne besede: televizija, licenčne oddaje, TV-produkcija, MasterChef
Objavljeno: 10.06.2019; Ogledov: 790; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (782,00 KB)

8.
Stabilizacija in vplivi pri zajemanju panoramske fotografije
Domen Robič, 2018, diplomsko delo

Opis: Zajemanje fotografij je danes mogoče na vsakem koraku. Za zajemanje panoramske fotografije ne potrebujemo več posebnega fotoaparata in programske opreme temveč le mobilni telefon. Ker lahko vsak zajema te fotografije brez predhodnega znanja pogosto prihaja do anomalij. Naloga se osredotoča na vplive zajemanja panoramske fotografije ter preučevanje razlik med njimi. Osredotoča se na dva vpliva; hitrost zajemanja fotografije in svetilnost in kako vplivata na končano panoramo. Opravljen je bil raziskovalni del, ki prikazuje razlike med različnimi mobilnimi napravami in razlika med programsko opremo na mobilnih napravah in računalniku. Ugotavljamo, da najboljše rezultate dobimo z uporabo programske opreme na računalniku.
Ključne besede: panoramska fotografija, mobilni telefon, stabilizacija slike, post-produkcija fotografij
Objavljeno: 26.11.2018; Ogledov: 814; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

9.
Primerjalna analiza makedonskega in slovenskega TV jutranjega programa
Karolina Altiparmakova, 2018, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se predvajajo najrazličnejše televizijske oddaje, med njimi so tudi jutranje oddaje in v njihovem sklopu tudi informativne oddaje. Ustvarjalci sestavljajo oddaje tako po strukturi kot tehnični, scenski plati, da bi nivo predvajane oddaje zadovoljil občinstvo in dosegel ustrezno kakovost. V različnih državah po svetu pripravljajo televizijske oddaje na podoben način s specifikami okolja, kjer oddaja nastaja. Zato je zanimiva primerjava jutranjega televizijskega programa na javnih servisih v Sloveniji in Makedoniji. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na celoten opis in analizo pri izvajanju makedonske in slovenske televizijske jutranje oddaje ter razlike in podobnosti pri izvajanju takšne oddaje v obeh državah. V teoretskem delu smo se osredotočili na opis jutranje TV oddaje, javni nastop, produkcijo, tehnične značilnosti oziroma scenografijo, kamere, osvetlitev in grafiko, kakor tudi na distribucijo. Ugotovitve teoretskega dela bomo podprli z analiziranjem obeh jutranjih TV oddaj oziroma makedonske in slovenske jutranje oddaje.
Ključne besede: televizija, jutranja oddaja, produkcija, javni nastop, televizijski tim, distribucija
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 579; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

10.
Primerjalna analiza produkcije politično dokumentarnih filmov
Melisa Ćehić, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje in prikazuje, kako lahko različni dejavniki vplivajo na posredovanje resnice v politično dokumentarnih filmih skozi različna časovna obdobja in kraje. Po ogledu politično dokumentarnega filma se analizirajo vsi dejavniki, ki lahko nezavedno in zavedno vplivajo na sporočilo filma. Eden izmed teh dejavnikov je produkcija, ki lahko z velikostjo produkcijske ekipe, količine vloženega denarja in zastopanju velikih produkcijskih hiš, spremenijo smer pogleda na film.
Ključne besede: politika, dokumentarni film, produkcija, vplivni dejavniki
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 479; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (371,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici