1. Analysis and implementation of different modulation strategies for one-phase inverter based on TMS320F28335 microcontroller : magistrsko deloTomislav Sinković, 2019, magistrsko delo Opis: This master’s thesis is about researching different modulation strategies used on one-phase inverters. Given results and quality of the particular modulation strategy will be measured on output terminals of the whole system or load, which will be, for this purpose, a classical pure resistive load. Signal response will be measured with oscilloscope and the obtained signal will be saved in CSV form for further computer analysis using MATLAB/Simulink. Stored results will be passed through Fast Fourier Transformation method, which can estimate the magnitude of higher harmonics component in the output signal and thus quality of the signal. Whole algorithm and low-level signal generation is performed with TMS320F28335 microcontroller which supports MATLAB/Simulink to be compiled in C language. Real »Power board« is done with the milling machine with prior designing in Altium Designer PCB software package. Ključne besede: one-phase inverter, different modulation strategies, TMS320F28335, power board, simulations Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 991; Prenosov: 136 Celotno besedilo (3,96 MB) |
2. Razvoj varnostnih sistemov za vodenje pogonskega sistema električnega kolesaJernej Mlinarič, 2018, diplomsko delo Opis: Namen tega diplomskega dela je razviti varnostni sistem za vodenje pogona električnega kolesa, kar vključuje določanje in vgradnjo ustreznih senzorjev, ustrezno konfiguracijo le-teh ter zajemanje in obdelavo signalov v uporabne informacije. Drugi del diplomske naloge se nanaša na prenos vrtilnega momenta na pogonsko kolo, kar vključuje določanje ustreznega prestavnega razmerja, načrtovanje ustreznega gonila, naročanje mehanskih komponent (jermenic in verižnikov) in njihovo mehansko obdelavo, načrtovanje in izdelavo potrebnih delov (nosilca motorja in vmesne gredi, vmesno gred in celotno konstrukcijo). Ta diplomska naloga je nastajala vzporedno še z drugimi petimi diplomskimi nalogami s skupnim ciljem sestaviti električno kolo. Ključne besede: trifazni sinhronski motor s trajnimi magneti, Hallove sonde, absolutni dajalnik zasuka, električno kolo, zaščite, vodenje, senzorji, TMS320F28335, dvostopenjski reduktor Objavljeno v DKUM: 04.09.2018; Ogledov: 1566; Prenosov: 163 Celotno besedilo (2,70 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Aktivni BMS sistem za Li-ion akumulatorske baterijePrimož Bencak, 2017, diplomsko delo Opis: litij-ionske baterije, zaporni pretvornik, balansiranje, digitalni signalni krmilnik Ključne besede: Litij-ionske baterije uspešno nadomeščajo ostale tipe baterij. Posebej primerne so za zaporedno vezavo v baterijske sklope, vendar se z naraščanjem števila celic v paketu povečuje možnost napačnega delovanja. V ta namen se za nadzor nad baterijskim paketom in izravnavo napetosti na posameznih celicah uporabljajo baterijski nadzorni sistemi (BMS).
Naša naloga je izdelava prototipnega BMS sistema. Sistem sprva simuliramo v simulacijskem okolju MATLAB/Simulink, nato se odločimo za fizično izdelavo. Izberemo potrebne komponente, narišemo elektronsko vezje, ter ga testno zaženemo. Nadzorno funkcijo in regulacijo sistema izvedemo s pomočjo digitalnega signalnega krmilnika TMS320F28335, ki ga blokovno programiramo v orodju MATLAB/Simulink.
Na koncu predstavimo rezultate simulacij in fizičnega sistema. Objavljeno v DKUM: 04.10.2017; Ogledov: 3553; Prenosov: 279 Celotno besedilo (8,35 MB) |
4. REALIZACIJA VODENJA ZA OPTIMALNO IZKORIŠČANJE ŽELEZNEGA JEDRA VARILNEGA TRANSFORMATORJAPrimož Sukič, 2013, magistrsko delo Opis: Delo opisuje načrtovanje in izdelavo krmilnega sistema za srednje frekvenčni sistem za uporovno točkovno varjenje. Obsega načrtovanje in izdelavo elektronskih komponent, ki so potrebne za zajemanje podatkov iz senzorjev ter za proženje razsmernika. Jedro sistema predstavlja zmogljiv digitalni signalni krmilnik TMS320F28335, ki je bil grafično programiran v programskem paketu Matlab/Simulink. Uporabljen je sistem vodenja varilnega transformatorja, ki upošteva magnetne razmere v železnem jedru. Razvit je bil za detekcijo nasičenja železnega jedra varilnega transformatorja. Z njegovo uporabo v sistemu vodenja je mogoče preprečiti pojav nasičenja v železnem jedru varilnega transformatorja. Samo jedro pa je mogoče optimalno izkoristiti. Rezultati vodenja z razvitim krmilnim sistemom so pokazali, da je z njegovo uporabo mogoče izboljšati obratovalne lastnosti sistema za uporovno točkovno varjenje. Ključne besede: točkovno varjenje, uporovno varjenje, varilni transformator, železno jedro, krmilni sistem, vodenje, DSP, 28335, TMS320F28335 Objavljeno v DKUM: 13.09.2013; Ogledov: 2877; Prenosov: 119 Povezava na celotno besedilo |