1. OPTIMIZACIJA MODELA UPRAVLJANJA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJEJanez Bartol, 2016, magistrsko delo/naloga Opis: Nenehne spremembe v gospodarstvu povzročajo tudi spremembe v poslovnih procesih in njihovih podpornih podprocesih. Ob zadnjih spremembah, ko je bila večina kazalcev razvoja obrnjena navzdol, so bile vse spremembe naravnane k optimizaciji poslovnih procesov in zagotavljanju učinkovitejšega poslovanja družb. Tako kot se išče učinkovitejše izvajanja vseh procesov v družbah, tako se vršijo procesi za zagotavljanje učinkovitejšega izvajanj tudi v oddelkih za informacijsko podporo poslovnim procesom. Prav ti oddelki informacijske podpore so - hkrati z nalogami za zagotavljanje učinkovitejšega izvajanja - dobile naloge za zagotavljanje kvalitetnejšega in naprednejšega izvajanja podpore poslovnim procesom. Tako morajo ti oddelki praktično zmanjševati stroške izvajanja ob zagotavljanju več, boljših in naprednejših storitev, kar predstavlja dvojni nasprotujoči si učinek sprememb.
Zagotovo pa so izvedljive tudi tako nasprotujoče si spremembe. S kvalitetnimi projekti in dobro zasnovanimi nalogami tranzicije je mogoče poiskati več še neprepoznanih rezerv v izvajanju procesov. V nalogi smo uspeli s poslovnim pristopom ob kvalitetno izvedenem popisu informacijske tehnologije (IT) družb skupine in preudarno načrtovanimi nalogami oblikovati celovito tranzicijo IT oddelkov vseh družb skupine. Tako oblikovana tranzicija posega v procese znotraj IT oddelkov, kadrovsko organizacijo, pogodbena razmerja med družbami skupine in zunanjimi partnerji ter same aplikacijske in infrastrukturne arhitekture. Načrtovanje in oblikovanje pričakovanih pozitivnih učinkov tranzicije temelji na uveljavljanju ISO standarda 2000 in vpeljavi dobrih praks ITIL v IT procese družb. Ključne besede: ITIL, ISO 27001, ISO 20000, Upravljanje IT storitev, Skrbni pregled IT, Finančno upravljanje IT storitev, Strategija storitev Objavljeno v DKUM: 05.10.2016; Ogledov: 1534; Prenosov: 94
Celotno besedilo (16,30 MB) |
2. ZAZNAVANJE IN UPORABA BANČNIH STORITEV V SRBIJIKlavdija Novak, 2016, magistrsko delo Opis: Odjemalci in njihove navade se spreminjajo. Pričakovanja odjemalcev so vse višja, zahteve po enostavni uporabniški izkušnji postajajo splošno veljavne. Kakovost storitev in servisa pridobivata na pomenu. Podjetja morajo postati bolj hitra in agilna pri prilagajanju odjemalcem in trgu. Ko se podjetje usmerja na nove trge, mora pri tem upoštevati še posebnosti ciljnega trga in načrtovanje postane še bolj zahtevno.
Globalizacija trga prinaša priložnosti za mnoga podjetja, ki morajo biti predvsem v obdobju recesije še bolj iznajdljiva in poskušati najti dodatne vire prihodkov. Vse večji tehnološki napredek in prepletanje marketinga z informacijsko tehnologijo ponuja podjetjem doma in na tujih trgih velike možnosti, poleg dodatnih zaslužkov tudi stroškovno optimizacijo.
Najbolj pomembno je, da podjetja pri načrtovanju svojih trženjskih aktivnosti poslušajo odjemalce, pri tem pa upoštevajo tudi trende v okolju in interne strateške usmeritve ter predvsem zmožnosti. Usmerjenost na odjemalce, t.i. customer oriented approach postaja ključno vodilo uspešnih podjetij. V magistrskem delu smo prikazali pomen učinkovite analize okolja in podjetja, pri tem pa posebej zaznavanja bančnih storitev s strani uporabnikov. Preučevali smo razlike pri zaznavanju bančnih storitev med uporabniki na perspektivnem razvijajočem srbskem trgu.
Osredotočili smo se na preučevanje dejavnikov kakovosti in povezovanje slednjih z zadovoljstvom in zvestobo odjemalcev. Če podjetje pozna kateri so tisti dejavniki kakovosti, ki največ pomenijo odjemalcem, mu to omogoča prilagajanje trženjskih aktivnosti in ciljno oz. odjemalcem prilagojeno ponudbo in servis. Personalizacija in individualna ponudba ter pristop do odjemalcev postajata pravzaprav ključen element razlikovanja podjetij. Glede na visoko pomembnost blagovnih znamk in ugleda institucije v očeh stranke, nas je v magistrskem delu tudi zanimalo kako ugled in blagovna znamka vplivata na nakupno izkušnjo odjemalcev.
Namen magistrskega dela je bil zasnovati podlago za pripravo mednarodne strategije trženja Nove KBM oziroma njene nekdanje hčerinske družbe, KBM banke na srbskem trgu. KBM banka je v času nastajanja magistrskega dela zamenjala lastništvo. Ko smo pripravljali dispozicijo tega magistrskega dela, je banka zastavila ambiciozno strategijo razvoja, katere ključni cilj je bil povečanje tržnega deleža na srbskem trgu. Pri pripravi strategije trženja smo zato izhajali iz tega cilja in izoblikovali strategijo, s katero bi lahko banka potencialno sledila temu cilju tudi po spremembi lastništva. Na primeru smo poskušali prikazati izzive vstopa domačega podjetja na tuji trg, kjer že obstaja močna konkurenca. S pripravljeno strategijo smo poskušali nakazati nove trende in priložnosti diferenciacije trženjskih aktivnosti na razvijajočem se trgu, ki lahko dolgoročno podjetju prinese izboljšano tržno pozicijo in poslovanje. Pri tem smo se posebej posvetili rešitvam, ki v hitro spreminjajočem se okolju lahko prinašajo dodatne konkurenčne prednosti. Preučevali smo smer digitalne transformacije poslovanja na primerljivi banki v Srbiji in poskusili oceniti ali tovrstna strategija na srbskem trgu lahko predstavlja utrjevanje tržne pozicije in smer prihodnjega razvoja srbskega trga. Ključne besede: bančne storitve, strategija trženja, kakovost storitev, digitalizacija poslovanja, blagovna znamka, Srbija Objavljeno v DKUM: 15.09.2016; Ogledov: 1867; Prenosov: 111
Celotno besedilo (2,36 MB) |
3. ZASNOVA KREATIVNE STRATEGIJE ZA LANSIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE @LIFEJasmina Godec, 2014, magistrsko delo Opis: V teoretičnem delu smo predstavili ključne konkurenčne dejavnike za doseganje prepoznavnosti na trgu in naredili pregled sodobnih vidikov trženja. V empiričnem delu naloge smo opredelili dejavnike oziroma načine, s katerimi lahko podjetji Mikropis Holding in RC IKTS preko spletnega portala ter mobilne aplikacije @life učinkovito predstavita svojo ponudbo in opozorita na njeno širšo uporabno vrednost za svoje potencialne stranke, čemur sledi zasnova kreativne strategije z domiselnimi prijemi spletne promocije na družbenih omrežjih.
@life storitev je opredeljena kot informacijska storitev, ki se nanaša na procesiranje mentalnih spodbud in informacij. Zraven zunanjih dejavnikov, ki izvirajo večinoma od zunaj iz panoge in so bistveni predvsem pri vstopu na zunanje trge, podjetji razpolagata zlasti z neotipljivimi resursi. Ti izvirajo iz podjetij in temeljijo na svežnju znanj ter sposobnosti. Predstavljajo tiho ali nemo znanje, zato imata podjetji lažjo pot pri doseganju konkurenčne prednosti. Potencialni dejavniki podjetij za doseganje trajne konkurenčne prednosti so prihranki zaradi raznolikosti ponudbe, premoženje blagovne znamke, znanje, inovacije in informacijska tehnologija. Za uspešno trženje storitve @life je ključno pridobiti ustrezne informacije o potencialnih trgih in ciljnih skupinah ter nato s kakovostno ponudbo izpolniti oziroma preseči pričakovanja uporabnikov. Če upoštevamo strateško načrtovanje trženjskih aktivnosti, je pomembno oblikovanje lastne trženjske aktivnosti, usmerjene v potrošnika. V okviru zasnove kreativne strategije smo izbrali komuniciranje z uporabo sodobnih komunikacijskih poti, saj dosedanje promocijske aktivnosti, ki so temeljile predvsem na klasičnih metodah, niso obrodile večjih sadov v smislu pridobivanja novih aktivnih uporabnikov. Tako v empiričnem delu naloga gradi komunikacijsko promocijsko strukturo, ki naj z minimalnimi finančnimi vložki zagotovi učinkovito predstavitev aplikacije v družbenih omrežjih ter z veliko kreativnosti vztrajno dopolnjuje ponudbo, usmerjeno k uporabnikom spletne storitve. Ključne besede: konkurenčna prednost, kreativna strategija, trženje strokovnih storitev, družbena omrežja, storitev @life. Objavljeno v DKUM: 21.01.2014; Ogledov: 2595; Prenosov: 317
Celotno besedilo (2,42 MB) |
4. UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.Alma Lužajić, 2013, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali trženje bančnih storitev v Abanki Vipa d.d. Osredotočili smo se predvsem na načine trženja ter analizirali in primerjali uspešnost trženjskih metod, ki jih uporabljajo. Zanimalo nas je, kaj lahko banka sploh še naredi, da ohrani stare in pridobi nove komitente, v razmerah popolne konkurence. Predstavili smo tudi omenjeno podjetje oz. naše delovno okolje.
V prvem delu diplomska naloga podaja teoretične osnove za lažje razumevanje teme diplomske naloge. Pomagali smo si z literaturo priznanih avtorjev, ki so na različne načine preučevali trženje storitev.
V drugem, praktičnem delu smo naredili podrobno analizo problemskega stanja, podali osnovne hipoteze in uporabili metodo anketnega vprašalnika za zbiranje podatkov. Z anketo smo želeli pridobiti informacijo, kako se obstoječi komitenti odzivajo na različne tržne metode, ki jih uporabljajo v tem podjetju.
Anketirali smo komitente v poslovalnici Abanke v Tržiču, nekaj rešenih anket smo prejeli prek elektronske pošte. Podatke, pridobljene na vzorcu 94 komitentov, smo statistično obdelali, obrazložili zastavljene hipoteze in predstavili ugotovitve ter predlagali morebitne izboljšave. Ključne besede: • bančne storitve
trženje storitev, strategija trženja, komunikacijski splet, promocija, segmentiranje trga, komitenti Objavljeno v DKUM: 13.05.2013; Ogledov: 1752; Prenosov: 104
Povezava na celotno besedilo |
5. |