| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
RAZISKAVA KONKURENCE PODJETJA MIEL D.O.O.
Nina Jeram, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskava konkurence podjetja Miel d.o.o. Tema diplomskega dela sodi na področje strateškega marketinga. Diplomska naloga je razdeljena na pet poglavji. V uvodnem delu sem opredelila področje in problem, ki ga bom raziskala, namen, cilje in osnovne trditve raziskave. Navedla sem še predpostavke, omejitve raziskave in metode, ki sem jih pri raziskovanju uporabila. V drugem poglavju sem podala osnovna spoznanja na področju strateškega managementa in strateškega marketinškega managementa in podala ustrezne analitične postopke za izvedbo strateške analize konkurence. V tretjem poglavju sem se osredotočila na analizo konkurence. V četrtem poglavju sem predstavila podjetje Miel d.o.o., njegovo zgodovino, trenutno stanje in pričakovanja v prihodnosti, ter na kratko predstavila tudi podjetje Omron na Japonskem. Zadnje, peto poglavje je namenjeno raziskavi konkurence podjetja Miel d.o.o., ki sem jo izvedla z anketnim vprašalnikom. Z raziskavo sem želela ugotoviti prednosti in slabosti podjetja Miel d.o.o. v primerjavi z njegovim najmočnejšim konkurentom na slovenskem trgu. V tem poglavju sem tudi podala rezultate ankete, ki sem jo izvajala v podjetjih, ki so odjemalci podjetja Miel d.o.o. in hkrati odjemalci podjetja Siemens Slovenija.
Ključne besede: Strateški marketing, strateška analiza, analiza konkurence, konkurenti, raziskava konkurence, anketni vprašalnik, podjetje Miel d.o.o.
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 3279; Prenosov: 625
.pdf Celotno besedilo (447,84 KB)

3.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Ključne besede: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 3150; Prenosov: 716
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

4.
MARKETING V KULTURI
Špela Fanedl, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obsega področje marketinga v NPO na področju kulture. Teoretičen del obravnava, kaj sploh NPO so, njihove značilnosti, delitev in razliko med NPO in profitnimi organizacijami. Naslednje poglavje se nanaša na marketing NPO; kaj sploh marketing je, značilnosti marketinga NPO, problemi, ki se pojavljajo pri izvajanju marketinga v NPO ter pogoste kritike uporabe tega koncepta. Nato je predstavljen koncept marketing miksa naravni 4P na primeru NPO v kulturi. Empirične del zajema obravnavo štirih NPO na področju kulture v Mariboru, s pomočjo metode globinskega intervjuja. Obravnava posameznih organizacij zajema vse aktivnosti, ki se v teh organizacijah izvajajo in so vezane na njihove marketinške aktivnosti. Od preteklega delovanja, sedanjega delovanja, vizije za prihodnost, ki se nanaša predvsem na leto 2012, ko bo Maribor evropska prestolnica kulture.
Ključne besede: neprofitne organizacije, zasebne in javne neprofitne organizacije, kultura, marketing, marketing v neprofitnih organizacijah, strateški marketing, prednosti in kritike marketinga v kulturi, marketinški splet.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1676; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (846,71 KB)

5.
ANALIZA KONKURENTOV DRUŽBE ZA UPRAVLJANJE INFOND D.O.O. V SLOVENIJI
Miha Pitamic, 2010, diplomsko delo

Opis: Sodobno poslovno okolje postavlja pred družbe za upravljanje številne nove izzive in spremembe, ki se jim le-te morajo prilagoditi, če si želijo zagotoviti tako obstoj kot tudi rast. V takšnem okolju je tržna uspešnost podjetja v veliki meri odvisna tudi od ustrezno oblikovanih strategij, na podlagi katerih podjetje uspešno konkurira ostalim podjetjem na trgu. Oblikovanje uspešnih in učinkovitih strategij zahteva poznavanje lastnih zmožnosti ter zunanjega okolja organizacije, v okviru katerega je odločilnega pomena poznavanje konkurence. V ta namen se v sodobnih podjetjih poslužujejo raziskovalnih tehnik, ki jih nudi znanstvena metoda analize konkurentov. Eno od pomembnejših orodij omenjene analize je primerjalna analiza konkurentov, oziroma benchmarking. S pomočjo benchmarkinga, ki pomeni sistematično in neprestano merjenje in primerjanje poslovnih rezultatov z ostalimi podjetji, lahko podjetje premaga svoje konkurente. Podjetje si tako zada za cilj preučiti, spoznati, uporabiti ter izpopolniti najboljše prakse, vse z namenom, da postane samo še boljše. Po opravljeni analizi ugotavljamo, da družba Infond d.o.o. ostaja v koraku z vsemi ostalimi družbami za upravljanje na slovenskem trgu, saj so finančni kazalci in ponudba storitev v večini primerljivi z najboljšimi v panogi. Razširitev segmenta ponudbe vzajemnih skladov je po našem mnenju nujna za ohranitev ugodnega položaja družbe na slovenskem trgu, vlagati pa bo potrebno tudi v razvoj prodajne mreže na tujih tržiščih.
Ključne besede: analiza konkurentov, benchmarking, strateški marketing, Infond d.o.o., družba za upravljanje, vzajemni skladi.
Objavljeno: 20.09.2010; Ogledov: 1424; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (735,00 KB)

6.
STRATEŠKI MARKETING V ZAVAROVALNIŠTVU
Vera Kocbek, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Zavarovalništvo je panoga, ki ljudem že več kot tisoč let zagotavlja varnost. Princip zavarovalništva deluje na razpršitvi tveganja med več ljudi. Najbolj pogosta zavarovanja, ki jih fizična oseba potrebuje, so avtomobilsko, premoženjsko in življenjsko zavarovanje. V Sloveniji je v letu 2008 delovalo 14 zavarovalnic, ki so zbrale 2 milijardi premij, kar predstavlja več kot 5 % bruto domačega proizvoda. Glede na povprečje v Evropski uniji namenimo Slovenci skoraj polovico manj denarja za zavarovanja kot povprečen Evropejec. Slovenske zavarovalnice imajo razvito marketinško strategijo. Jasno so definirane strategije in cilji. Zavarovalnice svoje odločitve zasnujejo na osnovi raziskav. Najpomembnejši vir informacij o zavarovalnici so dobre izkušnje. Zavarovalnice komunicirajo s strankami predvsem preko osebnega kontakta zastopnika. Vse zavarovalnice merijo učinkovitost marketinga. Posebej smo analizirali poslovanje in marketinško strategijo v GRAWE Zavarovalnici, d. d., ki dosega 2-odstotni tržni delež s 35 milijoni vplačanih premij. Paradni konj te zavarovalnice so življenjska zavarovanja, ki ji je tržna rast zaradi recesije v zadnjih dveh letih upadla. GRAWE bo morala z inovativnim programom ali pristopom spodbuditi povpraševanje po življenjskih zavarovanjih ter se preusmeriti na premoženjsko in avtomobilsko zavarovanje. Marketinška strategija v zavarovalnici GRAWE je jasno definirana. Na osnovi raziskav določijo marketinški nastop na trgu. Zavarovalni zastopniki so ključnega pomena pri zadovoljevanju potreb in kvalitetni predstavitvi zavarovalnih programov. Aktivno marketinško komuniciranje je tem aktivnostim v veliko podporo. Učinkovitost se redno meri.
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovalništvo, strateški marketing, slovenski zavarovalniški trg, GRAWE Zavarovalnica, d. d., strateški marketing v zavarovalnici
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 2533; Prenosov: 409
.pdf Celotno besedilo (11,21 MB)

7.
CELOVITA KAKOVOST ORGANIZACIJE
Mateja Zadravec, 2011, diplomsko delo

Opis: Pomen kakovosti v organizaciji je danes ključen za pridobivanje konkurenčne prednosti na trgu. Pojdeta ne smejo zanemarjati velikega pomena kakovosti za organizacijo, predvsem pa jo ne smejo zavračati, češ da je kakovost le strošek za organizacijo. Kakovost predstavlja za vsako organizacijo le napredek v pravo smer in ji prinaša mnogo pozitivnih lastnosti. Celovita kakovost organizacije, pomeni kakovost na vseh ravneh sistema, s vsemi potrebnimi ukrepi za njegovo zagotavljanje. Zajema pa različne pristope med katere spadata management celovite kakovosti (TQM) in model poslovne odličnosti (EFQM). Marketing je bistvenega pomena pri zagotavljanju kakovosti, tako strateško marketinško načrtovanje skrbi za dolgoročno uspešnost organizacije. V diplomskem seminarju sem teoretično prikazala kako naj bi izgledala celovita kakovost organizacije.
Ključne besede: celovita kakovost organizacije, managemet celovite kakovosti, model poslovne odličnosti, marketing, strateški marketinški načrt.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1882; Prenosov: 544
.pdf Celotno besedilo (647,02 KB)

8.
KRIZNI MARKETING V PROIZVODNJI ROLL-BOND IZPARILNIKOV
Goran Popović, 2011, magistrsko delo

Opis: Danes je beseda kriza eden od najpogosteje uporabljanih terminov. Svetovna ekonomija se spopada z izjemnimi kriznimi dogodki, ki ogrožajo nacionalne ekonomije, podjetja in skoraj vsakega posameznika. Namen magistrskega dela je predstaviti aktualno krizo svetovnih razsežnosti, njen vpliv na vedenje kupca in posledično proizvodnjo roll-bond izparilnika podjetja Talum, d. d., iz Kidričevega. Delo nadalje zajema analizo stanja in iskanja vzrokov za nastanek krize v obravnavanem podjetju ter odziv le-tega na dogodke po principu intenzivnosti krize, ki v teh časih, bolj kot kadarkoli prej, transformirajo podjetje, ki bo, če želi preživeti, po meri prihodnjih potreb kupca. Okoljevarstveni potencial izdelka pri zadovoljevanju potreb je v tem primeru ključnega pomena in nič manj pomemben, kot je dodana vrednost novih spoznaj, ki jih globoke krize odkrivajo.
Ključne besede: kriza, krizni marketing, vplivni dejavniki kriz, življenjski cikel, strateški marketing, krizno ukrepanje, repozicioniranje izdelka, marketinški informacijski sistem, vedenje kupcev in porabnikov, okoljevarstveni potencial izdelka, razvoj novih proizvodov.
Objavljeno: 13.10.2011; Ogledov: 1884; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici