| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kadrovski management v malih podjetjih na Gorenjskem
Nina Lukan, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki želijo obstati v današnjem konkurenčnem boju na trgu, se morajo zavedati, da je okolje nepredvidljivo in se hitro spreminja, kar pomeni, da se morajo podjetja z njim. Še posebej prilagodljiva morajo biti mala podjetja, če želijo preživeti v tem morju možnosti. Mala podjetja morajo pravočasno spoznati poslovno priložnost in se hitro odzvati na spremembe v okolju. Da pa bo uspeh zagotovljen, mora podjetje oziroma manager izbirati ljudi, ki so se pripravljeni spreminjati in prilagajati z njim. Razumljivo je, da si mala podjetja ne morejo privoščiti kadrovskega strokovnjaka, zato v večji meri to odgovornost prevzema kar vodja oziroma direktor sam. Mora pa biti sposoben se prilagoditi hitrim spremembam in prav tako biti pripravljen prisluhniti in uslišati želje njegovih zaposlenih. Magistrsko delo zajema v teoretičnem delu osnovne opredelitve oziroma definicije kadrovskega managementa za lažje razumevanje kadrovskih procesov. V nadaljevanju sledi opredelitev strateškega kadrovskega managementa, kadrovskih procesov, ki smo jih uporabili v anketni raziskavi ter opredelitev malih podjetij, saj smo se v raziskavi omejili le na mala podjetja Gorenjske regije. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kdo se ukvarja s kadrovskimi procesi v malih podjetjih, kateri kadrovski procesi se izvajajo ter kako se izvajajo. Zanimalo nas je, ali se planiranje kadrov, uvajanje kadrov, izobraževanje kadrov, usmerjanje kadrov, koordiniranje kadrov, razvoj kadrov ter mnenje o odgovornosti kadrovske službe razlikujejo med malimi podjetji na Gorenjskem, ki delujejo v proizvodnji in storitveni dejavnosti. Skladno s tem smo si nato zastavili sedem raziskovalnih vprašanj. Rezultati raziskave so pokazali, da so prevladovala anketirana podjetja, ki se ukvarjajo s storitveno dejavnostjo. V slabi polovici anketiranih podjetij je anketo izpolnjeval direktor oziroma lastnik, v ostalih podjetjih pa nekdo drug. Podjetja imajo v povprečju 25 zaposlenih. Najbolj so se strinjali s trditvami, da se potreba po novem delavcu načrtuje vnaprej, da se z novo zaposlenim najprej opravi razgovor, za zaposlene imajo v večini podjetij organizirana izobraževanja, zaposleni pogosto uporabljajo navodila za opravljanje svojih nalog, fluktuacija je nizka, zaradi nezadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu, direktor oziroma lastnik obvešča svoje zaposlene o ciljih podjetja in pri zadnjem anketnem vprašanju, so se anketirana podjetja najbolj strinjala s trditvijo, da se s kadrovsko dejavnostjo ukvarja lastnik oziroma direktor podjetja.
Ključne besede: Kadrovski management, Strateški kadrovski management, Kadrovski procesi, Mala podjetja
Objavljeno: 30.08.2018; Ogledov: 581; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
STRATEŠKO PLANIRANJE IN RAZVOJ KADROV V JAVNEM PODJETJU KOMUNALA TRBOVLJE D.O.O.
Petra Pevec, 2014, magistrsko delo

Opis: Zasnovana vizija planiranja določenih smernic našega delovanja v prihodnosti je pogoj za napredek vsakega posameznika. Na poslovnem področju je pojem strateškega planiranja koncept smotrne dejavnosti, ki vpliva na večjo konkurenčnost in razvojno stabilnost poslovanja podjetij. Razvoj kadrov predstavlja mejnik zadovoljstva zaposlenih, v kolikor kadrovska funkcija prevzema zadostno odgovornost proučevanja in načrtovanja osebne in poklicne rasti. Magistrsko delo, tako zajema tematiko strateškega planiranja in razvoja kadrov v Javnem podjetju Komunala Trbovlje d.o.o. Naloga je bila razdeljena na dva glavna sklopa in sicer na teoretični del in empirični del (raziskavo). V teoretičnem delu, smo se seznanili s področjem strateškega managementa, in podrobneje proučili proces strateškega planiranja v konceptu uspešnega poslovanja podjetja. Teoretični del zajema tudi poglavje kadrovskega managementa, kjer pa smo se zaradi njegove kompleksnosti delovanja omejili le na področje razvoja kadrov. Povzeli smo naloge kadrovske funkcije in opisali njeno strateško funkcijo ter podrobneje predstavili elemente sistema razvoja kadrov. V nadaljevanju, je bila predstavljena empirična raziskava, ki je bila izvedena z namenom proučitve kakšno je skupno sodelovanje politike managementa in kadrovske razvojne politike, po mnenju zaposlenih ter kako kadrovska funkcija deluje na področjih organizacijskega usposabljanja, izobraževanja ter oblikovanja osebnih karier zaposlenih. Z raziskavo, je bilo ugotovljeno sledeče; Obstaja pozitivna povezanost med mnenjem zaposlenih o pomembnosti kadrovske razvojne politike v podjetju ter mnenjem zaposlenih o tem, da kadrovska politika podpira strateške in operativne cilje podjetja. Prva hipoteza je bila potrjena na podlagi pridobljenih rezultatov, ki so pokazali, da med spremenljivkama kadrovska razvojna politika prevzema pomembno vlogo v podjetju in da kadrovska politika podpira strateške in operativne cilje v podjetju, obstaja močna pozitivna korelacija. Na podlagi potrjene prve hipoteze lahko povzamemo, da se v Javnem podjetju Komunala Trbovlje d.o.o. razvitost kadrovske razvojne politike občuti po mnenju večine zaposlenih, saj prevzema tako strateško kot operativno vlogo pri upravljanju in razvoju podjetja. Obstaja neznatna pozitivna povezanost med mnenjem zaposlenih o njihovi vključenosti v proces strateškega planiranja in odločanja o smernicah delovanja podjetja ter občutkom pripadnosti podjetju. Druge hipoteze ni bilo mogoče potrditi, saj je bila zaznana šibka korelacija, za katero je bilo nemogoče z gotovostjo potrditi pozitivno povezanost med vključenostjo zaposlenih v proces strateškega planiranja in odločanja o smernicah delovanja podjetja ter občutkom pripadnosti podjetju. Na podlagi rezultatov testiranja druge hipoteze lahko povzamemo, da so zaposleni v ključnih situacijah pripravljeni podaljšati svoj delovni čas stremijo k temu, da je njihovo delo opravljeno pravočasno in kvalitetno ter da v večini prevladuje občutek pripadnosti podjetju. Predpostavili smo, da si zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe želijo večjo možnost strokovnega in osebnega razvoja na delovnem mestu kot zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe, vendar tretje hipoteze na podlagi pridobljenih rezultatov, ni bilo mogoče potrditi. Ugotovljeno je bilo, da so bili pridobljeni podatki nenormalno statistično porazdeljeni, zato smo namesto predvidene parametrične ANOVE izvedli neparametrični test. Kruskal-Wallisov test je sicer pokazal, da se porazdelitve spremenljivke 'želja po dodatnem izobraževanju in usposabljanju na delovnem mestu' statistično značilno razlikujejo med štirimi izobrazbenimi skupinami. Na podlagi multiplih primerjav, povprečnih vrednosti ter median v posamezni skupini, pa nismo mogli potrditi hipoteze, da si zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe dejansko želijo večjo možnost strokovnega in osebnega razvoja na delovnem mestu kot zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe. Na podlagi rezultatov testiranja tretje hipoteze lahko povzamemo, da si zapos
Ključne besede: strateški management, strateško planiranje, kadrovski management, razvoj kadrov, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 18.09.2014; Ogledov: 2168; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici