| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodelovalno ustvarjanje "stop-motion" animacije z otroki z učnimi težavami in brez njih : magistrsko delo
Sandrina Hafner, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Sodelovalno ustvarjanje "stop-motion" animacije z otroki z učnimi težavami in brez njih je sestavljeno iz teoretičnega, praktičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je opredeljena filmska vzgoja, del katere je animirani film, kako se kažejo vplivi filmske vzgoje pri razvoju otrok, saj preko nje otrok razvija kritično mišljenje, krepi kreativnost, inovativnost, domišljijo in fantazijo. Predstavljena je definicija animacije, tehnike animacij in vpliv animacije na ustvarjalnost otrok v vzgoji in izobraževanju. Podrobneje smo predstavili primer iz prakse nadarjenega učenca iz 8. razreda osnovne šole. Opisali smo stop-motion animacijo. Teoretični del zajema tudi opis informacijsko-komunikacijske tehnologije, kako vpliva na otroke in na vzgojno-izobraževalni proces in kateri so dejavniki integracije IKT v vzgojo in izobraževanje. V praktični del smo vključili snovno pripravo, opredelitev sodelovalnih skupin in opis poteka izdelave stop-motion animacije v praksi. V empiričnem delu so predstavljeni podatki, pridobljeni z nestrukturiranim intervjujem in opazovalno listo. V okviru uporabe IKT v vrtcih je bil naš namen uporabiti mobilni telefon in otroke vključiti v izdelavo stop-motion animacije in ugotoviti interakcijo oz. delo otrok znotraj posamezne skupine, učinkovitost tovrstnega pristopa za spodbujanje sodelovalnega učenja in mnenje otrok o zanimivosti ter želje po tovrstnem delu.
Ključne besede: Stop-motion animacija, IKT, sodelovalno učenje, učne težave otrok, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 12.03.2024; Ogledov: 366; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
Analiza pojava rasnega profiliranja ob uporabi pooblastila "stop and frisk" v ameriški policiji : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
Natalija Žurga, 2023, diplomsko delo

Opis: Rasna diskriminacija v delovanju organov kazenskopravnega sistema v Združenih državah Amerike sega daleč v zgodovino in je še danes globoko zakoreninjena v organizacijskih kulturah, sistemih, postopkih in nenazadnje tudi posameznih akterjih kazenskopravnega sistema. Ravno policija je tista, ki zaradi narave svojega dela prestavlja prvotni stik s skupnostjo in kot taka s svojo diskrecijsko pravico odloča o uvedbi policijskega postopka. V diplomskem delu se osredotočimo na analizo pojava rasnega profiliranja v postopkih »stop and frisk«, kar lahko povzamemo kot uporabo rase pri odločanju, koga ustaviti, zaslišati in preiskati. Zaradi omenjene prakse so rasne manjšine v ZDA, sploh temnopolti, izpostavljene pogostokrat neupravičenemu in neutemeljenemu stiku s policijo. Na ta račun so bile vložene mnoge tožbe, iz njih pa izhaja kar nekaj prelomnih sodnih primerov, ki so s svojimi zaključki začrtali uporabo pooblastila »stop and frisk« v prihodnosti. Izvajanje rasno diskriminatornih postopkov s strani policije v javnosti vedno znova vzbuja neodobravanje in zaskrbljenost, kar posledično vodi v izgubo zaupanja v policijsko delo in oslabljeno sodelovanje skupnosti, kar pa je v nasprotju s policijsko zaprisego služenja in varovanja skupnosti kot primarne policijske funkcije. Poleg postopkovnih nepravičnosti pa rasno profiliranje pušča tudi dolgotrajne negativne posledice v življenjih nedolžnih posameznikov, ki so neupravičeno izpostavljeni kazenskopravnemu sistemu.
Ključne besede: policija, rasno profiliranje, "stop and frisk", Združene države Amerike, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 367; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (979,22 KB)

3.
Praktična raba ikt v vrtcu pri izvajanju dejavnosti v vsakodnevnih situacijah : diplomsko delo
Anja Kelhar, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Praktična raba IKT v vrtcu pri izvajanju dejavnosti v vsakodnevnih situacijah je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu je opredeljena informacijsko-komunikacijska tehnologija (v nadaljevanju IKT), podrobno je opisano, kako IKT vpliva na razvoj otrok ter kakšne so njene prednosti in slabosti. Predstavljeno je, kako je IKT uporabljena v vrtcu in na kakšen način je IKT opisana v Kurikulumu za vrtce. Kakšno vlogo imajo vzgojitelji in otroci pri varni uporabi IKT. V nadaljevanju pa opredelimo animacijo, različne animacijske tehnike in podrobneje opišemo animacijsko tehniko Stop-motion, ki je bila z otroki uporabljena v praktičnem delu. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki so bili pridobljeni s kvalitativno tehniko intervjuja. Namen zaključnega dela je bil seznaniti in vključiti otroke v pripravo izdelave stop-motion animacije. V praktičnem delu je predstavljen proces izdelave, ki je potekal dlje časa in po posameznih stopnjah.
Ključne besede: IKT, Stop-motion, animacija, vrtec, otrok, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 18.07.2022; Ogledov: 1260; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
PRODUKCIJSKA TEHNIKA S STOP ANIMACIJO
Tea Brezovec, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu preučujemo, ali bo stop animacija kot ena od mnogih tehnik animacije preživela. Obravnavamo zgodovino stop animacije, njen razvoj in vzporedni razvoj tehnologije, potrebne za izdelavo stop animacije. Preučujemo tudi 4 animirane filme, izdelane z različnimi tehnikami, njihovo izdelavo, priljubljenost pri gledalcih, čas in potrebno tehnologijo za ustvarjanje teh filmov. Preučujemo še dva animirana filma, prvi je izdelan s tradicionalno animacijo, drugi pa z stop animacijo, ki so čez čas predelani v računalniško animacijo. Preučujemo, zakaj je ta pretvorba postala vseprisotna in popularna, na katero občinstvo cilja in ali se občinstvo odzove na te predelave. Za pridobitev ustreznih rezultatov smo uporabili anketo, ki je usklajena z rezultati anket in različnih raziskav, objavljenih na svetovnem spletu. Na koncu smo se odločili, da tudi sami ustvarimo stop animacijo, da bi iz prve roke izvedli, ali je povprečen uporabnik sposoben ustvariti dobro stop animacijo z vidika financ, potrebne tehnologije in porabljenega časa. Končni rezultati bodo pokazali, kakšna je verjetnost, da se stop animacija popularizira pri povprečnih uporabnikih in ali bo preživela kot ena izmed tehnik animacije.
Ključne besede: stop animacija, računalniška animacija, digitalna fotografija, stereoskopska fotografija, Dynamation, projekcija v ozadju
Objavljeno v DKUM: 30.10.2015; Ogledov: 2551; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

5.
RAZVOJ IN EVALVACIJA NOVEGA DIDAKTIČNEGA PRIPOMOČKA ZA POUČEVANJE SMUČANJA PREDŠOLSKIH OTROK
Meta Hostnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sta predstavljena razvoj in evalvacija novega didaktičnega pripomočka za poučevanje smučanja predšolskih otrok. Ob dokončnem razvoju smo didaktični pripomoček ski stop tudi izdelali in ga preizkusili v praksi. Ugotoviti smo želeli razliko v usvajanju zaustavitve v plužnem položaju ter motivaciji za smučanje med otroki, ki so vadili z novim pripomočkom, ter tistimi, ki so vadili z uporabo klasičnih pripomočkov. Ideja za pripomoček je izšla iz problemov, s katerimi smo se soočili med poučevanjem alpskega smučanja. Pri rešitvi raziskovalnega problema smo uporabili metodi invencije in inovacije. Velik poudarek je na opisu samega pripomočka, kjer so predstavljeni sestavni deli in njegove značilnosti. Skozi raziskavo smo prišli do številnih ugotovitev. Otrokom eksperimentalne skupine je vadba z novim pripomočkom prinesla hitrejši, ne pa tudi večji napredek pri zaustavljanju v plužnem položaju glede na kontrolno skupino. Pravilno zaustavitev v plužnem položaju so v času tečaja usvojili skoraj vsi otroci, posledično tudi zaradi visoke motiviranosti, ki so jo pokazali s pozitivnimi čustvi in vztrajnostjo. Razveselilo nas je tudi dejstvo, da vadba z novim pripomočkom res omogoča večjo pretočnost in nadzor nad vadečimi, kot je bilo tudi predvideno.
Ključne besede: ski stop, alpsko smučanje, didaktični pripomočki, poučevanje smučanja, motivacija.
Objavljeno v DKUM: 24.09.2013; Ogledov: 2038; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

6.
PLANET ŽIVLJENJA ZA SIMFONIČNI ORKESTER IN ŽENSKI ZBOR ROKA GOLOBA
Katja Sevšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Planet življenja za simfonični orkester in ženski zbor Roka Goloba predstavlja skladateljevo življenje in delo. Poudarek diplomske naloge je na simfoničnem delu Planet življenja. V diplomski nalogi so na kratko predstavljeni vsi tisti, ki so kakorkoli vplivali na skladateljevo življenje, delo in razmišljanje. Predstavljen je tudi njegov opus, vključno s seznamom notiranih del in diskografijo, glasbeniki, s katerimi je sodeloval, in zanimivosti iz njegovega življenja. Podrobneje je opisano skladateljevo simfonično delo Planet življenja ter povezave med slednjim in drugimi skladateljevimi deli.
Ključne besede: Rok Golob, Planet življenja, So what?, Rok Golob & Stop the band, Quatebriga, Rokulus string quartet, HeaveniX, King Foo, Otroci gozda, Eternal, La vira agnias, Journey of one soul, The story of Laxeno, Simfonija iz sanj
Objavljeno v DKUM: 08.07.2013; Ogledov: 2036; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

7.
ANIMIRANI FILM V SLOVENIJI
Nina Kolarič, 2009, diplomsko delo

Opis: Animirani film v Sloveniji je slabo raziskano področje. Gradiva je zelo malo in tudi nasploh se o animiranem filmu malo govori. Vprašanje je, ali lahko govorimo o animiranem filmu v zvezi z umetnostjo ali je to le zabava za otroke. Namen te naloge je podati splošen pregled animiranih filmov in zajeti vsa področja ustvarjanja animiranih filmov pri nas. Poleg iskanja kakovostnih viškov so cilji te naloge tudi ugotoviti vzroke, zakaj ljudje ne poznamo animiranih filmov, ki so nastali v Sloveniji. Je razlog v tem, da nimamo dostopa do njih ali imamo tako skromno produkcijo animiranih filmov ali oboje? V pričujoči nalogi so klasificirane in opredeljene tehnike animiranega filma in označeni zgodovinski prelomi tako v svetovnem kot v slovenskem prostoru. V posebnem poglavju je zbranih sedemnajst avtorjev in animatorjev, katerih animirani filmi so dosegli vidne rezultate. V poglavju Značilnosti izbranih animiranih filmov iz Slovenije je strnjenih petindvajset likovno ovrednotenih filmov, ki so pomembni v časovnem in tehničnem smislu uvrstitve v zgodovino animiranega filma na Slovenskem. Šele v zadnjih letih je čutiti porast produkcije animiranih filmov, predvsem zaradi razvoja novih tehnologij in vse številčnejših festivalov, ki vključujejo animirani film. Razlogi, da je kultura animiranega filma v Sloveniji slabo razvita, so v dejstvu, da animirani film še vedno ni vključen v izobraževalni sistem, da državne ustanove nimajo posluha za podporo avtorjem animiranih filmov, in v še vedno prisotnem splošnem mnenju, da je animirani film le risanka za otroke. Posledica maloštevilne produkcije v zgodovini animiranega filma v Sloveniji je tako tudi nizka stopnja kvalitete filmskih animacij.
Ključne besede: animacija, animirani film, lutkovni film, risani film, stop-motion animacija, zgodovina slovenske filmske animacije
Objavljeno v DKUM: 05.05.2009; Ogledov: 8092; Prenosov: 1251
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici