| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA NOVI LASTNI PROGRAM V PODJETJU STILLES D.O.O.
Marko Groboljšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces marketinškega komuniciranja zajema vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami, udeleženci v poslu. S tržnim ali marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih posameznih storitev, s čimer želi kupce prepričati za nakup. Tržno komuniciranje je v poenostavljeni obliki torej informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati proces, kdo komu kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Vsak izdelek potrebuje učinkovit program marketinškega komuniciranja, ki zajema naslednjih šest stopenj: določitev ciljnega občinstva, določitev ciljev, oblikovanje sporočila, določitev proračuna, izbiranje promocijskega spleta in merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja. Med promocijski splet pa štejemo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodaja ter neposredno trženje. V podjetju Stilles d. o. o., se zavedajo pomembnosti marketinškega komuniciranja, zato se za novi lastni program poslužujejo vseh petih orodij promocijskega spleta, daleč največ poudarka pa dajejo pospeševanju prodaje, in sicer oglaševanju na sejmih. Poleg tega dajejo čedalje večji pomen oglaševanju in odnosom z javnostmi. Pri slednjih se to opazi, saj je podoba podjetja v javnosti na visokem nivoju, blagovna znamka pa dobro prepoznavna.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, stilno pohištvo, Stilles, novi lastni program Memento.
Objavljeno: 24.08.2011; Ogledov: 1413; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (5,45 MB)

3.
STRATEGIJA NAČRTOVANJA IN IZVEDBE PREDSTAVITVE PODJETJA STILLES D.O.O. NA MEDNARODNEM SEJMU POHIŠTVA V MILANU
Matej Matic Murenc, 2012, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo predstavili strategijo sejemskih predstavitev. Opisali smo značilnosti te strategije in aktivnosti, ki se odvijajo med njenim izvajanjem. V prvem delu naloge smo povzeli teoretično znanje različnih avtorjev. Strategijo predstavitve smo opredelili kot instrument pospeševanja prodaje. Nato pa smo spoznali različne vrste sejmov in njihove značilnosti. Spoznali smo, zakaj so sejemske predstavitve uspešne, in razloge, zakaj lahko predstavitve spodletijo. Raziskali smo kriterije, po katerih se podjetja odločajo za določene sejme, in kje lahko dobijo informacije za svojo odločitev. V fazi načrtovanja predstavitve smo spoznali dejavnosti, na katere moramo biti pozorni, če želimo, da je naša predstavitev uspešna. Pripraviti je treba časovni načrt, določiti finančne okvirje, izvesti predsejemsko kampanjo in opraviti potrebne operativne dejavnosti. Ugotovili smo, da je za uspešen nastop pomembno agresivno predsejemsko oglaševanje. Na sami predstavitvi pa so naše najboljše orodje zaposleni, ki svoje naloge opravljajo na stojnici. V nalogi smo opisali osebje na stojnici ter njegove vloge in naloge. Opozorili smo na določene dejavnike, na katere morajo paziti podjetja pri oblikovanju razstavnih prostorov. Priporočljivo je, da so stojnice zanimive in inovativne, vendar ne premočnih barv. Razstavni prostor mora biti tudi dobro osvetljen in oskrbovan v času poteka sejma. Opisali smo tudi, kako poteka pogovor med predstavnikom podjetja na razstavnem prostoru in obiskovalcem, ter na kaj mora biti osebje posebej pozorno med pogovorom. V začetku pogovora je najpomembnejša naloga zaposlenega, da ugotovi kredibilnost obiskovalca. S tem zaposleni prihranijo čas za resne potencialne stranke. Po koncu sejma pa v podjetju opravijo še vse potrebne posejemske aktivnosti. Zelo pomembno je, da zaposleni začnejo komunicirati s potencialnimi strankami v čim krajšem času po zaključku sejma. Kontakte zaposleni arhivirajo in shranijo za nadaljnjo rabo. Končno dejanje pa je analiza rezultatov. Tu preverijo ali so bili cilji doseženi in ali so stroški takšni, kot so jih v podjetju pričakovali. Sejemski projekt zaključimo z izdelavo končnih poročil. V drugem delu dela diplomskega seminarja pa smo opisali primer predstavitve podjetja Stilles, d. o. o., na milanskem sejmu pohištva. Najprej smo predstavili podjetje Stilles, d. o. o., ki je eno vodilnih lesnih podjetij v Evropi. Predstavili smo tudi storitve in izdelke, ki jih nudijo, ter njihovo mednarodno usmerjenost in strategijo komuniciranja s kupci. Nato smo na kratko predstavili sejem I Saloni, ki se ga je podjetje udeležilo. V nadaljevanju smo opisali potek načrtovanja na nastop na milanskem sejmu. Razložili smo, kako se je podjetje pripravljalo na predstavitev, kako je načrtovalo finančna sredstva, kako so v podjetju izvedli predsejemsko oglaševanje in kako so organizirali logistični proces. Predstavili smo Stillesov nastop na sejmu. Prikazali smo stojnico, ki so jo uporabljali na sejmu, zaposlene, ki so bili na razstavnem prostoru, in primer pogovora med obiskovalcem in zaposlenim. Na koncu pa smo opisali še aktivnosti, ki v podjetju potekajo po končanem sejmu in predstavili rezultate, ki so dosegli na milanskem sejmu leta 2012.
Ključne besede: sejem, predstavitev, razstavljavec, obiskovalec, Stilles, I Saloni
Objavljeno: 22.11.2012; Ogledov: 1886; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici