| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
STRATEGIJA VSTOPA PODJETJA NA HRVAŠKI IN SRBSKI TRG S PRIMEROM
Jernej Kunčič, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje ProSigma že uspešno nastopa na hrvaškem in srbskem trgu, saj preko svojih partnerskih podjetij tržijo nekatere prodajne programe iz svoje ponudbe. Ob dobrih prodajnih rezultatih okoljskega programa na slovenskem tržišču, so se v podjetju odločili, da bodo tudi na ciljna tržišča vstopili z omenjenim programom, saj smatrajo da je program precej perspektiven. Proizvodi, ki spadajo v okoljski program zmanjšujejo onesnaževanja okolja ter omogočajo racionalnejšo porabo energetskih virov. V omenjeni prodajni program spadajo biološke čistilne naprave, sistemi za zbiranje in uporabo deževnice ter sistemi solarne tehnologije. Dejstvo je, da že obstoječa podjetja bistveno olajšajo vstop na tuje tržišče, kljub temu pa gre pri programu okoljske dejavnosti za tehnično zapletene proizvode, zaradi katerih je potrebno dodatno izobraziti zaposlene in vzpostaviti servisno službo, kar zahteva precej napora in časa. Na podlagi podatkov, ki smo jih prejeli, smo razbrali, da hrvaško in srbsko tržišče okoljske opreme še ni tako razvito kot slovensko, po vsej verjetnosti zaradi nižje kupne moči večine prebivalstva. Kljub temu pa v podjetju računajo s tem, da bo tudi na teh tržiščih v prihodnosti prišlo do povečanega povpraševanje po tovrstnih proizvodov in takrat hočejo biti na teh dveh tržiščih že uveljavljen ponudnik proizvodov in storitev v tem segmentu. V podjetju imajo resen namen širitev prodajnega programa izpeljati v bližnji prihodnosti, točen časovni termin pa bodo lahko določili šele, ko se bodo razmere na slovenskem tržišču zaradi gospodarske krize umirile.
Ključne besede: internacionalizacija, strategija vstopa, Hrvaška, Srbija, okoljski program, SWOT analiza, trženjski splet
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 2796; Prenosov: 514
.pdf Celotno besedilo (444,79 KB)

7.
PRIMERJALNI PRIKAZ PRAVNE UREDITVE PREPOVEDI DISKRIMINACIJE NA PODLAGI VERSKE IN ETNIČNE PRIPADNOSTI V SLOVENIJI IN SRBIJI
Vesna Srdić, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o etnični in verski diskriminaciji v Republiki Sloveniji in Republiki Srbiji. V nalogi je predstavljen pojem verske in etnične diskriminacije, pojmi, ki so z njo povezani ter vrste diskriminacije. Predstavljeni so razlogi in posledice verske in etnične diskriminacije. V nalogo je vključena tudi mednarodna ureditev diskriminacije na podlagi vere in etnične pripadnosti ter podroben pregled evropske zakonodaje, ki zajema to problematiko, kakor tudi institucije Evropske Unije in njihove pristojnosti v primerih etnične in verske diskriminacije. Temelj diplomskega dela pa je, kot rečeno, verska in etnična diskriminacija v Sloveniji in Srbiji, zato so podrobneje predstavljene verske in etnične skupnosti, ki živijo v teh državah ter diskriminacija v slovenski in srbski družbi. Poudarjeni so problemi, s katerimi se verske in etnične manjšine srečujejo v Sloveniji in Srbiji. Narejen je podroben pregled slovenske in srbske zakonodaje, ki ureja versko in etnično diskriminacijo, med drugim Ustava Republike Slovenije in Ustava Republike Srbije, bilatralni sporazumi ter ratificirani mednarodni dokumenti. V diplomski nalogi je narejena primerjava materialnega prava, ki zadeva versko in etnično diskriminacijo, avtonomnega telesa za reševanje vprašanj povezanih z etnično in versko diskriminacijo, primerjava procedur, ki so na razpolago žrtvam etnične in verske diskriminacije ter dosedanji sodni primeri v Sloveniji in Srbiji. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki sem jo izvedla s pomočjo anketnih vprašalnikov. V raziskavo je bilo vključenih štiristo oseb, od tega dvesto v Srbiji in dvesto v Sloveniji. Ankete so bile ločeno izvedene med večinskim prebivalstvom in pripadniki verskih in etničnih manjšin v Sloveniji in Srbiji. Želela sem ugotoviti, kolikšna je ozaveščenost ljudi v Sloveniji in Srbiji o diskriminaciji na podlagi vere ali etničnosti ter v kolikšni meri in ali sploh se pripadniki različnih verskih in etničnih skupnosti v Sloveniji in Srbiji počutijo, so ali so bili diskriminirani ter katera družba je bolj odprta do pripadnikov verskih in etničnih manjšin. Na podlagi analize pridobljenih rezultatov sem ugotovila, da ljudje v precejšnji meri niso ozaveščeni o verski in etnični diskriminaciji in da je bolj negativno nastrojena slovenska družba. Rezultati so pokazali tudi, da je delež diskriminiranih oseb, ki se v primeru verske ali etnične diskriminacije obrnejo po pomoč in vedo kam se po pomoč obrniti, zelo majhen.
Ključne besede: Verska diskriminacija, etnična diskriminacija, Slovenija, Srbija, Evropska Unija.
Objavljeno: 01.04.2010; Ogledov: 2594; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (31,91 MB)

8.
Postati policist nekoč in danes : diplomsko delo
Borut Kovaljev, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: policija, policisti, izobraževanje, Slovenija, Anglija, Avstrija, Danska, Srbija
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 1758; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (266,13 KB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA TRŽENJA PODJETJA SCHIKI D.O.O. NA TRGIH MAKEDONIJE IN SRBIJE
Lucija Podgrajšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Da bi podjetje dobro poslovalo na tujem tržišču, mora najprej narediti analizo okolja tujega trga. V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo poslovanja na trgih Makedonije in Srbije v primeru podjetja Schiki d.o.o. Osredotočili smo se na posamezne dejavnike, kot so: logistični dejavniki, velikost trga, tržni potencial, rast trga, konkurenca, ciljna skupina kupcev, pravne razmere in kupna moč kupcev. Poleg analize tržišča smo v diplomski nalogi predstavili tudi, kako je podjetje Schiki d.o.o. vstopilo na posamezna trga, s katerimi prednostmi, pomanjkljivostmi, nevarnostmi in priložnostmi se je srečalo na posameznem trgu, kako podjetje posluje na posameznih trgih sedaj in s katerimi produkti posluje na posameznih trgih.
Ključne besede: analiza tržnega poslovanja, Makedonija, Srbija
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 1584; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (523,54 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici