| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Metode za ustvarjanje sintetičnih podatkov športnih aktivnosti : magistrsko delo
Rok Kukovec, 2024, magistrsko delo

Opis: S pojavom vseprisotnih naprav vsak njihov uporabnik ustvarja podatke fizičnih aktivnosti, ne glede na to, ali se tega zaveda. Raziskovanje na področju športa, ki predstavlja družbo in kulturo, je oteženo, saj je dostop do teh podatkov omejen. Za namene strojnega učenja in umetne inteligence se je potreba po velikih količinah podatkov povečala na vseh področjih, kar vodi v generiranje sintetičnih podatkov. To so podatki, ki imajo korelacije, vzorce in statistične značilnosti resničnih podatkov, vendar so nastali s tehnikami vzorčenja ali simuliranja naravnega okolja. Z njimi razširimo izvorno učno množico za strojno učenje in se izognemo ogrožanju varnosti posameznikov. Smemo jih prosto objaviti, saj ne vsebujejo resničnih osebnih podatkov. Njihova struktura je določena, možnosti za napake je manj. Pomembno je, da nastale podatke kvalitetno ocenimo in se pred njihovo uporabo prepričamo, da so primerljivi resničnim. Kot rezultat eksperimentalnega dela je nastala programska knjižnica SportyDataGen, zmožna generiranja sintetičnih podatkov in njihovega ocenjevanja s statističnimi metrikami.
Ključne besede: DKW neenakost, generiranje podatkov, večrazsežni test KS, sintetični podatki, SportyDataGen, športne aktivnosti, zbirne metrike
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 152; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (28,85 MB)

2.
Spletna platforma za generiranje podatkovnih zbirk športnih aktivnosti : diplomsko delo
Samo Farič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opišemo proces izdelave spletne platforme za generiranje podatkovnih zbirk športnih aktivnosti. Namen naloge je bil izboljšati trenutno implementacijo generatorja SportyDataGen ter s tem nadgraditi in čim bolj poenostaviti generiranje podatkovnih množic športnih dejavnosti vseh športnikov, ki se ukvarjajo z intenzivnimi športnimi aktivnostmi. Na začetku predstavimo obstoječi generator SportyDataGen, ki smo ga vključili v spletno aplikacijo, nato opišemo programski jezik Python in zatem še spletno ogrodje Flask, v katerem je potekala implementacija spletne platforme. V nadaljevanju predstavimo potek izdelave platforme in vse uporabljene komponente. Diplomsko nalogo zaključimo s predstavitvijo končnega izdelka, kjer prikažemo delovanje aplikacije in njene funkcionalnosti.
Ključne besede: SportyDataGen, spletna platforma, Flask, razvoj aplikacije
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 763; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici