| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE IN OCENJEVANJE SPLETNEGA UČNEGA MESTA ZA GLUHE IN NAGLUŠNE
Ines Kožuh, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili načrtovanje spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne, ki smo ga razvili na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru v okviru projekta DEAFVOC 2. Problem, ki se pojavlja, je namreč pomanjkanje e-gradiv, prilagojenih gluhim in naglušnim. Uporabnost sistema smo ocenjevali s pomočjo vprašalnika SUS, pedagoško bogatost sistema pa s prilagojenim pedagoškim indeksom učinkovitosti. Na osnovi dveh ocenjevanj se je izkazalo, da so mlajši uporabniki, ki so internet uporabljali pogosteje, uporabnost sistema ocenili bolje od starejših, manj rednih uporabnikov interneta. Ugotovili smo tudi, da se z večmodalnim pristopom izboljšuje pedagoška bogatost sistema. Na koncu smo analizirali predstavitev spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne javnosti na novinarski konferenci, ki se je izkazala za učinkovito medijsko komunikacijsko orodje.
Ključne besede: e-izobraževanje, e-gradivo, spletno učno okolje, gluhi in naglušni, znakovni jezik, odnosi z mediji
Objavljeno: 04.01.2011; Ogledov: 9500; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (7,43 MB)

2.
UPORABA E-GRADIV V SPLETNEM UČNEM OKOLJU MOODLE
Irena Lončar, 2014, diplomsko delo

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je postala del našega vsakdanjika in računalnik je postal nepogrešljivi del skoraj vsakega gospodinjstva. Spremembe na področju IKT so v zadnjih dveh desetletjih spremenile tudi načine učenja. Kombinacija elektronskega in tradicionalnega učenja je postala standardna. Ne samo elektronska gradiva, ampak tudi spletne učilnice so postale pomemben del izobraževalnega procesa. Kombinacija slednjega nam omogoča večjo interaktivnost gradiv in sodelovanje študentov. V diplomski nalogi bomo opisali osnove e-gradiv ter e-učenja. Osredotočili se bomo predvsem na to, kako v programu Xerte Online Toolkits izdelana gradiva prenesti v spletno učno okolje Moodle (verzija 2.5). Opisali bomo načine in postopke, ki smo jih uporabili. Za boljše razumevanje postopkov smo dodali tudi zaslonske slike.
Ključne besede: E-izobraževanje, E-gradiva, Xerte Online Toolkits, Spletno učno okolje, Moodle
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 1123; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

3.
Uporabnost personaliziranega spletnega učnega okolja
Ines Kožuh, Andrej Sarjaš, Zoran Jeremić, Matjaž Debevc, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: spletno učno okolje, semantični splet, učenje na daljavo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 534; Prenosov: 42
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici