SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ANALIZA USPEŠNOSTI E-TRGOVINE
Denis Stojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se osredotočil predvsem na analizo spletne prodajalne, ki sem jo naredil z izbranimi spletnimi orodji. Vendar pa sem se moral do dobra spoznati tudi z drugimi dejavniki spletne prodajalne. Tako sem se v prvem delu osredotočil k teoriji spletne prodajalne, v drugem delu sem spoznal načine analiziranja spletne prodajalne, v tretjem delu diplomskega seminarja, pa sem izbrano spletno prodajalno analiziral. Če primerjamo med seboj spletno in klasično prodajalno vidimo, da ima spletna prodajalna določene prednosti. Tako na primer za nakup porabimo manj časa, nakup je enostavnejši, prav tako pa je tudi informiranost o produktih večja. Prav tako pa je pomembna tudi varnost. Spletne prodajalne so vedno bolj varne, kar se odraža tudi na zaupanju obiskovalcev do njih. To je le nekaj prednosti, ki jih premore spletna prodajalna glede na klasično. To so spoznali tudi slovenski kupci, saj se je od leta 2004 pa do danes število nakupov, ki se izvedejo na spletnih prodajalnah povečalo kar za 80%. Da lahko analiziramo spletno prodajalno je pomembno, da vemo na kakšen način se naj lotimo dela. Tako poznamo več vrst analize spletnih mest. Najbolj razširjena in tudi najbolj enostavna je tehnična analiza. Gre za analizo dnevniških datotek, programsko analizo ali slikanje zaslona. Jaz sem se odločil za programsko analizo. Pri analizi nam pomagajo določene aplikacije, katere beležijo najrazličnejše aktivnosti, ki se dogajajo na spletnem mestu. Predvsem so pomembne aktivnosti naših obiskovalcev, saj so le — ti ključen dejavnik za obstoj spletnega mesta, še zlasti to velja za spletno prodajalno. Pomemben dejavnik, ki sem ga omenil v diplomskem seminarju je tudi pojavljivost spletnih mest v spletnih iskalnikih. Veliko obiskovalcev pride na spletno mesto preko spletnih iskalnikov. Ti uporabljajo tako imenovane ključne besede. Če bo ključna beseda dovolj dobro povezana z našim spletnim mestom, se bo ta znašel zelo visoko v spletnem iskalniku, v nasprotnem primeru se to ne bo zgodilo, kar lahko privede do manjšega števila obiskovalcev na našem spletnem mestu. V zadnjem delu diplomskega seminarja sem na kratko predstavil aplikacije z katerimi sem analiziral spletno prodajalno Mimovrste, prikazal rezultate in analiziral dobljene rezultate. Pri analizi sem uporabil štiri spletne aplikacije. To so Alexa — The Web Information Company, Google page rank, Keyword density checker in pa Google trends. S pomočjo dobljenih podatkov sem nato analiziral spletno prodajalno, predstavil podatke in analizirane podatke tudi komentiral.
Ključne besede: Spletna prodaja, spletna prodajalna, analiza spletne prodajalne, internet, spletno nakupovanje
Objavljeno: 04.11.2011; Ogledov: 959; Prenosov: 133
.pdf Polno besedilo (2,01 MB)

4.
POMEN ANALIZE PANOGE IN KONKURENCE NA PRIMERU SPLETNIH TRGOVIN
Anja Trogar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Spletne trgovine nam omogočajo veliko več ugodnosti kot klasične. Prek spleta lahko nakupujemo 24 ur na dan in nismo vezani na eno samo lokacijo. Nakup je mogoč od doma iz naslonjača. Spletna prodaja je v Sloveniji vse bolj obiskana, saj zaradi vse hitrejšega tempa življenja vedno več ljudi nakupuje ob poznih večernih urah, ko je konec službenih in družinskih obveznosti. Najbolj obiskane slovenske spletne trgovine so: mimovrste, Bolha, Neckermann, Big Bang, Merkur, EnaA in Mercator. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov. V seminarju smo predstavili nakupovanje prek spleta. Predstavili smo razlike med navadno in spletno trgovino. V prvem delu seminarja smo podrobneje predstavili teoretične vidike: analizo panoge ter analizo konkurence. V drugem, praktičnem delu seminarja smo na kratko prestavili podjetje Merkur d.d., nato pa se podrobneje osredotočili na spletno trgovino Merkur. Opisali smo nastanek spletne trgovine oziroma e-prodajalne. Z analiziranjem razlik med navadnimi in spletnimi trgovinami smo prišli do ugotovitev, ki zastopajo prednost spletnih trgovin. Spletno nakupovanje vse bolj narašča predvsem zaradi vedno hitrejšega tempa življenja.
Ključne besede: analiza panoge, analiza konkurence, spletna trgovina, kupec, prodaja, benchmarking, e-trženje, podjetje Merkur.
Objavljeno: 21.01.2011; Ogledov: 2510; Prenosov: 322
.pdf Polno besedilo (349,77 KB)

5.
UVEDBA SPLETNE TRGOVINE V MALO PODJETJE
Anja Pregl, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Med številne ugodnosti, ki jih je splet prinesel v naše življenje, sodi tudi uvedba elektronskega trgovanja, ki je bil pogoj za pojav prvih spletnih trgovin. Te postajajo danes glavni vir globalnega trgovanja. Spletno prodajo vse pogosteje uvajajo v podjetjih, ki želijo uspešno poslovati. Za uspešno spletno prodajo nista dovolj zgolj objava spletne strani podjetja in pričakovanje, da se bodo izdelki samodejno prodajali prek spleta. Za uspeh morajo podjetja korenito spremeniti poslovne procese in poznati vse dejavnike, ki vplivajo na učinkovito spletno prodajo. Spletna prodaja malim podjetjem omogoča poslovanje na novih trgih, kjer lahko pridobijo stranke in dobavitelje, ki jih s klasičnim poslovanjem ne bi uspela doseči. Magistrsko delo obravnava spletne trgovine kot nov pristop k trženju izdelkov in storitev v malih podjetjih. Z nalogo želimo poudariti velik pomen, ki ga spletno trgovanje pridobiva v današnjem času, in se osredotočiti na pozitivne vidike uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. Izpostavila sem koristi, ki jih podjetje pridobi ob uvedbi spletne trgovine. Te so prepoznavnost, konkurenčnost in povečanje prodaje. Cilj naloge je bil podrobneje predstaviti kriterije, ki jih morajo v podjetjih ob uvedbi spletne trgovine dobro analizirati, saj neposredno vplivajo na uspešnost in smotrnost projekta. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična spoznanja o spletnem trgovanju, malih podjetjih in njihovem elektronskem poslovanju. V praktičnem delu na primeru podjetja Ets Pregl d.o.o. predstavljamo način uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. V analizi primera podrobneje obravnavamo kriterije, ki jih mora vsako podjetje pred uvedbo spletne trgovine dobro poznati in z njihovo analizo ugotoviti kakšne so možnosti za uspeh ob trenutnem stanju v podjetju. Magistrsko delo zaključim s predstavitvijo sklepnih ugotovitev iz teoretičnega dela in vsebine analize primera.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletna prodaja, mala podjetja, uvajanje spletne trgovine v malo podjetje
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 1621; Prenosov: 244
.pdf Polno besedilo (862,11 KB)

6.
E - ORODJA POSPEŠEVANJA SPLETNE PRODAJE KONČNIM UPORABNIKOM
Martin Knapič, 2012, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja se posveča vsebini, v katero smo umestili področje pospeševanja spletne prodaje in informacijsko komunikacijska orodja ter e-orodja, ki pomagajo namenu doseganja zastavljenih ciljev, med katere štejemo tudi uspešno pospeševanje spletne prodaje. Uporaba e-orodij pospeševanja spletne prodaje se pojavlja v vedno večjem številu podjetij. Razlog ne leži le v učinkovitosti njihove uporabe, temveč tudi v doseganju ekonomske učinkovitosti z vidika stroškov. Kljub temu pa uporaba sama po sebi ni zadosten pogoj za uspešno poslovanje. Vsako podjetje, ki se srečuje z prej omenjenimi področji kot tudi orodji, mora dobro poznati koncept delovanja teh orodij in njihovo medsebojno povezljivost. Implementacija tako zapletenega sistema orodij ni preprosta. Bolj preprosta je njihova uporaba, ki pa kljub temu zahteva znanje strokovnjakov iz posameznih področij, ki ga bodo uporabili v teku poslovnih procesov. Diplomski seminar namenja vsebino področjem, ki so nujno potrebna pri vzpostavitvi in delovanju teh poslovnih procesov ter jih navezuje na ključno temo pospeševanja spletne prodaje končnim uporabnikom ter uporabo e-orodij, ki so v tem procesu vključena.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletna prodaja, pospeševanje prodaje, informacijske rešitve, e-orodja
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 731; Prenosov: 73
.pdf Polno besedilo (895,42 KB)

7.
8.
9.
PREDLOG PRENOVE SPLETNE TRGOVINE PODJETJA AVTOTEHNA VIS D.O.O.
Maja Debeljak, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje marketinško komuniciranje podjetja Avtotehna Vis d.o.o. na trgu. V prvem delu smo navedli teoretične predpostavke o pomenu interneta. Temo smo nadaljevali in se osredotočili na uporabo elektronskega poslovanja in spletno trgovino, ki sta danes ključna pri spletnem komuniciranju podjetja s trgom. Osredotočili smo se tudi na tržno komuniciranje podjetja in potrošniško vedenje ob komuniciranju podjetja, ki predstavlja pomemben del našega problema. Nadaljevali smo s specifičnim poglavjem, ki raziskuje oglaševanje spletne trgovine avtohiše, teoretični del pa smo zaključili z raziskavo o e-avtomobilizmu, kjer smo povzeli potrošniško vedenje ob nakupu avtomobila. V drugem delu smo začeli z opisom spletne trgovine podjetja Avtotehna Vis d.o.o. in vključili teoretično poglavje o pomenu marketinga za uspeh podjetja na področju spletne trgovine. Z uporabo spletne aplikacije Google Analytics smo predstavili rezultate analize obiska spletne trgovine podjetja in s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali predloge za izboljšavo spletne trgovine Avtotehne Vis d.o.o. Dobljene rezultate smo navedli in analizirali v zaključnem poglavju.
Ključne besede: Internet, Spletna trgovina, Spletno oglaševanje, Prodaja avtomobilov, Tržno komuniciranje, Potrošniško vedenje
Objavljeno: 19.09.2012; Ogledov: 949; Prenosov: 91
.pdf Polno besedilo (1,40 MB)

10.
VPLIV SPLETNIH PRODAJALN NA USPEŠNOST PRODAJE MODNIH OBLAČIL IN OBUTVE
Admira Hasić, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je izdelana na podlagi vprašalnika o nakupovanju v spletni prodajalni Top moda d.o.o.. V teoretičnem delu je predstavljen sam pojem spletne trgovine, prednosti in slabosti spletne trgovine ter dejavniki, ki jih je pomembno upoštevati pri izdelavi same spletne strani. Navedenih in opisanih je tudi nekaj najuspešnejših slovenskih in tujih spletnih strani. Praktični del je zasnovan na podlagi rezultatov vprašalnikov, ki so pokazali stanje nakupovalnih navad preko spleta v izbranem podjetju. Stranke podjetja Top moda v vprašalniku ocenjujejo svoje zadovoljstvo s spletnim nakupom, kaj jih pri tej spletni prodajalni moti in katerih sprememb na strani si v prihodnje želijo. Najpomembnejše ugotovitve so, da mora podjetje dopolniti svojo spletno stran, saj si stranke želijo širšega opisa izdelkov in da mora podjetje intenzivirati dejavnosti za privabljanje novih kot tudi ohranjanje obstoječih kupcev spletne trgovine in poiskati način za povečanje spletne prodaje.
Ključne besede: spletna trgovina, uspešna prodaja, splet, spletni nakup
Objavljeno: 19.07.2012; Ogledov: 1360; Prenosov: 94
.pdf Polno besedilo (2,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici