| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 559
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava spletnega biografskega leksikona spodnjesavinjcani.si
Bojan Uranjek, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu je predstavljena izdelava spletnega biografskega leksikona Spodnje Savinjske doline – spodnjesavinjcani.si. S spletnim biografskim leksikonom smo na enem mestu predstavili osebnosti, ki so s svojim delom pomembno zaznamovale okolje in življenje Spodnje Savinjske doline. Spletni leksikon omogoča lažji dostop do domoznanskih vsebin in je pripomoček pri pedagoškem delu domoznanskega oddelka Medobčinske splošne knjižnice Žalec. Zaradi spletne dostopnosti pripomore tudi k ohranjanju in varnosti izvirnega gradiva, ki ga hranimo v osrednji enoti v Žalcu. Spletni biografski leksikon smo izdelali s pomočjo odprtokodnega CMS-sistema Wordpress. Za funkcionalno delovanje smo uporabili brezplačne vtičnike in prostodostopno predlogo strani. Predlogo strani smo prevedli v slovenski jezik ter namestili vse potrebne vtičnike za optimizacijo in varnost spletnega leksikona.
Ključne besede: spletni leksikon, Wordpress, CMS, splet, Spodnjesavinjčani
Objavljeno: 05.05.2021; Ogledov: 39; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Primerjava prikritega oglaševanja v tisku in na spletu
Maja Perko, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava problematiko primerjave prikritega oglaševanja v tisku in na spletu. Prikrito oglaševanje lahko prepoznamo, kadar novinarski prispevki ali oglasna sporočila niso pravilno označena, da vsebujejo kakršnokoli oglaševanje. Opisali smo teme, kot je oglaševanje, funkcije ter cilje oglaševanja, podrobneje predstavili oglaševanje v tiskani in spletni obliki ter jih podkrepili s primeri. Podrobneje smo predstavili prikrito oglaševanje, vrste in strategije prikritega oglaševanja ter se dotaknili tudi vpliva le-tega na potrošnika. S študijo primera pa smo na konkretnih primerih ugotovili, kako se oglaševanje nekega oglasa v tiskani obliki razlikuje od oglaševanja na spletu ter rezultate primerjali med seboj.
Ključne besede: tisk, splet, prikrito oglaševanje v tisku, prikrito oglaševanje na spletu.
Objavljeno: 23.04.2021; Ogledov: 96; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

3.
KONVERGENCA LOKALNIH MEDIJEV. PRIMER MEDIJSKEGA PODJETJA NOVICE D.O.O. IN CELJSKEGA UREDNIŠTVA ČZP VEČER D.D.
Alen Obrez, 2012, diplomsko delo

Opis: Teoretični del diplomskega dela govori o konvergenci in medijih. Izraz konvergenca pomeni združevanje oziroma stapljanje. Kadar govorimo o medijski konvergenci, ugotovimo, da se mediji konvergirajo na več različnih nivojih: prevzemajo nove oblike (formate), kot na primer spletno poročanje in spletni video, ki ju pri svojem delu s pridom uporabljajo tudi novinarji. Prav tako medijske hiše uvajajo nove medije, predvsem spletne, uredniki pa vse medije (radio, tisk, splet) urejajo. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v dve lokalni slovenski medijski hiši oziroma uredništvi, in sicer Novice d.o.o. in celjsko uredništvo ČZP Večer d.d., da se ugotovi, kako konvergenca vpliva nanju, njune vsebine in zaposlene.
Ključne besede: medij, konvergenca, splet, formati
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 87; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

4.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Selinšek, 2021

Opis: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 104; Prenosov: 25
URL Povezava na datoteko

5.
Spletne goljufije kot oblika gospodarske kriminalitete
Lana Stupar, 2021, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet že vrsto let predstavlja pomembno stalnico v vsakdanjem življenju tako fizičnih kot pravnih oseb. Je bistven del sodobne družbe in nedvomno eden od najbolj uporabljenih »pripomočkov« v današnjem svetu. V času ko se lahko skorajda kdorkoli kjerkoli poveže v splet se odpirajo številne možnosti za nove vrste kaznivih dejanj. Splet je dejansko izjemno orodje, vendar v napačnih rokah lahko kaj hitro postane škodljiv tako za finance kot tudi ugled oseb ter podjetij. Glavna podobnost med gospodarsko kriminaliteto in spletnimi goljufijami je predvsem protipravno pridobivanje premoženjske koristi, in sicer z metodami lažnega predstavljanja sebe, svojega finančnega stanja ali uspešnosti svojega posla v namen preslepitve. Globalna razširjenost spleta se izkorišča kot orodje za hiter dostop do neštetih potencialnih žrtev, hkrati pa je splet storilcem krinka in obenem obrambni mehanizem pred razkritjem identitete. Spletne goljufije so postale donosen posel, storilci teh kaznivih dejanj pa so vse bolj organizirani in iznajdljivi. Zaradi mednarodne in čezmejne narave spleta je ena od največjih težav uspešno odkrivanje in pregon storilcev teh kaznivih dejanj. Skozi diplomsko nalogo so predstavljene najpogostejše pojavne oblike spletnih goljufij in njihove posledice, saj je ozaveščanje o problematiki spletnih goljufij eno od pomembnejših orodij pri preprečevanju teh kaznivih dejanj. Posamezniki, podjetja in organizacije se morajo bolj začeti zavedati pomembnosti spletne varnosti in varovanja osebnih podatkov, saj ima spletna kriminaliteta lahko enako hude posledice kot 'navadna'. V diplomski nalogi je zato na koncu predstavljeno tudi nekaj smernic, katere naj se upošteva pri uporabi spleta za oteževanje izvajanja kaznivih dejanj goljufije.
Ključne besede: diplomske naloge, spletne goljufije, gospodarska kriminaliteta, splet, socialni inženiring, kraja identitete
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 98; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (765,82 KB)

6.
E-IZOBRAŽEVANJE PRI POUKU SLOVENSKEGA JEZIKA IN KNJIŽEVNOSTI
Andreja Zalokar, 2010, diplomsko delo

Opis: Računalnik in svetovni splet postajata človekova zvesta spremljevalca v vsakdanjem življenju. Najbolj navdušeni uporabniki so mladi, ki prek svetovnega spleta sklepajo nova poznanstva, iščejo informacije in odkrivajo novosti. Zato so učitelji kmalu ugotovili, da mora tudi izobraževalni proces slediti trendom, če želi še naprej motivirati učence. Diplomsko delo z naslovom E-izobraževanje pri pouku slovenskega jezika in književnosti predstavlja možnosti uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in e-izobraževanja pri poučevanju slovenskega jezika in književnosti tako na daljavo kot pri klasičnem pouku. Cilj je prikazati e-izobraževanje kot enega izmed možnih načinov obravnave snovi in ne kot sredstvo za izpodrivanje učitelja in njegove vloge v izobraževalnem procesu. Le-ta je z nekaterimi spremembami še zmeraj ključnega pomena. Predstavljena sta Slovensko izobraževalno omrežje in E-področna skupina RS za slovenščino, ki skupaj skrbita za dostopnost e-gradiv. Njim je posvečen osrednji del diplomskega dela, saj so temeljnega pomena za izvajanje e-izobraževanja. Prikazana sta primera dobrih e-gradiv za jezikovni in književni pouk. Diplomsko delo je med drugim zastavljeno tudi kot pomoč učiteljem slovenščine, ki šele uvajajo e-izobraževanje v pouk, zato prinaša nekatere enostavne rešitve v obliki predstavitev uporabnih spletnih strani, programov in primerov dobre prakse.
Ključne besede: Ključne besede: IKT, e-izobraževanje, e-šola, e-učilnica, e-kompetentni učitelj, e-gradiva, splet.
Objavljeno: 29.01.2021; Ogledov: 101; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

7.
Analiza nakupnih dejavnikov na primeru obiska nogometne tekme
Andraž Velkavrh, 2020, diplomsko delo

Opis: Številne obveznosti in dolžnosti krojijo naš način življenja, zato je sprostitev za vsakega izmed nas izrednega pomena. Eden od načinov sprostitve je zagotovo šport. Veliko ljudi se z njim ukvarja aktivno, bodisi rekreativno bodisi profesionalno, mnogi pa ga spremljajo pasivno, na primer prek televizijskih zaslonov ali v živo. Nogomet je prvovrstni primer športa, ki je popularen povsod po svetu, ter medijsko in ekonomsko odlično podprt. Obiskovanje nogometnih tekem predstavlja za nogometne navdušence strast, radost, zadovoljstvo in nepozabne spomine. Kljub temu ni vse tako idealno, saj nogometni funkcionarji opažajo, da primanjkuje ljudi na nogometnih stadionih. Nakupnih dejavnikov, ki vplivajo na ogled nogometnih tekem, je ogromno, na primer cene, kvaliteta nogometnih tekem, infrastruktura, vreme, lokacija, rezultati ter pripadnost določenemu klubu. V prvem delu diplomskega projekta (tj. teoretični del) se bomo osredotočali predvsem na marketinško teorijo. Najprej bomo spoznali marketinški splet (4P), in sicer izdelek, ceno, marketinško komuniciranje ter marketinške poti. Spoznali bomo tudi nakupni proces ter njegovih 6 faz – od prepoznavanja potreb do ponakupnega vedenja. Odjemalčevo vedenje bomo podrobneje predstavili kasneje, ko bomo govorili o psiholoških, osebnih, kulturnih in družbenih dejavnikih, ki nanj vplivajo. V praktičnem delu bomo spoznali vprašalnik, ki smo ga uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo tiste dejavnike, ki vplivajo na obiskovanje nogometne tekme. Kaj je tisto, kar ljudi privabi na tekmo, ter obratno, kaj jih odbija od le-te. Izkazalo se je, da je najpomembnejši dejavnik sama vsebina tekme, kvaliteta tekme, nenazadnje je pomembno tudi, ali gre za derbi ali ne. V zaključku bomo pregledali zastavljene hipoteze, jih potrdili oziroma zavrgli ter predlagali, kako zmanjšati problem nizke udeležbe na nogometnih prizoriščih.
Ključne besede: nogomet, marketinški splet, nakupni proces, odjemalčevo vedenje, vprašalnik, nakupni dejavniki
Objavljeno: 07.01.2021; Ogledov: 140; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

8.
Načrtovanje spletnega mesta športnega društva
Kevin Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Organizacija je v digitalni dobi bistvenega (ključnega) pomena, saj z njo dosežemo zainteresirane strani in se lotimo konkurence. Velika večina preden vstopi v stik z organizacijo poišče spletno mesto le te in se vnaprej prepriča in pouči o organizaciji. Zato torej spletno mesto tako na nek način služi kot orodje za predstavitev organizacije potencialno novim obiskovalcem/ ljudem kot tudi drugim organizacijam. Sledeče velja ravno za športne klube, torej neprofitne organizacije in podjetja. Viri za razvoj spletnega mesta so običajno omejeni, zato smo v ta namen raziskali, da je s pomočjo uporabe nepoklicnih orodij in veščin mogoče razviti celotno spletno mesto. Raziskava je bila izvedena na primeru športnega kluba, pri čemer je bil preučevan postopek načrtovanja spletne strani. Ker športno društvo KMN Tomaž ŠIC bar še nima svojega spletnega mesta, smo se odločili, da s pomočjo spletne razvojne storitve WIX, z razvojem prototipa oblikujemo načrt spletnega mesta. Potrebe in želje smo zbrali v seriji delno strukturiranih intervjujev na podlagi katerih smo dobili za oblikovanje ustreznega prototipa in načrta za razvoj spletne strani dragocene in potrebne informacije. Med procesom oblikovanja smo upoštevali vse informacije o tem, kaj ljudem najbolj pade v oči, kaj na spletni strani pravzaprav iščejo in jih vključili v prototip. Tako bi lahko potrdili vse tri zastavljene hipoteze: - H1: Dobro načrtovano spletno mesto zadosti potrebam oseb, povezanih s spletnim mestom., - H2: Procesi načrtovanja spletnega mesta športnega društva imajo posebnosti in se razlikujejo od drugih spletnih mest. - H3: Spletno mesto športnega društva je mogoče izdelati brez profesionalne pomoči. S pomočjo naše spletne strani bi tako športni klub razširil svojo prepoznavnost in si pridobil nove navijače, ki bi se udeleževali tekem. Spletno mesto bi omogočalo tudi predvajanje in ogled tekem za navijače, ki se tekem ne bi mogli udeležiti v živo.
Ključne besede: načrtovanje, spletno mesto, splet, športno društvo, prototip.
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 190; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

9.
Vpliv internetnih piškotkov na oglase in našo zasebnost
Tomaž Bauman, 2020, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet danes ni le vir informacij, temveč tudi prava zakladnica znanja ter mesto zabave, druženja in sprostitve. Kot vodilni medij je razširjen zlasti med mlajšimi generacijami. Kljub temu pa ni povsem varen, kot misli večina njegovih uporabnikov. Diplomsko delo obravnava morebitne pasti in nevarnosti, ki prežijo na uporabnike spleta in se jih večina sploh ne zaveda. Najprej smo se poglobili v nastanek svetovnega spleta. Opisali smo protokole, ki jih uporabljamo na spletu. Osredotočili smo se na spletne piškotke, s katerimi se srečujemo pri brskanju po domala vseh spletnih straneh. Ugotavljali smo, katere vrste spletnih piškotkov obstajajo in kako vplivajo na naše osebne podatke. Izpostavili smo njihove pozitivne lastnosti in kako se lahko koristno uporabljajo. Predstavili smo tudi, kako popolnoma izklopiti sledenje piškotkov ter se jim izogniti pri zbiranju osebnih podatkov. V drugem sklopu diplomskega dela smo obravnavali zasebnost na spletu. Predstavili smo, kako doseči popolno anonimnost s pomočjo brskalnikov, ki se uporabljajo na temnem spletu. Osvetlili smo področje globokega in temnega spleta nasploh. Ugotovili smo, da je popolna anonimnost na spletu sicer mogoča, vendar potrebujemo za to ustrezne brskalnike. Prav tako smo ugotovili, da piškotki vplivajo na zasebnost uporabnikov spleta. Lahko so celo vezni člen pri vdoru v naše uporabniške račune. Vse pridobljene informacije z obiskanih spletnih mest lahko pridejo v napačne roke in vodijo do različnih zlorab. To je bil tudi povod za vzpostavitev zaostrene zakonodaje na tem področju.
Ključne besede: Splet, internetni piškotki, funkcije piškotkov, vrste internetnih piškotkov, zasebnost, zasebnost na spletu, globoki splet, temni splet.
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 144; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (617,68 KB)

10.
Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Katja Košti, 2020, diplomsko delo

Opis: Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.
Ključne besede: Primerjalna strategija, storitve, blagovna znamka, razširjen marketinški splet, strateški management, marketinške strategije in mobilne storitve.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 145; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (600,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici