SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 241; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

3.
Pospeševanje prodaje v Spar Slovenija d.o.o.
Sandra Nemec, 2017, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje ima v današnjem svetu velik pomen. Podjetja namenjajo pospeševanju prodaje veliko pozornosti in še več finančnih sredstev. Ker se mi zdi delo na tem področju zelo zanimivo in razgibano, sem si za diplomski projekt izbrala pospeševanje prodaje in vse skupaj zožila na eno podjetje, in sicer Spar Slovenija. V diplomskem projektu me je zanimala predvsem primerjava med tem, kako naj bi pospeševanje prodaje potekalo v teoriji in kako dejansko poteka v podjetju, ki sem si ga izbrala. S tem namenom sem najprej raziskala razno strokovno gradivo, nato pa ugotavljala, kako se pospeševanja prodaje loteva podjetje Spar Slovenija. Raziskati sem želela tudi, kako pospeševanje prodaje podjetja Spar Slovenija zaznavajo potrošniki. S tem namenom sem sestavila anketni vprašalnik; v raziskavi je sodelovalo 50 posameznikov. Diplomsko delo je najprej sestavljeno iz uvodnega dela in jedra, v katerem najprej predelam strokovno literaturo na temo pospeševanja prodaje. V naslednjem poglavju je predstavljeno podjetje Spar Slovenija; sledi razčlenitev pospeševanja prodaje, ki je usmerjeno h kupcem, in pospeševanje prodaje, usmerjeno k zaposlenim. Naslednje poglavje vsebuje empirično raziskavo, ki sem jo opravila. Na koncu diplomskega projekta sem v sklepu predstavila še svoje ugotovitve in rezultate empirične raziskave.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, orodja za pospeševanje prodaje, Spar Slovenija
Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 49; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici