| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KONSOLIDIRANIH RAČUNOVODSKIH IZKAZOV SKUPINE PERUTNINA PTUJ D.D.
Martina Vogrinec, 2009, diplomsko delo

Opis: Konsolidiranje je proces združevanja posameznih računovodskih postavk, ki so sestavina posameznih računovodskih izkazov različnih podjetij, ki so vključena v skupino podjetij in so zato vključena v KRI. Področje konsolidiranja urejajo in obravnavajo posamezni zakoni, standardi in smernice. V diplomski nalogi prikazujemo področja, ki jih obravnavajo in določajo Zakon o gospodarskih družbah, Slovenski računovodski standardi in od vstopa Slovenije v Evropsko unijo tudi 7. smernica Evropske zveze. Kadar pa so v skupino vključena mednarodna podjetja, pa tudi Mednarodne računovodske standarde in Mednarodne standarde računovodskega poročanja. Temeljni namen diplomske naloge je bil proučiti različne metode konsolidiranja in posamezne korake pri sestavljanju konsolidiranih računovodskih izkazih ter podrobneje analizirati konsolidirane računovodske izkaze Skupine Perutnine Ptuj d.d. v obdobju 2004 - 2006. S tem smo prišli do zaključka, da proces konsolidiranja zahteva znanje o podjetjih v skupini, kdaj sestavljati konsolidirane računovodske izkaze in kdaj ne, katera poročila so poleg konsolidirane bilance stanja, konsolidiranega izkaza finančnega in poslovnega izida, še potrebna. Katerih metod vrednotenja se obvladujoče podjetje lahko poslužuje ter kdaj vključiti odvisno podjetje v konsolidirane računovodske izkaze. Za vsa vprašanja, ki se ob tem pojavljajo, najdemo odgovore v zakonskih in strokovnih podlagah, ki veljajo v neki državi.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: konsolidacija, skupina, obvladujoče podjetje, odvisno podjetje, teorije, metode, postopki, konsolidirani računovodski izkazi, konsolidirano letno poročilo, Zakon o gospodarskih družbah, Slovenski računovodski standardi, Sedma smernica Sveta Evropske zveze, Skupina Perutnina Ptuj.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2853; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
PRIMERJAVA SLOVENSKIH RAČUNOVODSKIH STANDARDOV IN HRVAŠKIH STANDARDOV RAČUNOVODSKEGA POROČANJA
Eva Novak, 2009, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji in na Hrvaškem so se nekatere splošne in posebne računovodske rešitve sčasoma razvijale in spreminjale, dokler se niso pojavile te, ki so sedaj običajne. SRS obstajajo od leta 1993 dalje in se z leti spreminjajo in dopolnjujejo. Trenutno so v veljavi SRS, ki so stopili v veljavo leta 2006. SRS so usklajeni z MRS/MSRP in direktivami Evropske unije. Tako kot imamo v Sloveniji SRS, imajo na Hrvaškem HSFI. Ti so stopili v veljavo komaj leta 2008. Pred letom 2008 sploh niso imeli svojih nacionalnih računovodskih standardov in so uporabljali neposredno MRS/MSRP. Zaradi upoštevanja značilnosti državnega gospodarstva pri nacionalnih računovodskih standardih, obstajajo med SRS in HSFI razlike. Obstajajo pa med njimi tudi enakosti, saj se tako Slovenija kakor tudi Hrvaška nahajata na evropskem delu sveta, in se pri svojih nacionalnih računovodskih standardih opirata na MRS/MSRP ter na direktive Evropske unije, ter do leta 1991 sta celo pripadali skupni državi Jugoslaviji, za kar imata skupno računovodsko zgodovino do navedenega leta. Glede na obstoječe razlike med SRS in HSFI, ki smo jih opredelili v diplomskem delu, smo mnenja, da so SRS bolje opredeljeni kakor HSFI.
Ključne besede: Slovenski računovodski standardi, Hrvaški standardi računovodskega poročanja, razvoj standardov, namen standardov, ureditev standardov, vsebina standardov, primerjava, razlike, enakosti, ...
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 2247; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (535,18 KB)

3.
PRESOJA KAKOVOSTI RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA ZA RAČUNOVODSTVO MCLINE
Mateja Kamenečki, 2010, diplomsko delo

Opis: Za računovodski informacijski sistem je značilna velika količina obdelovanja podatkov, ki sestoji iz zbiranja, obdelave in shranjevanja podatkov ter priprave dokumentov. Večina podjetij uporablja za evidentiranje poslovnih dogodkov in vodenje poslovnih knjig računalniške programe. Namen računalniških programov za računovodstvo je, da poenostavijo obdelavo podatkov in oblikujejo informacije za notranje in zunanje uporabnike. Računovodski računalniški program mora izpolnjevati določene posebne značilnosti, ki jih zahteva stroka. Značilnosti različnih programov, ki se uporabljajo v Sloveniji, so v bistvu enake, saj morajo izpolnjevati zahteve standarda in regulativnih okvirov, t.i. Zakon o gospodarskih družbah, kot enega od temeljnih aktov, ki urejajo to področje in Slovenskimi računovodskimi standardi, kot računovodska pravila, o tem kako morajo podjetja voditi poslovne knjige. Na trgu je veliko računalniških programov za računovodstvo in zato moramo biti pozorni katerega izberemo. V diplomski nalogi je raziskana primernost programa za osnovna sredstva podjetja Mcline d.o.o. za uporabnike. V prvem delu smo prikazali pomen računalniških rešitev, sodila za vrednotenje in kriterije kakovosti dobrih računovodskih računalniških rešitev. V naslednjem delu smo prikazali teoretičen del osnovnih sredstev, ki jih obravnavajo slovenski računovodski standardi. V zadnjem delu pa je na praktičnem primeru raziskana primernost uporabe omenjenega programa. Tako lahko ugotovimo, da je program za osnovna sredstva Mcline d.o.o. primeren za uporabo v računovodstvu. Program omogoča obračun amortizacije za osnovna sredstva in različne načine prevrednotenja. Uporabnikom so na voljo različni izpisi osnovnih sredstev, evidence osnovnih sredstev pa je usklajena z evidenco v glavni knjigi.
Ključne besede: Ključne besede: računovodstvo, računovodski informacijski sistem, računalniški program, osnovna sredstva, slovenski računovodski standardi, standard kakovosti, amortizacija.
Objavljeno: 17.09.2010; Ogledov: 1891; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

4.
POSLEDICE RAZLIČNIH PRISTOPOV KONSOLIDIRANJA V SKUPINI PODJETIJ S PRIKAZOM PRAKTIČNEGA PRIMERA
Barbara Kapun, 2010, diplomsko delo

Opis: Želja po preživetju in razvijanju podjetij v sodobnem okolju je močno vplivala na dejstvo, da so se le-ta začela med seboj združevati. Tako se je v svetu, kot posledica združevanja podjetij, pojavila potreba po konsolidiranju računovodskih izkazov. Konsolidiranje oziroma uskupinjevanje računovodskih izkazov velja za postopek v računovodstvu, s pomočjo katerega pridobimo računovodske izkaze, ki kažejo sliko poslovanja vseh, v skupino povezanih podjetij. Medsebojno poslovanje povezanih podjetij je v konsolidiranih računovodskih izkazih izvzeto. Področje konsolidiranja pokrivajo posamezni zakoni, standardi in smernice, kar pomeni, da je točno določena sama vsebina ter postopki oziroma metode izvedbe konsolidiranja. V primerih, ko skupine niso sestavljene le iz obvladujočega in povezanih podjetij, temveč so ta povezana podjetja tudi sama obvladujoča podjetja drugim podjetjem, je sam postopek konsolidiranja težavnejši. Pojavi se vprašanje, na kakšen način povezana podjetja v večstopenjskih skupinah vključiti v konsolidacijo. Na voljo imamo dve metodi, in sicer metodo enovitega (simultanega) konsolidiranja ter metodo verižnega konsolidiranja. Del diplomske je praktično usmerjen in na primeru skupine Impol 2000 prikazuje postopke konsolidiranja računovodskih izkazov v večstopenjski skupini po obeh različicah (metodi enovitega konsolidiranja in metodi verižnega konsolidiranja). Analiza obeh metod nam postreže z rezultati o tem, katera metoda bo v navedeni skupini doprinesla k optimalnemu zadovoljevanju potreb različnih uporabnikov informacij tovrstnega področja (managerji, dobavitelji, banke, lastniki,…). Za normalne potrebe informiranja, konsolidacijo v večstopenjski skupini enostavneje in hitreje opravimo, če konsolidacijo s simultano metodo. Ampak, če uporabniki informacij zahtevajo specifične podatke za posamezno podskupino, jih najlažje pridobimo s pomočjo verižnega konsolidiranja.
Ključne besede: Konsolidacija, konsolidirani računovodski izkazi, obvladujoče podjetje, odvisno podjetje, večstopenjska skupina, metoda verižnega konsolidiranja, metoda enovitega (simultanega) konsolidiranja, Slovenski računovodski standardi, Mednarodni računovodski standardi, ZGD.
Objavljeno: 08.11.2010; Ogledov: 1905; Prenosov: 355
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

5.
PRESOJA VAROVANJA PODATKOV IN INFORMACIJ V RAČUNOVODSKEM SERVISU
Nataša Podjaveršek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Večja varnost podatkov in informacij v računovodskem servisu zmanjša tveganje poslovanja, poveča zaupanje strank v računovodski servis in njihovo delo, zmanjša tveganje pred vdorom v bazo podatkov, zmanjša tveganje pred razkritjem podatkov. Za zagotavljanje varnosti podjetja je potrebno upoštevati veljavno zakonodajo, predvsem Zakon o varovanju osebnih podatkov, Zakon o elektronskem poslovanju in druge zakonske predpise. Informacijska varnost v računovodskem servisu pomeni varstvo podatkov in informacijskih sistemov pred nezakonitim dostopom, uporabo, razkritjem, ločitvijo, spremembo ali uničenjem. Razlagamo jo kot zaupnost, neokrnjenost in razpoložljivost podatkov ne glede na njihovo obliko: elektronsko, tiskano ali katero drugo. V delu diplomskega seminarja presojamo varovanje informacij in podatkov v računovodskem servisu, ki zagotavlja dolgotrajno delovanje servisa, zaupanje strank, omejitev poslovne škode. Za izboljšanje varovanja informacij in podatkov je zelo pomembno poleg zapisane varnostne politike tudi njeno izvajanje in spremljanje njene učinkovitosti.
Ključne besede: Informacije, podatki, e-poslovanje, varnost informacij, varnost podatkov, varnostna politika, Slovenski računovodski standardi, Zakon o elektronskem poslovanju, tehnologije za varnost poslovanja.
Objavljeno: 24.05.2011; Ogledov: 1461; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (438,23 KB)

6.
RAZKRITJA INFORMACIJ O (PO) ODSEKIH V LETNIH POROČILIH SLOVENSKIH VELIKIH DRUŽB
Daniel Zdolšek, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Splošno sprejeta pravila računovodenja dajejo podjetjem in njihovim vodstvom možnost diskrecijske izbire, da znotraj dovoljenega nabora možnih metod in razkritij izberejo metode računovodenja in razkritja po svoji presoji. Pomemben dejavnik, ki vpliva na odločanje podjetij (vodstev podjetij) glede razkrivanja ali prikrivanja računovodskih informacij, je obstoj stroškov (bremen), povezanih z (možnimi) škodljivimi učinki za podjetje, na katere je podjetje občutljivo. Izsledki raziskave kažejo, da tri četrtine slovenskih (po velikosti) velikih družb ne razkriva informacij o (po) odsekih v svojih letnih poročilih. Prav tako obseg (število) razkritih informacij po odsekih glede na splošno sprejeta pravila računovodenja (Slovenske računovodske standarde) pri tistih slovenskih (po velikosti) velikih družbah, ki informacije po odsekih razkrivajo v letnih poročilih in katerih vrednostni papirji praviloma niso uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev, ni odvisen od dejavnikov (lastnosti podjetja), kot so velikost podjetja, finančno vzvodje podjetja, dobičkonosnost podjetja, stopnja rasti podjetja, obstoj takšnega imetnika deleža podjetja, ki podjetje obvladuje, in obstoj obvladujočega podjetja drugemu podjetju. V več preteklih raziskavah je imelo več teh dejavnikov vpliv na obseg razkritih informacij o (po) odsekih, vendar pri proučitvi vzorca družb, katerih vrednostni papirji so bili uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev in ne tistih, katerih vrednostni papirji niso bili uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev. Edini dejavnik, ki ima vpliv na obseg razkritih informacij o (po) odsekih, je tisti, ki kaže, ali podjetje deluje v proizvodni dejavnosti. Proučitev ravnanja (obnašanja) vodstev podjetij glede razkrivanja posameznih (vrst) informacij po odsekih v letnih poročilih pri tistih slovenskih (po velikosti) velikih družbah, ki informacije po odsekih razkrivajo v letnih poročilih, kaže, da sta glede ravnanja vodstev podjetij pomembni dejstvi, ali je podjetje razkrilo svoje obveznosti do virov sredstev po odsekih in ali je podjetje razkrilo svoje prihodke po odsekih. Razkritje obveznosti do virov sredstev po odsekih v letnem poročilu tako na splošno opredeljuje vzorec razkrivanja podjetja glede ravnanja vodstva podjetja pri razkrivanju informacij po odsekih. Dejavniki, ki imajo vpliv na ravnanje vodstva podjetja pri razkrivanju informacij po odsekih, so velikost podjetja, obstoj takšnega imetnika deleža podjetja, ki podjetje obvladuje, in obstoj obvladujočega podjetja drugemu podjetju. Izidi proučevanega vzorca družb, ki informacije po odsekih razkrivajo v letnih poročilih in katerih vrednostni papirji praviloma niso uvrščeni na organizirani trg vrednostnih papirjev, kažejo, da stroški (bremena), povezani z (možnimi) škodljivimi učinki za podjetje, na katere je podjetje občutljivo, niso pomemben dejavnik, ki bi imel vpliv na obseg (število) razkritih informacij o (po) odsekih v letnem poročilu (glede na v raziskavi proučevane dejavnike). Ima pa obstoj stroškov (bremen), povezanih z (možnimi) škodljivimi učinki za podjetje, na katere je podjetje občutljivo, vpliv na ravnanje (obnašanje) vodstva podjetja pri razkrivanju informacij po odsekih, zaradi katerih vodstvo podjetja razkritje le nekatere posamezne vrste informacij o (po) odsekih v letnem poročilu.
Ključne besede: računovodsko poročanje, razkritja, računovodska razkritja, računovodske informacije, letno poročilo, poslovni odsek, poročanje po odsekih, slovenski računovodski standardi (SRS), poročanje o odsekih, mednarodni standardi računovodskega poročanja (MSRP), razvoj, stroški; povezani z možnimi škodljivimi učinki za podjetje, tveganja, kazalec (indeks) razkrivanja, (vedenjski) vzorec razkrivanja, odločanje o razkrivanju informacij
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 2211; Prenosov: 77
URL Povezava na celotno besedilo

7.
PRESOJA UPORABNOSTI RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA BTM ZA RAČUNOVODSTVO V PODJETJU BOROVO TRADE D.O.O.
Alenka Pohajač, 2011, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji je potrebno pri implementaciji računovodskih računalniških programov upoštevati pravila stroke. Izpolnjevati morajo zahteve, ki jih določa Zakon o gospodarskih družbah, Slovenski računovodski standardi in zakon o DDV. Programi, ki so izdelani v Sloveniji in tuji licenčni programi te pogoje večinoma že izpolnjujejo. Predvsem zaradi tega, ker se drugače ne bi mogli tržiti. V podjetju Borovo Trade d.o.o. pa smo uvajali Hrvaški program za računovodstvo blaga, ki je bil ustvarjen pod pogoji, ki jih zahteva Hrvaška zakonodaja. Program je bil namenjen zgolj podjetju Borovo trade d.o.o. v Sloveniji. Zato je pri implementaciji programa moralo računovodstvo samo ob pomoči poznavanja Slovenskih zakonov in računovdske prakse ter ob sodelovanju programerjev vzpostaviti pogoje za njegovo uporabnost in primernost v računovodstvu. V diplomski nalogi sem predstavila uvedbo programa BTM za računovodstvo kot analitične evidence blaga ter avtomatski prenos poslovnih dogodkov iz analitične evidence na konte glavne knjige in v knjigo DDV. V prvi polovici diplomske sem predstavila pravne podlage za uvajanje tuje programske rešitve v slovensko trgovsko podjetje, opis trgovine na drobno v Sloveniji in na Hrvaškem, podjetja Borovo Trade ter predstavitev in uvajanje informacijskih sistemov v podjetje. Druga polovica diplomske naloge pa je namenjena opisu in implementaciji programa BTM in določanju kontov za prenos v finančno računovodstvo. Na praktičnem primeru je bila raziskana uporabnost programa v računovodstvu. Po izvedeni kontroli prenesenih podatkov v program Faraon, smo ugotovili pomen pravilnih računovodskih informacij za uspešnost podjetja in poslovnih odločitev. Iz tega sledi, da je program BTM primeren za uporabo v računovodstvu.
Ključne besede: Računovodstvo, Slovenski računovodski standardi, Hrvaški standardi finančnega poročanja, davek na dodano vrednost (DDV), informacijski sistem, računalniški program BTM, kalkulacije
Objavljeno: 22.07.2011; Ogledov: 1809; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

8.
VPLIV MEDNARODNEGA STANDARDA ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA NA USPEŠNOST, FINANČNI POLOŽAJ IN OBDAVČITEV MALEGA PODJETJA V SLOVENIJI IN NEMČIJI
Tatjana Marsel, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V času globalnega gospodarstva veliko podjetij posluje v mnogih državah, tako smo bili v preteklosti priča potrebam po nastanku enotnih računovodskih standardov MSRP (Mednarodni standardi računovodskega poročanja), ki pa so z vidika manjših podjetij preobsežni in prezahtevni. Zato se je pojavila potreba po posebnem mednarodnem standardu za manjša podjetja. Temeljni cilj magistrskega dela je predstaviti vsebino Mednarodnega standarda za mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSRP za MSP) ter ugotoviti najpomembnejše razlike v zunanjem poročanju po Slovenskih računovodskih standardih, nemških standardih in po MSRP za MSP ter tako izpostaviti glavne spremembe, ki bi jih uvajanje MSRP za MSP prineslo malim in srednje velikim podjetjem v Sloveniji in Nemčiji. Kolikšna bo dejanska uveljavitev MSRP za MSP v praksi, pa bo pokazal čas.
Ključne besede: Slovenski računovodski standardi (SRS), MSRP, MSRP za MSP, nemški standardi, zunanje računovodsko poročanje, letna poročila malih družb, vrednotenje ekonomskih kategorij.
Objavljeno: 20.09.2011; Ogledov: 1604; Prenosov: 253
.pdf Celotno besedilo (691,09 KB)

9.
PRIHODNOST NAČELA POVEZANOSTI POSLOVNE IN DAVČNE BILANCE V EVROPSKI UNIJI
Mateja Štifter, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Harmonizacija računovodstva in neposrednih davkov sta področji, katerima Evropska komisija posveča veliko pozornosti. EU je z sprejetjem 4. in 7. direktive ter MSP in kasneje MSRP naredila velik korak na področju računovodstva ter povezanosti znotraj EU. S tem so države članice postale bolj povezane, saj so bili njihovi temeljni računovodski izkazi lažje primerljivi. To pa je pripomoglo k obsežnejšemu meddrždavnemu poslovanju podjetij. Področje neposrednih davkov pa ni dohitevalo sprememb računovodstva, zaradi tega so države članice še vedno bile obdavčene dvojno. Zato je EU predlagala enotno davčno osnovo, ki pa ne pomeni enotne davčne stopnje. Države članice razmišljajo v smeri sprejetja skupne konsolidirane davčne osnove za davek od dohodka prvnih oseb in v ta namen je Evropska komisija pripravila predlog o sprejetju direktive Sveta o CCCTB. Dokončna odločitev v tej smeri je ostala v rokah držav članic, EU pa je do sedaj naredila vse, da je to področje čim bolj nazorno prikazala javnosti. Kakšna bo prihodnost na področju računovodstva in davkov, si lahko vsak drugače zamišlja, zagoto pa je, da se bo nadaljeval proces harmonizacije.
Ključne besede: poslovna bilanca stanja, davčna bilanca stanja, načelo povezanosti, Mednarodni standardi računovodskega poročanja, Slovenski računovodski standardi, neposredni davki, skupna konsolidirana davčna osnova za davek od dohodka pravnih oseb, harmonizacija, odvisnost.
Objavljeno: 16.11.2011; Ogledov: 1139; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (462,09 KB)

10.
RAČUNOVODENJE IN SPREMEMBE PRI UVAJANJU MEDNARODNEGA RAČUNOVODSKEGA STANDARDA ZA HOTELIRSTVO V TERMAH DOLENJSKE TOPOLICE
Renata Bukovec, 2012, diplomsko delo

Opis: Turizem je danes panoga, ki v vseh državah pridobiva pomen. Glede na to, da je danes svet bolj odprt in nam je vse lažje dostopno, pogosto za svoje turistične destinacije izbiramo različne kraje in mesta po vsem svetu. Turisti niso več zadovoljni z minimalno pozornostjo in zahtevajo čedalje več, zato se morajo v panogi turizma temu prilagajati. Predvsem je pomembno, da na turista naredimo vtis, ga zadovoljimo po njegovih pričakovanjih ter uspemo doseči to, da se še vrne. Vse to je danes tudi izziv za vse, ki se ukvarjajo s turizmom. Glede na to, da je panoga turizma, predvsem samo hotelirstvo, postalo zelo globalno in konkurenčno, je bilo nujno, da se uvedejo neke smernice in priporočila računovodskega poročanja, da se hotelirska podjetja lahko med sabo primerjajo. V ta namen se je začel uveljavljati enotni sistem računovodskega poročanja v hotelirstvu, tako imenovani USALI. Standard prinaša določene prednosti, predvsem pa tudi prilagoditve pri tistih, ki želijo tak standard sprejeti in ga vpeljati v svoje računovodstvo. Glavna prednost USALI je, da obravnava kot obračunsko enoto hotel. Poleg tega prikazuje podatke in izkaze poslovnih izidov po oddelkih, na ta način pa omogoča, da imamo dober pregled nad stroški in prihodki, ki jih povzročajo in prinašajo posamezni oddelki. Pri uvajanju USALI je pomembno tudi to, da moramo uvedbo USALI prilagoditi že obstoječim računovodskih standardom, ki veljajo v državi. Pri tem so potrebne določene prilagoditve. Predvsem je razlika pri evidentiranju prihodkov in odhodkov, pri členitvi kontnih načrtov, obliki in vsebini izkaza poslovnega izida in bilance stanja. Veliko teh razlik se pojavi zaradi tega, ker USALI kot temeljno obračunsko enoto upošteva hotel. Pri vsaki odločitvi za uvedbo nekih novosti - v tem primeru sprejetju odločitve, da pri računovodenju upoštevamo USALI - moramo pretehtati možnosti oz. stroške in koristi, ki jih prinaša sprememba. Tako mora biti korist večja od stroška.
Ključne besede: USALI, Slovenski računovodski standardi, prihodki, odhodki, stroški, bilance stanja, izkaz poslovnega izida, primerjava USALI in SRS
Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1366; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (715,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici