| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
SISTEMATIZACIJA DELOVNIH MEST V OBČINI KOČEVJE
Petra Erjavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga prikazuje vidik sistemizacije delovnih mest v javni upravi, ki vključuje tudi lokalne skupnosti. V diplomskem delu smo obravnavali primer lokalne skupnosti oziroma občinske uprave v Občini Kočevje. V uvodnem delu predstavljamo nekaj izhodišč za sistemizacijo delovnih mest, predvsem z zornega kota dokaj obsežne in podrobne normativne ureditve. V empiričnem razdelku obravnavamo veljavno ureditev sistemizacije delovnih mest v Občini Kočevje ter opišemo slabosti oziroma pomanjkljivosti te ureditve. Na tej osnovi predlagamo spremembo, ki naj bi prispevala k večji učinkovitosti in racionalnosti opravljanja nalog in dolžnosti občinske uprave.
Ključne besede: Občina, Občinska uprava, Organiziranost, Sistemizacija delovnih mest
Objavljeno: 25.07.2011; Ogledov: 3454; Prenosov: 666
.pdf Celotno besedilo (810,35 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
ZAPOSLOVANJE KADROV V MAJHNEM GRADBENEM PODJETJU
Anja Zupanc, 2009, diplomsko delo

Opis: Pomembnosti kvalitete pri zaposlovanju kadrov se dobro zavedajo vsa uspešna podjetja - in so v ta namen pripravljena investirati mnogo denarja in časa, saj vedo, kaj bo izbira dobrega kadra pomenila za celotno organizacijo. v prvem delu je predstavljeno majhno gradbeno podjetje, ki se ukvarja z arhitekturnim gradbenim projektiranjem in s tem povezanim tehničnim svetovanjem, v drugem delu potek zaposlovanja v tem podjetju, pri čemer smo njegovo prakso primerjali s prevladujočimi modeli na tem področju ter iskali možne izboljšave. Glede na dejstvo, da je med temeljnimi orodji za kvalitetno izvedbo kadrovske funkcije v podjetju dobro izdelana sistemizacija delovnih mest, smo posebno pozornost posvetili ustreznemu pravilniku. Pripravili smo predlog novega pravilnika, ki naj bi pomenil pomemben napredek v primerjavi s pravilnikom, ki ga je podjetje sprejelo v letu 2002.
Ključne besede: - zaposlovanje kadrov - majhno podjetje - sistemizacija delovnih mest
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 1969; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (732,16 KB)

7.
8.
POSTOPEK ZAPOSLITVE URADNIKA
Darja Vudler, 2009, diplomsko delo

Opis: Postopek zaposlitve uradnika je urejen v Zakonu o javnih uslužbencih in Uredbi o postopku za zasedbo delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih, ki v svojih določbah organom omogočata vse možnosti za uresničitev glavnega namena postopka, to je izbira kandidata, ki je strokovno najbolj usposobljen. V praksi se je izkazalo, da je pravni okvir najbolj skop prav pri določbah preverjanja strokovne usposobljenosti, saj določa le metode s katerimi se le-ta preverja, med katerimi se lahko poljubno izbira, ne določa pa kaj naj bi se preverjalo. Med organi državne uprave prihaja zato do razlik pri načinih preverjanja strokovne usposobljenosti. Pri zaposlovanju kadrov je potrebo upoštevati, da so zaposlitve v okviru kadrovskih načrtov in delovna mesta sistemizirana v sistemizaciji delovnih mest. Država želi doseči cilj zmanjšanja zaposlitev v javni upravi z omejevanjem zaposlitev s tem, da določa postopke, ki jih je potrebno izvesti preden se prične postopek javnega natečaja. Ti postopki niso urejeni z zakonskimi predpisi, ampak so določeni v skupnem kadrovskem načrtu državnih organov, kateri ponovno določa, da je potrebno zaposlitve najprej zapolniti s premestitvami, nato z internimi natečaji in šele nato s postopkom javnega natečaja. S takšnim načinom dosežemo, da se najprej v popolnosti izkoristijo notranji kadri in šele na koncu pričnemo s kadrovanjem z zunanjimi viri. Gre za ureditev, ki se je v praksi izkazala za učinkovito, saj se zaposlitve zaradi uvedbe tega ukrepa manjšajo iz meseca v mesec.
Ključne besede: zaposlitev, državna uprava, uradnik, strokovna usposobljenost, kadrovski načrt, sistemizacija delovnih mest, omejevanje zaposlitve.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2598; Prenosov: 482
.pdf Celotno besedilo (496,72 KB)

9.
SISTEMIZACIJA DELOVNIH MEST V PODJETJU VIGIT D.O.O. ZAGORJE OB SAVI
Dunja Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V Zakonu o delovnih razmerjih je določeno, da mora delodajalec s splošnim aktom določiti pogoje za opravljanje dela na posameznem delovnem mestu oziroma za vrsto dela. Ta obveznost se sicer ne nanaša na manjše delodajalce, vendar smo se v podjetju Vigit d.o.o. Zagorje ob Savi odločili, da pripravimo učinkovit in pregleden pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest. Menimo namreč, da bo to prispevalo k boljšemu delu na kadrovskem področju in nasploh k doseganju poslovnih ciljev podjetja. V tem diplomskem v uvodnem delu predstavljamo nekaj prevladujočih izhodišč o sistemizaciji dela, glavnina pa je osredotočena na predstavitev podjetja in njegove dejavnosti ter opis obstoječega stanja v organizaciji in delitvi dela med posameznimi delovnimi mesti oziroma delavci ter opažene pomanjkljivosti. Na tej osnovi smo pripravili predlog za novo ureditev, vključno s pravilnikom o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v podjetju.
Ključne besede: - delavec - delovno mesto - kadrovska funkcija - pravilnik o organizaciji in sistemizaciji - sistemizacija delovnih mest
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2660; Prenosov: 484
.pdf Celotno besedilo (360,58 KB)

10.
PRENOVA SISTEMIZACIJE V KGZ Z.O.O. ŠKOFJA LOKA
Urška Ravnikar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo s pomočjo zaposlenih v KGZ z.o.o. Škofja Loka spremenili obstoječo sistemizacijo delovnih mest. Ker je sistemizacija delovnih mest eden ključnih dokumentov v podjetju, ki služi uporabi v različne namene in je tudi sicer zakonsko obvezen akt, so se v podjetju odločili za prenovo. Obstoječa sistemizacija je bila zastarela, nepopolno izdelana in ni služila učinkoviti uporabi v procesih podjetja. Obstoječi sistemizaciji smo spremenili obliko, vsebino in namen. Sedaj sistemizacija delovnih mest vsebuje vse potrebne podatke za njeno učinkovito uporabo v podjetju. V diplomskem delu so v teoretičnem delu najprej predstavljeni osnovni pojmi sistemizacije dela, njen nastanek, spreminjanje, pomanjkljivosti in uporaba v praksi. V sodobnem sistemizacijskem listu pa ne smejo manjkati kompetence, zato so tudi te najprej teoretično predstavljene. V praktičnem delu diplomske naloge pa smo izdelali akt o sistemizaciji delovnih mest in nov sistemizacijski list s potrebnimi kompetencami. »Sistemizacija«, ki so jo v podjetju imeli, je bila popolnoma neuporabna in ni služila svojemu namenu. Nova sistemizacija pa vsebuje vse potrebne podatke o delovnem mestu, kadrovske podatke in podatke o plačah. S pomočjo nove sistemizacije so jasno določene obveznosti in dolžnosti delavca, hkrati pa je iz nje jasno razvidno, kakšni so pogoji za zasedbo določenega delovnega mesta. Tudi zaposlenim prinaša nova sistemizacija mnogo novosti. Iz nje so jasno razvidni podatki o plačah, zahtevanih znanjih in odgovornosti. Z njeno pomočjo bodo zaposleni bolje ozaveščeni o vseh aktivnostih, ki jih prinaša delovno mesto in tako se bodo izognili mnogim nesporazumom, ki so jih imeli pri prejšnji nepopolni sistemizaciji.
Ključne besede: • sistemizacija delovnih mest • kompetence • sistemizacijski list • model kompetenc
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1933; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (685,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici