| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba umetne inteligence v rešitvah crm na primeru rešitve salesforce
Nina Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kupec je najpomembnejši del prodajnega procesa, saj brez kupca ni prodaje in brez prodaje ni dobička. Zato je upravljanje odnosov s kupci, skrajšano CRM, bil in bo ostal eden najpomembnejših pojmov na področju prodaje. Skozi leta se je prodajni proces spreminjal, z njim pa so se spreminjale zahteve in pričakovanja strank. Zaradi vedno večjih zahtev strank, velikih količin podatkov in vedno več dela, so nastali prvi CRM sistemi. V prvem delu diplomske naloge bo podrobneje opisano celotno področje upravljanja odnosov s strankami. Opisane bodo funkcionalnosti, vrste, prednosti in slabosti ter cilji in trendi CRM rešitev. V zadnjih letih je vedno pogostejši CRM v oblaku, preko katerega se povežemo s pomočjo internetne povezave. Sistemi, ki temeljijo na oblaku, omogočajo hitrejše, enostavnejše in cenejše prilagajanje spremembam. Zato jih je lažje integrirati tudi z drugimi aplikacijami. V drugem delu bo opisana integracija CRM-ja z AI. AI oziroma umetna inteligenca pomeni zmožnost posnemanja človeških reakcij, dejanj in čustev s pomočjo strojev, robotov in računalnikov. AI rešitev CRM rešitev nadgrajuje s svojimi naprednimi funkcijami, kot so: strojno učenje, globoko učenje, avtomatizacija procesov, napovedi prodaje in uspešnih poslov, prilagojeni klepeti, obdelava naravnega jezika, strojni vid, čustvena analitika in mnoge druge. Na koncu diplomske naloge bo predstavljeno podjetje Salesforce, ki je globalna in vodilna platforma za CRM, uporablja pa jo več kot 150.000 podjetij po vsem svetu. Je sistem, s samostojnimi aplikacijami za prodajo, ki temeljijo na oblaku, zato jih lahko na enostavne načine integriramo z zunanjimi aplikacijami, kot so e-pošta in socialni mediji. Ena izmed najvplivnejših rešitev Salesforca je Einstein. Salesforce Einstein pozitivno vpliva na področja marketinga, prodaje in storitev za stranke. Opisane bodo zmogljivosti in prednosti, ki jih rešitev Salesforce Einstein predstavlja za različna podjetja. Je eden izmed primerov umetne inteligence integrirane z rešitvijo CRM.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, Umetna inteligenca, Salesforce, Einstein, Strojno učenje, Globoko učenje, Sistem v oblaku, Prodajni proces
Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 1179; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
Digitalizacija v srednje velikem podjetju : diplomsko delo
Jan Florjanič, 2019, diplomsko delo

Opis: Digitalizacija v današnjem času ni več vprašanje, temveč je postala pogoj za ohranitev konkurenčnosti na trgu. V preteklosti so se novosti, ki jih digitalizacija prinaša, posluževale le velike organizacije, sedaj pa se pomembnosti zavedajo tudi v malih in srednje velikih podjetjih. V diplomski nalogi so predstavljena tista področja, za katera menim, da so med najbolj pomembnimi za podjetja, ki se šele srečujejo z digitalizacijo, kakor tudi za podjetja, ki želijo svoje poslovanje dodatno izboljšati in nadgraditi. Z implementacijo sistema za upravljanje proizvodnje je podjetje Reseda, d. o. o., naredilo velik korak k zmanjšanju porabe papirja v proizvodnji in povečanju digitalizacije v podjetju.
Ključne besede: digitalizacija, računalništvo v oblaku, MES sistem, GoSoft
Objavljeno v DKUM: 02.09.2019; Ogledov: 1790; Prenosov: 409
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

3.
Uvajanje poslovnih informacijskih rešitev lokalno ali v oblaku
Miha Biruš, 2016, magistrsko delo

Opis: Programska in strojna oprema, podatki, ljudje ter procesi so osnovni elementi informacijskih sistemov, ki zbirajo, obdelujejo, analizirajo, shranjujejo in posredujejo podatke. Organizacije torej potrebujejo programsko opremo, na primer pisarniške rešitve za komunikacijo in sodelovanje ter celovite informacijske rešitve, ki podpirajo in povezujejo njihove poslovne procese. Te poslovne informacijske rešitve lahko uvedejo lokalno, na lastnih strežnikih, ali v oblaku, kot storitev – to je model distribucije programske opreme, pri katerem rešitev gosti zunanji ponudnik in je uporabnikom na voljo kot storitev preko interneta. Proces uvajanja poslovnih informacijskih rešitev lokalno ali v oblaku je precej podoben. Ključni deležniki morajo najprej opredeliti namen in cilje projekta, nato pa organizacija analizirati potrebe, proučiti pravne vidike, analizirati in oceniti možne rešitve, narediti študijo izvedljivosti, se pogajati o vsebini pogodb ter končno izbrati najboljšega ponudnika in rešitev. Projektna ekipa je odgovorna za izbiro najprimernejšega pristopa k uvajanju in prilagajanju, pripravo funkcionalnih in nefunkcionalnih zahtev, načrtovanje virov ter upravljanje tveganj projekta. Po vzpostavitvi in prilagoditvi je potrebno novo rešitev ustrezno testirati in predstaviti uporabnikom. Prenos podatkov je običajno zadnji korak pred zagonom rešitve v živo, vendar je to šele začetek obdobja njene uporabe. Takrat je nujno zagotavljati podporo uporabnikom, nadzorovati in vzdrževati rešitev ter upravljati spremembe. V naši raziskavi smo potrdili, da je uvajanje poslovnih informacijskih rešitev v oblaku nekoliko hitrejše in cenejše od njihovega uvajanja lokalno, ne moremo pa potrditi, niti zanikati, da je enostavnejše. V obeh primerih gre za dolg, drag in zahteven proces, opisan v tem magistrskem delu.
Ključne besede: uvedba, implementacija, informacijski sistem, informacijske rešitve, pisarniške rešitve, ERP, računalništvo v oblaku, SaaS
Objavljeno v DKUM: 26.10.2016; Ogledov: 2334; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
RAZVOJ PROGRAMSKIH REŠITEV V OBLAKU ZA MIKRO PODJETJA
Tomaž Kamin, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj programske rešitve za evidentiranje zahtevkov, ki bo delovala kot storitev v oblaku za mikro podjetja z do deset zaposlenimi. Za razvoj smo uporabili brezplačna orodja, gradniki programske rešitve pa tudi za poslovno uporabo niso obremenjeni z licenco. Programska rešitev omogoča vsakokraten vpogled v trenutno stanje izvajanja zahtevkov in dokumentov na enem mestu in je uporabna predvsem za podjetja, ki se ukvarjajo z izobraževanjem, izpopolnjevanjem in usposabljanjem. Izdelana je s pomočjo programskega jezika PHP in podatkovne zbirke MySQL znotraj WAMP strežnika in je bila s strani naročnika tudi testirana. Jeseni je predvidena uporaba rešitve s strani naročnika.
Ključne besede: PHP, MYSQL, EVIDENČNI SISTEM, STORITEV V OBLAKU
Objavljeno v DKUM: 11.10.2016; Ogledov: 891; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

5.
RAZVOJ REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V OKOLJU MS SHAREPOINT 2013
Andrej Filipi, 2016, diplomsko delo

Opis: Sistemi za upravljanje odnosov s strankami so danes nujna orodja vseh podjetij, ki sodelujejo s svojimi morebitnimi in obstoječimi strankami. Za uspešno doseganje poslovnih ciljev je zelo pomembno, da imajo podjetja informacijske rešitve, ki jih je mogoče hitro vpeljati v podjetje in omogočajo enostavno uporabo. V sklopu diplomskega dela smo opisali ključne lastnosti sistemov za upravljanje odnosov s strankami, pristope k razvoju aplikacij v okolju SharePoint 2013 in prikazali praktični primer razvoja rešitve CRM v okolju SharePoint 2013.
Ključne besede: Informacijski sistem, upravljanje odnosov s strankami, portal SharePoint, storitev v oblaku
Objavljeno v DKUM: 15.09.2016; Ogledov: 1226; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

6.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V MIKRO PODJETJU
Uroš Zabret, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vloga informacijskega sistema v podjetjih je danes pomembnejša kot kadarkoli prej. Mnogo podjetij pa se vseeno ne zaveda vseh možnosti, ki jih imajo na voljo, ko se odločijo za prenovo svojega informacijskega sistema. V diplomskega delu je predstavljen informacijski sistem (IS) v proučevanem mikro podjetju, kje so težave ter kakšne so njihove možnosti pri prenovi IS. Kot del rešitve ugotavljamo, da je nujno upoštevati tudi računalništvo v oblaku, ki je v zadnjih letih močno napredovalo. Glede na želje ter potrebe vodilnih v proučevanem podjetju smo s pomočjo namenske aplikacije DEXI, ki omogoča več-parametrsko odločanje, določili katera varianta je najprimernejša. Rezultate smo predstavili v tabelah in grafih. S pomočjo izračuna stroškov pa smo dobili končno rešitev.
Ključne besede: informacijski sistem, mikro podjetje, več-parametrsko odločanje, računalništvo v oblaku
Objavljeno v DKUM: 30.06.2016; Ogledov: 954; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (838,15 KB)

7.
ANALIZA ZMOGLJIVOSTI IN FUNKCIONALNOSTI OMREŽJA INFINIBAND V VIRTUALIZIRANIH SUPERRAČUNALNIKIH S PORAZDELJENIM POMNILNIKOM
Marko Kobal, 2015, doktorska disertacija

Opis: Zelo zmogljivi računalniki oziroma superračunalniki so osnovno orodje pri reševanju računsko intenzivnih problemov, za katere so običajni računalniki premalo zmogljivi. Tekom evolucije superračunalnikov v zadnjih dveh desetletjih se je spekter uporabe superračunalnikov razširil iz ozko usmerjene znanstvene rabe tudi na področje industrije. Uveljavila se je strojna arhitektura s porazdeljenim pomnilnikom, ki predstavlja najboljše razmerje med svojo zmogljivostjo, ceno in razširljivostjo. Istočasno je z razmahom računalništva v oblaku tehnologija virtualizacije strojne opreme računalnikov dosegla nivo, ki je sprejemljiv tudi za vpeljavo v superračunalnike s porazdeljenim pomnilnikom. Pri uporabi superračunalnikov stremimo k doseganju največje možne zmogljivosti in učinkovitosti, zato na področje superračunalnikov poskušamo vpeljati virtualizacijo, saj so njene prednosti kljub njeni čezmernosti dovolj privlačne. V doktorski disertaciji se osredotočimo na virtualizacijo superračunalnikov s porazdeljenim pomnilnikom, ki za medprocesno komunikacijo uporabljajo omrežje InfiniBand. Predstavimo možne metode virtualizacije omrežja InfiniBand in z novo metodologijo definiramo programsko voden način upravljanja ter transformacije fizičnega superračunalnika v virtualiziranega, in sicer na različnih virtualizacijskih platformah. Izvedemo analizo zmogljivosti na osnovi sintetičnih testov ter tudi na osnovi uporabe aplikacij MPI iz vsakdanje rabe. Pokažemo, da je za učinkovito izvajanje aplikacij MPI v virtualiziranih superračunalnikih s porazdeljenim pomnilnikom ključna izbira metode virtualizacije omrežja InfiniBand. S predstavljeno novo metodologijo je omogočeno programsko krmiljeno izvajanje zmogljivostnih testov na ponovljiv način za trenutne in bodoče superračunalnike, pri čemer so pristopi, uporabljeni v metodologiji, uporabni tudi širše, za splošno napredno upravljanje virtualiziranih superračunalnikov. V disertaciji prek primerov implementacije virtualizacije na platformah KVM in VMware podamo smernice in konkretne napotke za uspešno virtualizacijo superračunalnikov s porazdeljenim pomnilnikom, katerih vozlišča uporabljajo omrežje InfiniBand.
Ključne besede: superračunalnik, virtualizacija, InfiniBand, računalništvo v oblaku, aplikacija MPI, sistem HPC, analiza zmogljivosti, zmogljivostni test
Objavljeno v DKUM: 29.10.2015; Ogledov: 1764; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

8.
ČASOVNA ZAHTEVNOST KLASIFIKACIJE PRI UPORABI VIRTUALIZACIJE STROJNE OPREME
Marko Uršič, 2014, magistrsko delo

Opis: Virtualizacija nam omogoča, da hkrati uporabljamo več operacijskih sistemov na enem računalniku, posledično nam to omogoči uporabo programske opreme, ki teče na določenem operacijskem sistemu (npr. Linux), znotraj drugega, t. i. gostiteljskega operacijskega sistema (npr. Windows). Virtualizacija je zelo primerna za testiranje in eksperimentiranje z novo programsko opremo, saj ima možnost izdelave posnetka stanja, kar pomeni, da lahko ob nastanku težav znova zaženemo virtualni računalnik tam, kjer smo posneli stanje pred nastankom težav. V magistrski nalogi smo s pomočjo virtualnega okolja in izbiro primernega operacijskega sistema poiskali najugodnejšo kombinacijo, ki omogoča čim nižjo časovno zahtevnost pri izvedbi algoritmov za klasifikacijo s področja analize mikromrež. S programom Oracle WM VirtualBox smo na strojni opremi ustvarili tri virtualne računalnike in s pomočjo programskega jezika R merili čase izvajanja algoritmov na strojni opremi in na virtualnih računalnikih z različnimi operacijskimi sistemi. Pokazali smo, da uporaba virtualizacije bistveno vpliva na časovno zahtevnost klasifikacije. Izkazalo se je, da je najmanj časa za izvajanje algoritma potreboval operacijski sistem Windows 7 Enterprise, nameščen na strojni opremi, kar je znašalo kar 31 % manj časa kot najpočasnejši operacijski sistem Linux Ubuntu, nameščen na virtualnem računalniku. Virtualizacija ima velike prednosti, vendar ko izvajamo zahtevne algoritme na velikih podatkovnih bazah, ki se izvajajo dlje časa, je virtualizacija le delno koristna, saj porabimo več časa. Zato je bolje, da takšne algoritme izvajamo kar na strojni opremi in prilagajamo operacijski sistem glede na potrebe programske opreme.
Ključne besede: Virtualizacija, operacijski sistem, računalništvo v oblaku
Objavljeno v DKUM: 06.01.2015; Ogledov: 2795; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

9.
PRESKUS VMESNIKA ZA UPRAVLJANJE IDENTITET MED DVEMA OBLAČNIMA SISTEMOMA
Robert Odreitz, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava vodenje identitet v računalniškem oblaku. Prikazani so osnovni mehanizmi v Microsoft Forefront Identity Manager 2010 (FIM). Izveden je poskus namestitve FIM v Amazon AWS. Pokazalo se je, da s trenutnim znanjem in razpoložljivimi informacijami ni možno namestiti delujoče rešitve FIM v AWS. Predlagan je osnutek specifikacije zahtevanih lastnosti vmesnika, ki bo omogočal povezavo dveh sistemov upravljanja identitet v oblačnem okolju.
Ključne besede: • računalništvo v oblaku, • sistem upravljanja identitet, • federacija identitet, • Forefront Identity Manager 2010.
Objavljeno v DKUM: 17.09.2013; Ogledov: 2036; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (7,56 MB)

10.
RAZVOJ APLIKACIJE NA PLATFORMI FORCE.COM
Uroš Kugl, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo posega na področje računalništva v oblaku. Opisani so osnovni koncepti delovanja, različne arhitekture in modeli računalništva v oblaku. Podrobneje so predstavljene strateške usmeritve podjetja Salesforce.com, ki je eno izmed vodilnih ponudnikov oblačnih storitev, ter njihov sistem za upravljanje odnosov s strankami. Glavni produkt obravnavanega podjetja je platforma, imenovana Force.com, na osnovi katere smo razvili lastno oblačno aplikacijo in jo tudi objavili na spletnem tržišču AppExChange. Skozi proces razvoja oblačne aplikacije smo podrobno spoznali in opisali številne funkcionalnosti, arhitekture, uporabljena orodja ter prednosti platforme Force.com.
Ključne besede: Salesforce.com, Računalništvo v oblaku, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Force.com
Objavljeno v DKUM: 14.02.2013; Ogledov: 1652; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici