| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Presoja strateških možnosti in strategij z uporabo izbranih inštrumentov strateškega managementa
Barbara Čepin, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega okvirja. V teoretičnem delu smo najprej opisovali procesne razsežnosti planiranja na ravni strateškega managementa. Po različnih avtorjih smo proučevali izbrane metode, za katere menimo, da nam bodo pomagale oblikovati nov program razvoja. Empirični okvir pa smo razčlenili na dva dela. Najprej smo opisali izbrano podjetje, nato pa v teoretičnem delu omenjene metode uporabili na obravnavanem podjetju. Opis podjetja smo začeli pri njegovi ustanovitvi, leta 1985, ter nato opisali, kako podjetje posluje danes. Predstavili smo rezultate strukturne analize podjetja z vidika dejavnosti ter poslovnih in upravljalno-vodstvenih funkcij. Planiranje razvoja izbranega podjetja na ravni strateškega managementa smo razdelili na proučevanje notranjega ter zunanjega podjetja, celovito presojo podjetja in na koncu oblikovali predlog strategij. Ovrednotili smo predlagane strategije ter izdelali program uresničevanja planiranega razvoja. V empiričnem okvirju smo najprej proučili zunanje okolje podjetja, s pomočjo analize (interesnih) udeležencev smo proučevali po Lombriserju in Abplanalpu (2005, 95) in po Porterjevem pristopu k analizi panoge po Wheelenu in Hungerju (2010, 158) ter šesto silo po Pučku (2003, 122–124). Za notranje okolje proučevanega podjetja smo izbrali analizo resursov oziroma zmožnosti podjetja po Lombriserju in Abplanelpu (2005, 149) ter analizo verige vrednosti. Celovita presoja podjetja pa je izhajala iz sinteze zunanjih in notranjih udeležencev, ki smo jo raziskovali predvsem po Duhovi (2011, 84), ta pa povzema Wheelena in Hungerja (2010, 224–225). Na podlagi rezultatov omenjenih metod smo oblikovali strategije proučevanega podjetja. Oblikovanje strategij je izhajalo iz politike podjetja, ki pa v proučevanem podjetju ni bila zapisana. Zapisali smo vse tri strategije podjetja, ki smo jih kasneje s pomočjo koeficienta ekonomičnosti oziroma gospodarnosti ovrednotili. Vrednotenju je sledila izbira najboljših strategij. Ker pa brez dejavnosti ne pride do realizacije zapisanega, smo v poglavju Program uresničitve planiranega razvoja navedli vse aktivnosti, ki so potrebne za njegove uresničitve.
Ključne besede: Analiza (interesnih) udeležencev, Porterjev pristop k analizi panoge, Analiza resursov in/ali zmožnosti podjetja, Analiza verige vrednosti, Sinteza zunanjih in notranjih udeležencev.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2012; Ogledov: 2189; Prenosov: 340
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici