| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, magistrsko delo

Opis: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Ključne besede: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Objavljeno: 28.08.2015; Ogledov: 915; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici