| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
OBVLADOVANJE ŽIVLJENJSKEGA CIKLA SILVERLIGHT APLIKACIJ
Tomaž Štajner, 2009, diplomsko delo

Opis: Microsoft Silverlight je naslednja generacija spletnih interaktivnih aplikacij, ki podpira tako različne platforme kot tudi različne brskalnike. Predstavlja mejnik v razvoju spletnih aplikacij, saj združuje različne tehnologije v razvojno platformo, ki glede na potrebe omogoča izbiro pravilnih orodij in programskega jezika. Proučili smo tehnologijo Silverlight ter načine oz. metode, ki so v določenem trenutku življenjskega cikla primernejše in pripomorejo k temu, da kar najbolje obvladujemo življenjski cikel aplikacije. Tehnologijo Silverlight smo primerjali tudi z drugimi RIA aplikacijami in prikazali prednosti in slabosti te vrste tehnologij. Predstavljeni principi so nazorno prikazani s primeri ali uporabljeni v razviti aplikaciji, ki prikazuje delo s slikami in videoposnetki. Aplikacija omogoča nalaganje datotek v podatkovno bazo in brisanje le teh v tabelaričnem prikazu. Vrtiljak slik pa prikazuje prednosti Silverlight uporabniškega vmesnika, s katerim lahko razvijemo uporabniško zelo bogate aplikacije.
Ključne besede: računalništvo, ASP.NET, Silverlight, RIA, življenjski cikel
Objavljeno: 14.07.2009; Ogledov: 1868; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
RAČUNALNIŠKA GRAFIKA V TEHNOLOGIJI SILVERLIGHT
Uroš Pudgar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili tehnologijo Silverlight (verzija 3) ter njene poglavitne lastnosti. Obravnavali bomo opisni jezik XAML, ki zagotavlja izgradnjo bogatega uporabniškega vmesnika in hkrati predstavlja most med oblikovalskim delom in programsko logiko aplikacij, izdelanih v Silverlightu. Po osnovni predstavitvi tehnologije se bomo osredotočili na jedro diplomske naloge, tj. na računalniško grafiko v Silverlightu. Predstavilli bomo vektorsko in rastrsko (ali bitno) grafiko, obdelali grafične principe in elemente ter opisali, kako Silverlight izriše vsebino XAML-a na zaslon. Pri tem se bomo srečali z raznimi metodami, ki se skrivajo v ozadju tehnologije in se spopadajo z optimizacijskimi in problemi alias ter rešitvami med upodabljanjem scene. Obdelali bomo 2D transformacije in simuliranje izgleda 3D transformacij s pomočjo planarne projekcije. Opisali bomo vgrajene učinke senčenja pikslov, kot sta zameglitev in metanje sence, ter prikazali kako s pomočjo jezika HLSL izdelati in v Silverlight integrirati lasten učinek senčenja pikslov. Predstavili bomo časovno zasnovano animacijo v Silverlightu, ki omogoča objektom, da spreminjajo svoje lastnosti skozi čas, ter različne funkcije za umirjanje ali ustavljanje animacije na čimbolj realističen način.
Ključne besede: Silverlight, vektorska grafika, bitna grafika, rasterizacija, alias, antialias, XAML, grafični elementi, transformacije, senčenje pikslov, animacija, umirjanje animacije
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 1869; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

4.
RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH VMESNIKOV Z UPORABO SILVERLIGHT
Darko Domjan, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljene temeljne lastnosti bogatih spletnih aplikacij, njihove prednosti in vpliv, ki ga imajo na obstoječe tehnologije in uporabnike. Podrobneje je predstavljen Microsoft Silverlight, pri katerem si ogledamo funkcionalnosti, arhitekturo in način razvoja aplikacij s primeri. S primerjavo in ključnimi značilnostmi sta predstavljeni tudi dve konkurenčni RIA ogrodji, JavaFX in Adobe Flex. V zaključnem delu je predstavljena preprosta arkadna igra razvita v ogrodju Silverlight, na kateri so praktično prikazane bistvene funkcionalnosti tega ogrodja.
Ključne besede: RIA, Silverlight, bogate spletne aplikacije, spletni vmesniki
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1654; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

5.
UPORABA SILVERLIGHT 4 V APLIKACIJI ZA PRIPRAVO IN PRIKAZ PRETOČNEGA VIDEA
Roland Đorđević, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu se bomo spoznali s tehnologijami na področju pretočnega videa in z uporabo ogrodja Silverlight pri realizaciji aplikacij, ki predvajajo video s pomočjo Smooth Streaming tehnologije. Pregledali bomo tudi ostale funkcionalnosti, ki nam jih nudijo Microsoft IIS Media Services in podali pregled konkurenčnih tehnologij na področju predvajanja pretočnega videa. Preučen bo tudi video format MPEG-4, ki je uporabljen za Smooth Streaming. Predstavljeni pa bodo tudi pomembnejši formati za zapis strukturnih in vsebinskih metapodatkov za opis video datotek. V praktičnem delu smo z uporabo ogrodja Silverlight izdelali spletno aplikacijo za označevanje videa z metapodatki in njegovo prikazovanje s pomočjo Smooth Streaming tehnologije.
Ključne besede: spletne tehnologije, pretočni video, Dublin Core, MPEG7, Silverlight, Smooth Streaming
Objavljeno: 14.03.2011; Ogledov: 1681; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

6.
RAZVOJ SPLETNIH IN NAMIZNIH APLIKACIJ ZA ZASLONE, OBČUTLJIVE NA DOTIK, Z MICROSOFT FRAMEWORK 4.0
Denis Filipič, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Število tehnologij za ekrane občutljive na dotik vedno bolj narašča. Ekrani, občutljivi na dotik, se najbolj širijo v mobilni tehnologiji in s tem tudi programska oprema. Programska oprema za info točke, ki so občutljive na dotik, pa ne obstaja, obstajajo le programi za digital signage, ki prikazujejo vsebine, slike in videe v določenem zaporedju, tako da uporabnik ne more izbrati, kakšne informacije naj pokaže info točka. Če pa zasledimo aplikacijo za info točko, ki je občutljiva na dotik, so vsebine statične. Tako uporabnik ne more dodajati svojih vsebin. Če pa uporabnik želi nove vsebine, morajo to narediti izdelovalci aplikacije, kar pa lahko predstavlja dodatni strošek za uporabnika. V tej diplomski nalogi bomo predstavili tehnologije, ki smo jih uporabili za izdelavo dinamične aplikacije za info točke občutljive na dotik. V prvem delu bomo opisali osnove tehnologij, ki smo jih uporabili. Tehnologije za splet in za namizne aplikacije bodo opisane ločeno. V drugem delu pa bomo pokazali, kako smo se lotili projekta in kako smo uporabljali različne tehnologije. Spet bomo ločili opis spletne aplikacije in namizne aplikacije.
Ključne besede: Silverlight, Framework 4.0, WPF, Linq, Zasloni občutljivi na dotik, namizne aplikacije, spletne aplikacije
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 1558; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

7.
IZDELAVA PORTALA ZA ISKANJE ŠPORTNEGA PARTNERJA Z MICROSOFT SILVERLIGHT
Gregor Kovačec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja uporabo tehnologije Microsoft Silverlight za izdelavo portala za iskanje športnega partnerja. V delu so predstavljene tehnologije bogatih spletnih aplikacij in postopek izdelave portala od načrtovanja, implementacije do postavitve portala na internet. Pri implementaciji je poudarek na uporabi spletnih storitev WCF, na implementaciji zemljevidov in implementaciji iskanja, ki uporablja poseben pristop z uporabo iskalnih krogov. Podrobno je opisan tudi sistem za dinamično nalaganje jakostnih lestvic, ki uporablja koncept aplikacijskih domen. V zadnjem delu diplomskega dela je opisana še uporaba portala izven spletnega brskalnika in podroben opis končnega izdelka.
Ključne besede: Silverlight, Bogate spletne aplikacije, RIA, WCF, Bing Maps, Aplikacijske domene, Športne aktivnosti
Objavljeno: 31.03.2011; Ogledov: 1466; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (9,84 MB)

8.
RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ Z UPORABO SILVERLIGHT PLATFORME IN PODATKOVNO PODPRTIH SPLETNIH STORITEV
Ivan Pesek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo preučili široko paleto možnosti povezovanja Silverlight aplikacij z različnimi komunikacijskimi tehnologijami. Komunikacija predstavlja most med zmogljivim uporabniškim vmesnikom na strani klienta in podatkovnimi viri in multimedijskimi vsebinami na strani strežnika. S primerjavo in ključnimi značilnostmi sta predstavljeni tudi dve sorodni tehnologiji, JavaFX in Adobe Flex. Predstavljeni principi so nazorno prikazani s praktičnimi primeri v Silverlightu, ki demonstrirajo delovanje predstavljenih konceptov.
Ključne besede: računalništvo, spletne tehnologije, Silverlight, RIA
Objavljeno: 25.02.2011; Ogledov: 1590; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

9.
IZGRADNJA PLATFORME ZA VGRADNE NAPRAVE Z WINDOWS EMBEDDED COMPACT 7
Branko Muhič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo spoznali z načinom gradnje izvedljive slike operacijskega sistema Windows Embedded Compact 7. Spoznali bomo zgodovino tega operacijskega sistema, njegovo arhitekturo ter posebnosti. Predstavili bomo novosti v aktualni različici ter pogled v prihodnost tega operacijskega sistema. V praktičnem delu smo izdelali prilagojeno sliko operacijskega sistema ter vključili lastne komponente. Implementirali smo komponento jedra operacijskega sistema ter primer uporabniške aplikacije v tehnologiji Silverlight, ki to komponento uporablja.
Ključne besede: vgradni sistemi, windows CE, sistemi v realnem času, operacijski sistem, Silverlight, Platform Builder
Objavljeno: 10.06.2011; Ogledov: 1590; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

10.
UPORABA SILVERLIGHT 4 ZA PODPORO ELEKTRONSKEMU PREVERJANJU ZNANJA
Matjaž Reberc, 2011, diplomsko delo

Opis: Preučili in opisali smo tehnologijo Microsoft Silverlight 4, ki je ena izmed tehnologij za gradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij. V praktičnem delu diplomskega dela pa smo v tej tehnologiji razvili spletno aplikacijo, ki omogoča elektronsko preverjanje znanja. Omogoča nam ustvarjanje različnih vrst vprašanj, generiranje in reševanje e-testov ter pregled rezultatov njihovega reševanja.
Ključne besede: uporabniško bogate spletne aplikacije, Silverlight, WCF, elektronsko preverjanje znanja
Objavljeno: 10.06.2011; Ogledov: 1606; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici