| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vzpostavitev nove vinske poti na območju Sevnice
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, vinski turizem, vinska pot, modra vinska pot
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 292; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vinski turizem na območju Sevnice in Posavja
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, Posavje, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analiza turizma v občini Sevnica
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, turizem, naravna dediščina, kulturna dediščina, gostinska ponudba, aktivnosti, doživetja
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 264; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Občina Sevnica
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, zgodovina, gospodarstvo
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 295; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Grad Sevnica
Jaka Hervol, Mihajlo Jočić, Milica Vučić, 2021, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: gradovi, Grad Sevnica, Posvaje, kulturna dediščina, digitalizacija, turizem
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 241; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (7,96 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Cultural events as tools of developing sustainable tourism in rural areas : the case of Sevnica in Slovenia
Jasna Potočnik Topler, 2021, izvirni znanstveni članek

Opis: The purpose of this article is to identify cultural tourism as one of the best practices that can help in the implementation of the Strategy for Sustainable Growth of Slovenian Tourism (2017 - 2021) and to examine the role of cultural events as tools for the development of sustainable tourism. The latter is one of the main trends in the tourism sector, at least in the European context and also in Slovenia as a member country of the European Union. The challenge of developing sustainable tourism destinations is considerable in rural areas, where local communities must be closely observed and by all means included in the decision-making process on future tourism development. This is of the utmost importance as tourism is much more than an economic activity. Therefore, key decision-makers need to be aware that tourism activities affect all local people and many areas of their life and that the role of tourism in rural areas is to improve the quality of life of the local population. Since at least some form of culture can be found in every village, small (rural) tourist destinations often find important opportunities for sustainable tourism development in organizing cultural events, which lead to greater community visibility, cultural branding of the destination, which is significant and also several business opportunities. On the case of Sevnica, this article aims to demonstrate that there is great potential for further development of cultural tourism and its subtypes in Slovenia by further developing cultural tourism and various tourism products based on rich cultural heritage.
Ključne besede: cultural events, cultural tourism, sustainable tourism, preserving heritage, local stakeholders, Sevnica, Slovenia
Objavljeno v DKUM: 23.01.2024; Ogledov: 342; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Kulturni dogodki kot orodje za razvoj trajnostnega turizma (na podeželju)
Jasna Potočnik Topler, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Namen prispevka je osvetliti kulturni turizem kot eno najboljših praks, ki lahko s kulturnimi dogodki učinkovito pripomore k razvoju trajnostnega turizma. Ker je vsaj določena oblika kulture prisotna v vsaki vasi, majhne destinacije pomembne priložnosti za razvoj trajnostnega turizma iščejo v organizaciji kulturnih dogodkov, kar ne vodi zgolj k večji opaženosti skupnosti in znamčenju kraja kot kulturne destinacije, ampak v nadaljevanju tudi do različnih poslovnih priložnosti. Cilj članka je, tudi na primeru slovenske Sevnice, pokazati, da je v razvoju kulturnega turizma s pripravo kulturnih dogodkov na osnovi kulturne dediščine veliko priložnosti.
Ključne besede: Sevnica, trajnostni turizem, dediščina, dediščinski turizem, kulturni turizem
Objavljeno v DKUM: 23.01.2024; Ogledov: 239; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (39,47 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Vključevanje kulturne dediščine v turistično ponudbo občine sevnica
Luka Gošek, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali območje občine Sevnica in njeno turistično ponudbo v povezavi s kulturnim turizmom. Občina Sevnica se nahaja v Posavju in zajema 11 krajevnih skupnosti. V nalogi je predstavljen turizem na območju občine, njegova organiziranost ter aktualna turistična ponudba. Prav tako so predstavljeni elementi kulturne dediščine na destinaciji, ki so razdeljeni na premično, nepremično ter nesnovno dediščino in njihovo že aktivno vključevanje v turistično ponudbo. Opravljena je tudi primerjalna analiza turistične ponudbe z občino Ljubljana ter destinacijo Škofjeloško, s pomočjo katere so preko trendov v turizmu nato predstavljene tudi idejne zasnove za nove turistične produkte, ki vključujejo elemente kulturne dediščine.
Ključne besede: Kulturna dediščina, turizem, Sevnica
Objavljeno v DKUM: 18.11.2021; Ogledov: 1357; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

9.
Idejna zasnova glampinga v Kamenškem
Nika Kramžar, 2020, diplomsko delo

Opis: Glamping predstavlja inovativno turistično nastanitev, ki združuje naravno okolje z luksuzom in udobjem. Privablja goste, ki si želijo miru, tišine in umika od vsakdanjega življenja. Glamping nastanitve se pojavljajo v različnih oblikah po celem svetu in ponujajo širok spekter storitev. S svojo ponudbo združuje najboljše stvari kampiranja in najboljše stvari hotelirstva. V empiričnem delu naloge smo raziskali, kako trg turističnih nastanitev, trendi in lokalno okolje podpirajo širitev glampinga. Hkrati smo raziskali, katero idejno zasnovo glampinga bi bilo smiselno umestiti v Kamenškem, posavski regiji. Raziskava je pokazala, da tako trendi kot trg turističnih nastanitev podpirajo ustanavljanje glampinga; še posebej, če je ta povezan s trajnostnim turizmom in zelenimi rešitvami. Intervjuvane osebe so povedale, da v Sevnici primanjkuje nastanitvenih obratov višjega nivoja. Ugotovili smo, da lokalno okolje vidi glamping kot primerno in dobrodošlo nastanitev v Sevnici. S pomočjo različnih idej, ki so jih podali lokalni turistični akterji, in z analizo obstoječih glampingov v Sloveniji smo oblikovali idejno zasnovo glampinga v Kamenškem, ki temelji na lokalni zgodbi, se drži trajnostnih načel in se povezuje z lokalnim okoljem.
Ključne besede: turistične nastanitve, glamping, Občina Sevnica, idejna zasnova
Objavljeno v DKUM: 20.11.2020; Ogledov: 1143; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnica
Nadja Mlakar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnice obravnava vlogo ameriške prve dame Sevničanke Melanie Trump pri pojavljanju Sevnice v medijih in razvoju blagovne znamke. Prav tako analizira, kako mediji podajajo informacije in s tem vplivajo na zaznavanje sveta ter spreminjanje mišljenj o določenih dogodkih, osebah, mestih in prostoru. V diplomskem delu smo predstavili stanje na področju turizma v malem mestu, ki se je kar naenkrat znašlo na svetovnem zemljevidu zaradi predsedniških volitev v ZDA. V empiričnem delu smo z uporabo analize vsebine medijskih člankov spoznali, kako so domači in tuji mediji pisali o domačem kraju prve dame in produktih, ki so nastali v povezavi z njo. Z izvedbo intervjujev s ponudniki izdelkov v povezavi z Melanio smo ugotovili, kako je potekala promocija s pomočjo svetovnih medijev in kakšne spremembe je prinesla na področju razvoja turizma Sevnice.
Ključne besede: Sevnica, turizem, blagovna znamka, mediji, promocija
Objavljeno v DKUM: 29.11.2018; Ogledov: 1440; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici