| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SOCIALNOPOLITIČNE TEME V ROCK GLASBI S POUDARKOM NA U2 PESMIH
Boris Hranjec, 2010, diplomsko delo

Opis: Od druge polovice 60-tih let naprej, s pričetkom razvoja rock glasbe, so bile v rock glasbi ustvarjene številne socialnopolitično obarvane pesmi, v katerih so se znameniti rock izvajalci ukvarjali z najrazličnejšimi socialnopolitičnimi temami. Še več, v njihovih pesmih niso pomembna samo socialnopolitično naravnana besedila, ampak tudi glasba sama, ki ima včasih zmožnost izraziti določene situacije, ki jih same besede v tekstu ne morejo. Na primer, glasba, v rock glasbi je to največkrat zvok kitar in bobnov, lahko metaforično predstavi določene situacije, predmete, in celo gibanje teh predmetov (letalo ki leti). Irska skupina U2 vsekakor spada v skupino rock glasbenikov, katerih glasba je socialnopolitično naravnana. V njihovi 30-let dolgi karieri so U2 ustvarili številne, socialnopolitično orientirane pesmi. Interpretirane pesmi v tej diplomski seminarski nalogi so dokaz, da takšne rock pesmi niso zgolj nekakšna nepomembna besedila in glasba, ampak pesmi katerih sporočilo nas uči o nekaterih pomembnih socialnopolitičnih problemih.
Ključne besede: rock glasba, socialnopolitične teme, metafore v glasbi, U2, Sunday Bloody Sunday, Bullet The Blue Sky, Silver & Gold, Miss Sarajevo
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 2292; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

2.
3.
Shopping and business centres in Sarajevo
Rahman Nurković, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: In the paper, influence of shopping and business centres: Mercator, Tuš, Obi Robot, Konzum and BBI on development of Sarajevo city is analysed. Results of the survey made among visitors indicate to presence of social functions (walk, leisure, recreation, fun, socialization) in five centres. The mentioned functions are more expressed in new shopping centres, while shopping is the most important motive of visits to commercial centres. Sarajevo city makes, with its surrounding, a functionally connected wholeness – city, respectively an urban region.
Ključne besede: shopping and business centres, central business centre, public space, social functions, Sarajevo
Objavljeno: 10.04.2018; Ogledov: 255; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (233,01 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici