| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SAMOPREVERJANJE ZNANJA S POMOČJO PROGRAMA COURSELAB
Uroš Mrak, 2009, diplomsko delo

Opis: Področje, na katerega smo se pri diplomski nalogi osredotočili, je samopreverjanje znanja s pomočjo programa CourseLab. Ugotavljali smo koliko študenti Fakultete za Organizacijske vede Univerze v Mariboru uporabljajo način samopreverjanja znanja s tem programom. V raziskavi smo ugotovili, da študenti redko preverjajo svoje znanje, programa CourseLab pa sploh ne poznajo. So pa izrazili interes, za uporabo testa za samopreverjanje znanja izdelanega v programu CourseLab, če bi bil le-ta že vnaprej pripravljen. Ugotovili smo, da je vzrok za to trud, čas in znanje, ki bi ga morali vložiti za izdelavo kvalitetnega testa za samopreverjanje. Cilj diplomske naloge je bilo ugotoviti v kolikšni meri študenti poznajo in uporabljajo program CourseLab za samopreverjanje znanja.
Ključne besede: Program CourseLab, Preverjanje znanja, Samopreverjanje znanja, E-samopreverjanje znanja
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1610; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

2.
SAMOPREVERJANJE ZNANJA S POMOČJO E-GRADIV
Marko Kupljen, 2010, diplomsko delo

Opis: Sodobna razvojna paradigma zaradi naprednih tehnologij postavlja posameznika v novo vlogo, v kateri ne pozna ovir in omejitev pri razumevanju aplikativnih orodij in rešitev v digitaliziranemu svetu. Da posameznik lahko deluje nemoteno, je nujno obvladovanje aplikativnih znanj, ki mu omogočajo uporabo naprednih informacijsko komunikacijskih tehnologij. S pomočjo slednjih spoznava okolje, ki bi mu bilo sicer nedostopno. Zato je potrebno storiti kakšen korak naprej s pomočjo sodobnih tehnologij do večje ozaveščenosti in soočenosti z dogajanji in trendi v sodobnem svetu. Med majhne korake do teh ciljev in širjenja šolskega okolja sodi tudi multimedijsko podprta učilnica Zgod(b)oved in njegova spletna utrjevalnica. Ta naj bi spodbujala učence k veselju do učenja tistih stvari, ki nas opominjajo, da je svet mnogo širši kot pa samo sodobni napredujoči in vseobsegajoči digitalizirani svet. Informacijsko kumunikacijske tehnologije omogočajo samo pot ali bljižnico do novih spoznanj in ozaveščenosti o mnogo širšem svetu, ki nas obdaja zunaj omejenih digitaliziranih informacijskih okvirjev.
Ključne besede: - informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) - CourseLab - Samopreverjanje znanja - Zgod(b)ovedova utrjevalnica
Objavljeno: 20.01.2011; Ogledov: 1401; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici