| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga družbenih omrežij pri vzpostavljanju odnosa med blagovno znamko in odjemalci
Lara Kozoderc, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam vlogo družbenih omrežij pri vzpostavljanju in krepitvi odnosa med blagovno znamko in njenimi odjemalci. Marketing se vse bolj osredotoča na izkoriščanje potenciala družbenih omrežij, ki omogočajo neposreden stik z odjemalci ter gradnjo dolgoročnih odnosov, ki temeljijo na zaupanju in vzajemni koristi. Diplomsko delo vključuje teoretični in empirični del. V okviru raziskave smo analizirali vpliv družbenih in funkcionalnih koristi, ki jih odjemalci pridobijo prek Swyevih družbenih omrežij, na njihov odnos do spletnih strani znamke in na odnos do same blagovne znamke. Rezultati raziskave kažejo, da sta obe vrsti koristi, tako družbene kot funkcionalne, ključnega pomena za oblikovanje pozitivnega odnosa do blagovne znamke. Odjemalci, ki zaznavajo višje družbene koristi, kot so uživanje v pogovorih in povezovanje z drugimi člani na Swyevih družbenih omrežjih, kažejo večjo stopnjo zvestobe. Podobno so funkcionalne koristi, kot so dostop do uporabnih informacij in posebnih ponudb, povezane s pozitivno zaznavo blagovne znamke in večjo naklonjenostjo do nje. Sklepi raziskave potrjujejo, da so družbena omrežja pomembno orodje za krepitev blagovnih znamk, saj omogočajo podjetjem, da z uporabo strateških komunikacijskih aktivnosti učinkovito vplivajo na percepcijo in vedenje odjemalcev.
Ključne besede: Družbena omrežja, blagovna znamka, koristi blagovne znamke, odnos, Swy
Objavljeno v DKUM: 11.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

2.
Marketinško komuniciranje s pomočjo spletnih medijev v podjetju SWY Brand d.o.o.
Sara Zemljič, 2024, diplomsko delo

Opis: Komunikacija je ključni vidik marketinga, bistvenega pomena za doseganje zvestobe blagovni znamki in vplivanje na odnos do blagovne znamke. Diplomsko delo v teoretičnem delu preučuje celotno marketinško komuniciranje, s fokusom na teoretično podlago, ki je smiselna za našo nadaljno raziskavo. V empiričnem delu smo preučili marketinško komuniciranje blagovne znamke Swy in identificirali področja izboljšave. Poudarjeni so ključni instrumenti, kot so oglaševanje in sodelovanje v družbenih medijih, na platformah, kot so Facebook, Instagram in TikTok. Analiza SWOT in analiza spletne strani blagovne znamke Swy sta pokazali, da medtem ko Swy učinkovito uporablja spletne kanale in partnerstva z vplivneži za povečanje prepoznavnosti, njegova omejena fizična prisotnost in ozka diverzifikacija vplivnežev predstavljata izziv. Priporočila vključujejo vzpostavitev stalne trgovine, razširitev proizvodnih linij, krepitev vključevanja družbenih medijev in partnerstvo s komplementarnimi blagovnimi znamkami za krepitev tržnega položaja blagovne znamke Swy in vključevanja strank.
Ključne besede: SWY, marketinško komuniciranje, analiza, SWOT, spletna orodja, marketinške aktivnosti.
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

3.
Krizno komuniciranje v podjetju SWY brand d. o. o.
Anamari Šeško, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava krizno komuniciranje v podjetju SWY brand. V prvem delu je pojasnjen pomen besede kriza in komunikacija. Sledi predstavitev kriznega komuniciranja, ki se zaključi s koraki reševanja krize. Predstavljene so ključne kompetence managerjev in navodila izdelave kriznega načrta. Spoznamo tudi prednosti krizne situacije. V drugem delu naloge smo opravili anketo s strankami, zaposlenimi in vodstvom, s katerim smo izvedli še intervju. Po opravljeni analizi anketnih odgovorov in intervjuja smo ugotovili, da kljub nepripravljenosti podjetja na krizne situacije, le to zaenkrat še dobro posluje, saj ga sestavlja močan delovni tim. Kljub temu smo prepričani, da bo podjetje za uspešno prihodnje poslovanje potrebovalo zunanjo pomoč in več znanja. Tudi stranke bi si želele izboljšave, čeprav podjetju zaupajo in verjamejo v kvaliteto njegovih produktov. Da bi podjetje v prihodnosti še uspešnejše poslovalo, smo kot nekaj možnih rešitev navedli vzpostavitev sistema naročanja želenih artiklov, odprtje fizične trgovine in sistem za naročilo ustrezne količine izdelkov.
Ključne besede: podjetje SWY brand, kriza, delovni tim, rešitve
Objavljeno v DKUM: 04.08.2023; Ogledov: 997; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (1020,63 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici