| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KULTURNE DEDIŠČINE GRADOV IN DVORCEV NA OBMOČJU HALOZ
Barbara Lazar, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Slovenija se lahko pohvali z izjemno bogato in pestro kulturno dediščino. Gradovi so pomemben in prepoznaven element kulturne dediščine v državi. Ponavadi so tudi skrajno cenjena turistična atrakcija. To nam v povezovanju s turizmom prinaša dohodek in nove zaposlitve. V diplomskem seminarju predstavljamo kulturno dediščino gradov in dvorcev na območju Haloz. Na podlagi ankete ugotavljamo, kaj bi si želeli vključiti domačini v turistično ponudbo dvorca Štatenberg. Analizirali smo prednosti in slabosti turistične ponudbe ter s turizmom pogojene priložnosti in nevarnosti. Možne oblike izboljšanja turistične ponudbe dvorca Štatenberg po mnenju domačinov so: — večina domačinov meni, da je potrebno izboljšanje na področju infrastrukture, — skoraj polovica domačinov je kot razlog obiska dvorca Štatenberg navedla prireditve, — anketiranci menijo, da bi bilo oddati prostore za poslovna srečanja, — nekateri anketiranci so navedli, da niso dovolj obveščeni o kulturni in turistični ponudbi dvorca, torej bi morali organizatorji izboljšati obveščanje, — večje sodelovanje z javnostjo in domačini, — preureditev ostalih prostorov, ki so neizrabljeni na dvorcu, — večja povezanost kulturnih znamenitosti na območju Haloz za lažje trženje, — boljša gastronomija, — glavni motiv za obisk dvorca po mnenju anketirancev je narava ter ogled z usposobljenim vodnikom po dvorcu Štatenberg. Naše mnenje je, da bi s turistično ponudbo dvorca Štatenberg imelo območje Haloz daljnosežne ugodnosti, to pomeni, da bi se krepilo lokalno gospodarstvo, povečevali bi se izdatki obiskovalcem, kar je dobro za blaginjo kraja Makol, ustvarjala bi se nova delovna mesta, lahko bi vključili mlade v organiziranje pri obnovi dvorca in s tem bi se spodbujala gospodarska rast.
Ključne besede: Kultura in turizem, kulturna dediščina, SWOT analiza v turizmu, dvorec Štatenberg
Objavljeno v DKUM: 21.01.2011; Ogledov: 1912; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (603,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici