| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, magistrsko delo

Opis: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Objavljeno: 18.10.2013; Ogledov: 1980; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

5.
UVEDBA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU PODJETJA MIK, D.O.O.
Bojan Rupnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v današnjem času zavedajo, da so danes ključ do uspeha stranke. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo že obstoječih. Da je obstoječa stranka dober glas za podjetje in več obstoječih strank pomeni za podjetje zelo veliko prednost, pravi znani pregovor: »Dober glas seže v deveto vas. Slab pa v šestnajsto«. Zavedati se moramo zelo dobro, da je glavni pomen poslovanja stranka in bo še nekaj časa ostalo tako. Za doseganje teh ciljev podjetja potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management; v nadaljevanju CRM), s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Na trgu je danes zelo pestra izbira CRM-rešitev, ki so namenjene manjšim ali večjim podjetjem. Izbira CRM-rešitve ni preprost postopek in tega se zaveda vedno večje število podjetij. Pomembno je, da podjetje izbere tako rešitev, ki izpolnjuje njihove potrebe v največji možni meri, saj bo podjetje tako lažje in uspešneje upravljalo odnose s svojimi strankami. V magistrskem delu se bomo lotili obravnave koncepta CRM-ja in uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V uvodu magistrskega dela bomo predstavili problematiko in izpostavili cilje, namene in hipoteze magistrskega dela. V drugem poglavju se bomo srečali s pojmom CRM, kar v razlagi besede pomeni menedžment odnosov s strankami. V tem poglavju smo najprej opisali CRM, nato smo ga definirali. Preskočiti nismo smeli tudi zgodovine CRM-ja, ker je zelo pomembna. Proti koncu pa smo še omenili arhitekturo CRM-ja in čisto na koncu pa še bomo pogledali v prihodnost in trende CRM-ja. Tretje poglavje predstavlja teorijo, kako uvesti CRM rešitev v podjetje. Tukaj bodo omenjeni razlogi za uvedbo rešitve in tudi osem gradnikov za uspešno uvedbo le-te. Omenjeni bodo tudi cilji uvedbe in na koncu poglavja še SWOT analiza uvajanja CRM rešitve. V četrtem poglavju bo predstavljen proces uvajanja upravljanja odnosov s strankami na primeru podjetja MIK, D.O.O. V okviru procesa uvajanja bo predstavljeno podjetje, poslanstvo, vizija in vrednote MIK-a. Izpostavljeni bodo razlogi, zakaj se je podjetje MIK, D.O.O. odločilo za uvedbo CRM rešitve in tudi zakaj za lastni razvoj in ne za nakup že obstoječe CRM rešitve ponudnikov. Na koncu poglavja bodo podani cilji, ki si jih je podjetje MIK, D.O.O. pred samo uvedbo zadalo in za tem še potek uvedbe lastne rešitve. Peto poglavje je namenjeno posledicam uvedbe CRM rešitve v podjetju MIK, D.O.O.. V tem poglavju bodo predstavljene prednosti in slabosti uvedbe, ki jih je prinesla MIK-ova lastna CRM rešitev. Na koncu pa še bo omenjeno, kaj namerava podjetje MIK, D.O.O. s svojo CRM rešitvijo narediti v prihodnosti.
Ključne besede: Menedžment odnosov s strankami, informacijske rešitve, kupci, odjemalci, stranke, analitični, operativni, sodelovalni CRM, uvedba CRM rešitve, SWOT analiza CRM rešitve, Mik CRM sistem.
Objavljeno: 11.11.2015; Ogledov: 1051; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

6.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Objavljeno: 18.03.2019; Ogledov: 239; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici