| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 246
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
SWOT Analysis of Pedelecs and E-Cars in Selected Countries of the Danube Region
Gregor Srpčič, Iztok Brinovar, Katja Hanžič, Miralem Hadžiselimović, Sebastijan Seme, 2019, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: This paper deals with pedelecs and e-cars in urban transport systems in selected countries of the Danube region. Within the EU project eGUTS a feasibility study focused on pedelecs and e-cars was made. Country specific information on e-mobility (pedelecs and ecars) was gathered and is briefly presented in chapter 2. In addition, a common SWOT analysis for all selected countries of the Danube region was made and is presented in the conclusion of the paper.
Ključne besede: pedelecs, e-cars, electric vehicles, SWOT analysis, Danube region
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 231; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (18,06 MB)

2.
Analiza poslovnega okolja primera podjetja v živilski industriji
Metka Sajko, 2022, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu opisujemo zunanje okolje podjetja in ga na primeru podjetja X podrobno obdelamo. V teoretičnem delu je najprej opredeljeno okolje in njegova dva segmenta, in sicer zunanje in notranje okolje. Zunanje okolje delimo na poslovno in splošno. Omenjene so tudi metode in tehnike za analizo okolja, na primeru podjetja X. Opisali smo tudi tehnologijo, ki je ena najmočnejših sil izbranega podjetja. V tem zaključnem delu so predstavljeni najpomembnejši podatki, povezani z opazovanim podjetjem, kot so zgodovina, finančni podatki, trgi, vizija in poslanstvo ter zaposleni. V zadnjem delu diplomskega seminarja sta predstavljena podoba podjetja ter njegove najmočnejše konkurenčne prednosti, narejena je SWOT analiza ter identificirane prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Ugotovljeno je bilo tudi, da je podjetje X družbeno odgovorno podjetje, ki skrbi za okolje. Iz analize tehnologije je bilo ugotovljeno, da ima podjetje X izjemno tehnologijo in da na tem področju na področju, na katerem deluje, ni konkurence.
Ključne besede: Okolje, Zunanje okolje, SWOT analiza
Objavljeno v DKUM: 10.11.2023; Ogledov: 244; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

3.
Panoga posredništva v prometu z nepremičninami: konkurenčna analiza izbranega podjetja
Domen Babič, 2023, diplomsko delo

Opis: Podjetja se v sodobnem poslovnem okolju soočajo z različnimi dejavniki, ki vplivajo na njihovo delovanje. V okviru diplomskega dela smo se odločili temeljito preučiti podjetje K2 Finance d. o. o., v panogi posredovanja v prometu z nepremičninami. Za analizo smo uporabili priznane modele, kot sta Porterjev model petih sil in SWOT analiza, s čimer smo želeli pridobiti celovit vpogled v konkurenčno pozicijo, prednosti ter slabosti podjetja. Diplomsko delo je strukturirano na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo predstavili ključno teorijo s področja konkurenčne analize po Porterjevem modelu ter SWOT analize. Nato smo v empiričnem delu na podlagi pridobljene teorije izvedli konkurenčno analizo podjetja K2 Finance d. o. o., z uporabo omenjenih analitičnih orodij. Naloga je uspešno dosegla cilje, pridobljena so bila pomembna teoretična in praktična spoznanja o poslovnem okolju ter analitičnih pristopih. Izpostavljena je potreba po prilagajanju podjetij v spremenljivem poslovnem okolju, za preživetje in doseganje ali ohranjanje konkurenčne prednosti. Aktivno spremljanje okolja in prilagajanje strategij ter procesov omogoča boljše načrtovanje in pripravljenost na morebitne krizne situacije, s čimer podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost, zagotovijo dolgoročno rast in ustvarjajo vrednost za stranke ter deležnike.
Ključne besede: konkurenčna analiza, Porterjev model petih sil, SWOT analiza, nepremičninsko posredovanje
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 271; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

4.
Načrt trženja in možnosti vstopa nizko-alergenega a2-mleka na trg : magistrsko delo
Marina Lakatuš, 2023, magistrsko delo

Opis: Nizko-alergeno A2-mleko predstavlja inovativno in zdravju prijazno alternativo za potrošnike z intoleranco na laktozo ali prebavnimi težavami. V magistrski nalogi smo se osredotočili najprej na načrt trženja in analizo možnosti vstopa nizko-alergenega A2-mleka kmetije Sinkovič na trg. Temeljito smo proučili analizo trga, identifikacijo ciljnih segmentov potrošnikov in prepoznavanje njihovih potreb, želja ter preferenc. Raziskovali smo tržne priložnosti in izzive, da identificiramo potencialne ciljne segmente, ki bi lahko imeli največjo naklonjenost in povpraševanje po nizko-alergenem A2-mleku. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da bodo stroški marketinga znašali 2.174 € letno. Z analizo SWOT smo analizirali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti vstopa A2-mleka na trg. Poslovni model canvas je bil uporabljen kot orodje za lažje razumevanje različnih segmentov podjetja. Nadalje se je z oceno ekonomike ocenila ekonomičnost pridelave A2-mleka. Rezultati kažejo, da je pridelava A2-mleka ekonomsko upravičena, saj koeficient ekonomičnosti (KE) glede na izračune znaša 2,60.
Ključne besede: načrt trženja, A2-mleko, SWOT analiza, canvas.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2023; Ogledov: 273; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (822,54 KB)

5.
Informacijska podpora prijavljanju na trening
Oskar Prosen, 2023, diplomsko delo

Opis: Naše diplomsko delo z naslovom Informacijska podpora prijavljanju na trening zajema izdelavo spletne aplikacije, ki trenerju omogoča dodajane treningov oz. dogodkov, na katere se bodo igralci moštva prijavljali že pred začetkom treninga. Trener moštva bo tako imel vpogled nad prisotnostjo. Poleg prototipa aplikacije diplomsko delo zajema tudi predstavitev pomembnosti vpeljevanja tehnologije v šport oz. v našem primeru v nogomet. V teoretičnem delu so opisani tudi izbrani programi in orodja, ki jih uporabljamo za izdelavo spletne aplikacije diplomskega dela. Z delujočo aplikacijo želimo trenerju oz. nekomu, ki pripravlja in vodi treninge, omogočiti lažje delo, saj bo že pred izvedbo treninga imel podatek, koliko igralcev se ga bo udeležilo. Pomembno pa je, da prav vsi igralci in trener redno uporabljajo aplikacijo, saj lahko le na ta način dosežemo cilje diplomskega dela.
Ključne besede: spletna aplikacija, SWOT, prisotnost, HTML, tehnologija
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 201; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Appropriate criteria for a transition from conventional to sustainable warehousing
Anita Vasileva, Ana M. Lazarevska, Kristina Jakimovska, 2022, izvirni znanstveni članek

Opis: This research paper conducts the process of selecting the criteria that are the most appropriate for a transition from conventional to sustainable warehousing. SWOT analysis is used to emphasise the weaknesses of conventional and the strengths of sustainable warehousing to select the most appropriate for the herein presented study. The results have been verified via a questionnaire filled out by professionals in economics, logistics and warehousing, and mechanical engineering. be added under the methodology section. The results gave the five most important criteria by transforming the conventional into sustainable warehousing. Finally, the paper concluded that renewable energy sources are the most important criteria for transforming by conventional to sustainable warehousing by environmental aspects, as well as the smart technology is above all other criteria by economic aspect. Moreover, providing personal protection equipment and servicing machinery and vehicle on regular basis are the two mainly criteria by social (safety) aspect.
Ključne besede: logistics, sustainable warehousing, SWOT analysis, renewable energy
Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 192; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (758,91 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Analiza potenciala za širitev mednarodnih poslovnih aktivnosti podjetja weiler abrasives na južnoafriškem trgu
Andraž Laubič, 2023, diplomsko delo

Opis: Podjetja za širitev prodaje iščejo nove potencialne trge, ki ponujajo čim več tržnih priložnosti. Eden od potencialnih trgov je južnoafriški trg, ki že dalj časa predstavlja veliko priložnost za podjetja, ki se hočejo internacionalizirati na afriškem kontinentu. Potenciali tega trga ležijo v zgodovinsko močnem gospodarstvu, infrastrukturi in mnogih naravnih resursih. Za podjetje Weiler Abrasives, d. o. o., ki je vstopilo na ta trg in se osredotoča na panogo umetnih brusov, južnoafriški trg predstavlja veliko priložnost za povečanje lastne prodaje rezalnih in brusnih ploščic predvsem zaradi sklenjenega partnerstva z lokalnim južnoafriškim podjetjem. Vendar pa je zaradi trenutno slabšega gospodarskega stanja v Republiki Južne Afrike potrebna ocena vseh dejavnikov, ki bodo vplivali na nadaljnje poslovanje podjetja. V diplomskem delu se osredotočamo na dejavnike in lastnosti trga južnoafriške republike, ki se navezujejo na panogo umetnih brusov. V drugem poglavju opisujemo deželno in panožno okolje. V tretjem poglavju obravnavamo mednarodne poslovne aktivnosti ter njihovo povezanost s poslovnimi procesi podjetja. V četrtem poglavju analiziramo deželno okolje južnoafriškega trga, skladno z dimenzijami tega okolja, ki so opisane v drugem poglavju. V petem poglavju predstavljamo in analiziramo panogo umetnih brusov in poslovanje podjetja Weiler Abrasives, d. o. o., na južnoafriškem trgu, vključno z izvedbo SWOT analize in opredelitvijo tržnih potencialov podjetja na tem trgu.
Ključne besede: tržni potencial, Republika Južne Afrike, umetni brusi, SWOT analiza, mednarodne poslovne aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 20.06.2023; Ogledov: 433; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

8.
Razvoj spletne trgovine za m&l equine
Blaž Kvasnik, 2022, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela opišemo ocenjevalni kriterij, predstavimo SWOT analizo in opis izbranih CMS-ov. Po opravljeni komparaciji izberemo CMS, s katerim izdelamo spletno trgovino in jo optimiziramo. Rezultat diplomskega dela je delujoča spletna trgovina izdelana po navodilih naročnika.
Ključne besede: CMS, SWOT, WordPress, spletna trgovina, vtičnik
Objavljeno v DKUM: 17.11.2022; Ogledov: 466; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

9.
Analiza notranjega okolja kot del planiranja na ravni strateškega managementa
Katarina Gec, 2022, diplomsko delo

Opis: Pri svojem delovanju je vsako podjetje obdano z okoljem, notranjim in zunanjim ter vplivi, ki izhajajo iz posameznega okolja. Tako se v notranjem okolju srečujejo s svojimi prednostmi in slabostmi v primerjavi z drugimi podjetji, v zunanjem okolju pa s svojimi priložnostmi in nevarnostmi na svojem trgu. Namen diplomskega projekta je izdelati analizo prednosti in slabosti podjetja Pekarna Pečjak d.o.o. Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. Uvodu sledi drugo poglavje, kjer smo opisali metode strateškega managementa. Podrobneje smo opisali analize, ki se jih uporablja za analizo notranjega okolja, to so metode: portfeljska analiza, IFAS matrika, SFAS matrika ter SWOT matrika. V tretjem poglavju smo predstavili podjetje Pekarna Pečjak d.o.o., in sicer od nastanka pa do danes. V četrtem poglavju sledi uporaba izbranih metod na primeru izbranega podjetja. Podrobneje smo analizirali s štirimi metodami, ki smo jih opisali v teoretičnem delu. Na koncu so podane ugotovitve, do katerih smo prišli s pomočjo analiz. V diplomskem projektu uporabljamo dostopno domačo literaturo, internetne vire ter članke. Ugotovili smo, da poznamo različne matrike analiz notranjega okolja. Da podjetje analiziramo, moramo poznati dejavnike, ki vplivajo tako na zunanje okolje kot na notranje okolje podjetja. Sklepna ugotovitev pri diplomskem projektu je, da se podjetje dobro srečuje s svojimi prednostmi in slabostmi, saj želi svoje prednosti ohraniti pred drugimi podjetji. Kot vsako podjetje pa želi svoje slabosti odpraviti, kar Pekarni Pečjak d.o.o. tudi dobro uspeva. Podjetje je uspešno in poznano že od ustanovitve, v prihodnosti želi prepoznavnost ohraniti na domačem trgu in v tujini, kar jim tudi dobro uspeva.
Ključne besede: strateški management, notranji dejavniki, portfeljska analiza, IFAS matrika, SFAS matrika, SWOT analiza
Objavljeno v DKUM: 06.09.2022; Ogledov: 393; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

10.
Planiranje ustanovitve in razvoja podjetja z dejavnostjo inženiringa, trgovine in zastopništva v gradbeništvu
Boris Pukšič, 2022, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje obstaja in izvršuje svojo vizijo in poslanstvo v edinstvenem poslovnem okolju. V tem poslovnem okolju nenehno nastaja, se razvija in nastaja veliko število dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost podjetja. Zato so danes podjetja v zelo kompleksnem in zahtevnem položaju za poslovanje. Kljub temu pa se vsako podjetje trudi biti uspešno tako, da se osredotoča na ključne dejavnike v notranjem in zunanjem okolju podjetja. Naloga upraviteljev in vodij v podjetju je, da te dejavnike prepozna in usmeri podjetje v takšno smer, da bo kritične dejavnike izkoristilo v svoj prid ali pa se jim pravočasno izognilo. V obdobju vedno hitrejšega tehnološkega razvoja, gospodarskih in zdravstvenih kriz, negotovosti vladnih politik, negativnih demografskih trendov, pomanjkanja surovin in delovne sile, visoke informacijske negotovosti in vse hitreje spreminjajočega okolja v katerih podjetja delujejo, je potrebnega vedno več znanja in vedno nove veščine, da bi se lahko hitro in ustrezno odzvali na spreminjajoče se zunanje dejavnike okolja, ki hkrati vplivajo na dejavnike znotraj podjetja. Med tem je najtežje predvideti prav zunanje dejavnike. Prav zaradi kompleksnosti zunanjega in notranjega okolja podjetja, kjer je težko zagotoviti kontinuirane dobičke brez stalnega iskanja novih priložnosti v nepredvidenem okolju, je planiranje ustanovitve in razvoja podjetja vedno bolj ključno za zagotavljanje obstanka, razvoja in rasti podjetja. Za uspešen obstanek in razvoj podjetja zato ni vedno dovolj le dobra ideja ali produkt, ampak tudi kakovostno planiranje ustanovitve in razvoja podjetja. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se lotili raziskave literature na področju politike podjetja in strateškega managementa na ravni katerih potekajo ključne faze planiranja ustanovitve in razvoja podjetja ter oblikovanje strategij. V tem delu smo predstavili tudi izbrane metode planiranja ustanovitve in razvoja na ravni politike podjetja in strateškega managementa, ki jih zagovarjajo različni avtorji in so najprimernejše za proučevanje izbranega podjetja. Magistrsko nalogo v nadaljevanju predstavlja praktični del, kjer teoretični del naloge nadgradimo z empiričnim delom na konkretnem primeru podjetja Boring d.o.o.. V tem delu magistrske naloge nam raziskava razkrije ugotovitve o resursih in zmožnosti podjetja, ugotovitve o ključnih dejavnikih zunanjega in notranjega okolja podjetja, ugotovitve o panogi v kateri bo proučevano podjetje poslovno delovalo ter ugotovimo katere strategije so primerne za proučevano podjetje. V sklepnem delu magistrske naloge podamo odgovor na zastavljeno raziskovalno vprašanje.
Ključne besede: planiranje ustanovitve, planiranje razvoja, politika podjetja, strateški managemet, strategije, SWOT, GRID, SNW, BCG, PEST, PESTEL, EFAS, IFAS, SFAS.
Objavljeno v DKUM: 06.06.2022; Ogledov: 565; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (4,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.78 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici