| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kompetence zaposlenega v srednji šoli
Teja Pustotnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Kompetence so pomemben sestavni del posameznika v vsakdanjem življenju in pri delu. V srednjih šolah so kompetence profesorjev ključne, saj lahko profesorji z razvitimi kompetencami učence bolj učinkovito pripravljajo na življenje in na gradnjo kariere. V diplomskem delu smo preučevali kompetence profesorjev v Srednji šoli Domžale. V teoretičnem delu smo preučevali kompetence na splošno in njihov razvoj. Tipe kompetenc smo razdelili po ravneh in dimenzijah. Opredelili smo organizacijske kompetence. Predstavili smo merjenje kompetenc in ocenjevalne lestvice. Opisali smo management kompetenc in sistemizacijo delovnih mest. Podrobno smo opredelili tudi delovno mesto in opisali, kaj delovno mesto pravzaprav sestavlja. Predstavili smo, kako kompetence vplivajo na sistemizacijo dela. Opredelili smo kompetenčni model ter kompetence v praksi. Podrobno smo opisali tudi učiteljevo vlogo in njegove kompetence. V empiričnem delu smo raziskovali pomembnost posameznih kompetenc za profesorje. Najprej smo opisali Srednjo šolo Domžale, predstavili smo raziskovalna vprašanja ter sestavo vprašalnika. Predstavili smo populacijo, vzorec ter izvedbo raziskave. Raziskovali smo, katere kompetence so po mnenju profesorjev najbolj pomembne, razdelili smo jih na generične in delovno specifične. Raziskovali smo tudi delovne naloge, dejavnosti in zadolžitve ter odgovornosti profesorjev na delovnem mestu. Ugotovili smo, da so za opravljanje dela profesorjev pomembne številne kompetence.
Ključne besede: kompetence profesor poučevanje Srednja šola Domžale
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 253; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
Problematika brezposelnosti na območju Urada za delo Domžale
Tajda Lončar, 2019, diplomsko delo

Opis: Brezposelnost je zelo razširjen družbeni pojem in pojav. V Sloveniji je brezposelnost v obdobju od 2008 do 2017 naraščala, v obdobju zadnjih dveh let pa ponovno upadla. V diplomskem delu smo preučevali brezposelnost in se pri tem opredelili na območje Urada za delo Domžale. V teoretičnem delu smo predstavili trg dela in pojem brezposelnost. Podrobno smo opredelili brezposelno osebo, razloge za nastanek brezposelnosti in posledice, ki jih brezposelnost prinaša. Opredelili smo tudi vrste brezposelnosti in predstavili razlike med registrirano brezposelnostjo ter anketno brezposelnostjo. Opisali smo pravice brezposelnih oseb in pomoč, ki jo imenujemo aktivna politika zaposlovanja. Dotaknili smo se tudi različnih kategorij brezposelnih kot so ženske, mladi, starejši in invalidi. V empiričnem delu smo raziskovali problematiko brezposelnosti na območju Urada za delo Domžale. Pri tem smo zajeli različne kategorije kot so spol, starost, izobrazba ter delovna doba brezposelnih oseb. Proučevali smo tudi število prostih delovnih mest po posameznih področjih in osebe, ki so vključene v aktivno politiko zaposlovanja. Eden ključih raziskovalnih poglavij pa je bil razkorak med potrebami delodajalcev in izobrazbo iskalcev zaposlitev. Ugotovili smo, da je na stanje brezposelnosti izredno vplivala gospodarska kriza. Velik pomen na zaposlitev pripisujemo tudi stopnji in smeri izobrazbe, delovnim izkušnjam in starosti.
Ključne besede: brezposelnost, trg dela, Urad za delo Domžale, izobrazba
Objavljeno: 15.10.2019; Ogledov: 270; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
Motivacija za izobraževanje v Nogometnem klubu Domžale
Urška Krmavnar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Motivacija, beseda ki jo zelo pogosto slišimo oz. preberemo. Beseda, ki se pogosto pojavlja v strokovnih revijah, člankih, literaturi, posebno če je to v povezavi s človeškim kapitalom. Izhaja iz besede motiv oz. latinsko »movere«, kar pomeni gibati se. Motivirani zaposleni, polni znanja in volje do izobraževanja, so tisti ključni faktor, ki se še kako lahko razlikuje od podjetja do podjetja in ključno pripomore k uspehu ali neuspehu v podjetju. Kako motivirani so zaposleni v Nogometnem klubu Domžale, smo ugotavljali z raziskavo, predstavljeno v diplomskem delu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili vrste motivacij, motive, ki pozitivno vplivajo na motivacijo za izobraževanje, in ovire, ki nas demotivirajo pri izobraževanju. V empiričnem delu diplomskega dela predstavimo rezultate raziskave, ki je bila opravljena v Nogometnem klubu Domžale. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšna je motivacija za izobraževanje zaposlenih oz. bolj konkretno, kaj zaposlene motivira in kaj jim predstavlja največjo oviro na poti do boljše izobrazbe oz. znanja. Na podlagi analize rezultatov na koncu diplomskega dela podajamo zaključek in konkretne predloge za izboljšave.
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, izobraževanje, Nogometni klub Domžale
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 642; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (682,39 KB)

4.
OGLAŠEVANJE V PODJETJU HELIOS DOMŽALE, D.O.O.
Tjaša Kovač, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Oglaševanje je ena izmed najbolj množičnih oblik navezovanja stikov s potrošniki, katere namen je v potrošniku prebuditi nakupno zanimanje po izdelku ali storitvi, ki jo podjetje oglašuje. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo na začetku želeli predstaviti pojem marketing in oglaševanje, v nadaljevanju pa smo predstavili podjetje Helios Domžale, d. o. o. Empirični del diplomskega dela temelji na anketi, izvedeni na spletu, s katero smo želeli ugotoviti uzaveščenost generacije x in y. Namen diplomskega dela je predstaviti podjetje Helios Domžale, d. o. o., in njegovo službo za marketing ter ugotoviti, kakšna je prepoznavnost podjetja Helios Domžale, d. o. o., pri starostni generaciji x (stari do 30 let) in y (stari 31 let ali več). Izdelali smo tudi predlogo marketinškega pristopa, ki bi bistveno pripomogla k uzaveščenosti generacije x. Končna ugotovitev diplomskega dela je potrdila naše predvidene rezultate, saj je raziskava pokazala, da je podjetje Helios Domžale, d. o. o., bolj prepoznavno generaciji y, zato smo z izdelavo marketinškega pristopa poskušali poiskati rešitev, ki bi lahko povečala delež uzaveščenosti pri generaciji x.
Ključne besede: oglaševanje, marketing, podjetje Helios Domžale, d. o. o., Guinnessov rekord, starostna generacija x in y
Objavljeno: 23.06.2015; Ogledov: 1010; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

5.
VZPOSTAVITEV ZEMLJIŠKOKNJIŽNE LISTINE
Anja Juvan, 2010, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu sem pisala o pravnem institutu vzpostavitve zemljiškoknjižne listine, ki je tipičen za slovenski pravni red in v enaki obliki ne obstaja v nobenem izmed drugih pravnih redov. Kot je razvidno iz samega imena instituta, ta spada v zemljiškoknjižno pravo in posledično v stvarno pravo. V začetku sem pisala o temeljnih sedmih načelih zemljiškoknjižnega prava, ki je formalno pravo in sestoji iz kogentnih pravnih norm. Opisala sem institut vzpostavitve zemljiškoknjižne listine, ki se uporabi, ko predlagatelj nima vseh potrebnih dokumentov za veljaven vpis v zemljiško knjigo, ker so se ti izgubili ali uničili. V takšni situaciji sodišče vzpostavi listino, ki predlagatelju omogoči, da svojo stvarno pravico lahko vpiše v zemljiško knjigo. Seveda pa zakon določa pogoje pod katerimi se lahko takšna vzpostavitev izvede. V drugem delu diplomske naloge sem opisala dejanski primer, kjer se je večkrat uporabilo vzpostavitev zemljiškoknjižne listine.
Ključne besede: vzpostavitev zemljiškoknjižne listine, ZZK-1, SPZ, temeljna načela, predlog, oklic o začetku postopka vzpostavitve zemljiškoknjižne listine, izpodbojna tožba, posadna listina, SPB-1 Domžale
Objavljeno: 24.12.2010; Ogledov: 4137; Prenosov: 795
.pdf Celotno besedilo (4,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici