| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
RAČUNALNIŠKE REŠITVE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA V SLOVENSKIH BANKAH
Teja Emeršič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili računalniške rešitve elektronskega bančništva petih slovenskih bank. Izbrano temo smo raziskali predvsem zaradi izjemnega porasta elektronskega bančništva pri nas. Elektronsko bančništvo pomeni poslovanje banke s stranko, ki je lahko pravna ali fizična oseba, preko elektronskih prodajnih poti. Diplomska delo je razdeljeno v več tematskih sklopov. V prvem delu je razlaga pojma elektronskega bančništva. Opisali smo še razvoj elektronskega bančništva, ponudbo in trende elektronskega bančništva. V drugem delu opisujemo proizvajalce računalniških rešitev. Med te spada podjetje Hermes Softlab, ki ponuja Bančni asistent, Večbančni asistent plus in Poslovno VEZ za podjetja ter Bančni asistent za fizične osebe. Podjetje Halcom ponuja na eni strani Hal E-Bank/WebRetail za osebno uporabo na drugi pa Hal E-Bank/Personal in Hal E-Bank Corporate za podjetja. Pri podjetju Zrcalo smo opisali EPP (elektronski plačilni promet) in ZRCALO e-banka. Adacta pa ponuja AdInetBank. V tretjem delu smo opisali pet slovenskih bank, ki uporabljajo različne računalniške programe različnih proizvajalcev. Pri banki Sparkasse smo opisali Net.Stik in Net.Stik PRO za podjetja, Tel.Stik (telefonska banka), servisne centre in mobilne sodelavce. Banka Koper ponuja Banko IN (spletna banka), sistem elektronskega bančništva I-Net ter Infotel (telefonsko bančništvo). Pri Novi Ljubljanski banki smo opisali NLB Klik za fizične osebe, NLB Proklik za pravne osebe, NLB Moba (mobilna banka) in NLB Teledom. UniCredit banka ponuja Online b@nko, E-Bank in MultiCash (mednarodni sistem elektronskega bančništva). Pri Nova KBM pa smo opisali Bank@Net za fizične osebe, Poslovni Bank@Net za pravne osebe, TeleBanka in SMS sporočila. Pri vseh bankah smo se dotaknili tudi varnosti elektronskega bančništva. Opisali smo storitve, ki jih lahko uporabniki opravljajo, kakšne tehnične zahtevnosti morajo imeti računalniki za lažjo obdelavo podatkov in kaj morajo uporabniki kupiti za uporabo. Elektronsko bančništvo je izrednega pomena za banko, ki ni postala samo poslovna priložnost, ampak nuja, če želi ostati na trgu konkurenčna. Pomanjkanje ustreznega znanja ljudi in posledično nezaupanje v sodobno tehnologijo ter varnost poslovanja preko elektronskega bančništva, je glavna ovira pri njihovi širitvi.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, programske rešitve, Hermes Softlab, Bančni asistent, Poslovna VEZ, Halcom, Hal E-Bank, Zrcalo, ZRCALO e-bank, Adacta, Sparkasse, Net.Stik, Tel. Stik, banka Koper, I-Net Bank, Banka IN, Infotel, NLB, NLB Klik, NLB Moba, NLB Teledom, UniCredit banka, Online b@nka, Multicash, Varnost, Nova KBM, Bank@Net, TeleBanka, SMS sporočila.
Objavljeno: 15.10.2009; Ogledov: 3137; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

6.
ALARMNA NAPRAVA Z GSM POVEZAVO
Anton Čepin, 2009, diplomsko delo

Opis: Široka uporaba mobilne telefonije je narekovala hiter razvoj in izgradnjo mobilne telefonske infrastrukture. GSM telefonsko omrežje omogoča tako govorni kot tudi podatkovni promet. Dobro razvito omrežje mobilne telefonije lahko uporabimo kot sredstvo za zanesljiv daljinski nadzor, krmiljenje in telemetrijo. Diplomska naloga temelji na izgradnji alarmne naprave z GSM povezavo, ki za daljinski nadzor izkorišča prav takšno mobilno telefonsko omrežje in storitev kratkih SMS sporočil.
Ključne besede: alarmna naprava, daljinski nadzor, GSM omrežje, mikrokrmilnik, SMS sporočila
Objavljeno: 15.06.2009; Ogledov: 2412; Prenosov: 339
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

7.
8.
PRIKRITO OGLAŠEVANJE
Nastja Sušec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Oglaševanje in izpostavljenost blagovnim znamkam je postalo nekaj povsem samoumevnega, saj smo se nanj, zaradi številčnosti, že povsem navadili. Potrošniki smo postali ujeti v »igro oglaševanja« oziroma smo ujetniki naše podzavesti. Prihodnost marketinga bo v nevromarketingu oziroma preučevanju človekove podzavesti in psihologije potrošnika. Šele, ko bomo potrošniki ugotovili resnične namere subliminalnih sporočil v oglasih, bomo pripomogli k prekinitvi kroga prikritega in moralno nesprejemljivega oglaševanja. Oglaševalci iščejo nove načine, kako bi vzbudili pozornost in svoj izdelek s prikritimi tehnikami »vrinili« v našo podzavest. Oglaševanje je dobičkonosen posel, toda vprašanje je »ali je pridobljen dobiček vreden oskrunjenosti človeške morale«. Kako dandanes torej še razpoznati razliko med informativno vsebino in tržno vsebino (oglasom)? Medijski prostor daje nove priložnosti oglaševalcem in podjetjem, ki naročijo prikrit oglas. Sinergija med njimi je postala nujna. Kako torej v prihodnje oblikovati oglas, da bo dosegel čim več ljudi? Vsebino novinarskega članka opremiti kot PR oglas ali advertorial, izdelek določene blagovne znamke umestiti v film z namenom, da bo postal morebitni novi trend, najeti prikrite tržnike in v oglasih uporabiti spolne pozive. Prikrito oglaševanje je donosen posel, ker skriva svoj prvotni namen, je etično sporno. Klasične oblike oglaševanja postajajo manj učinkovite in finančno nezmogljive. Marketing je »živa« dejavnost, ki se mora nenehno spreminjati in prilagajati novim potrebam potrošnikov in konkurenci. S prikritim oglaševanjem lahko z nižjimi finančni sredstvi dosežemo želene prodajne uspehe in večji domet ciljne javnosti. In čeprav je prikrito oglaševanje ob vseh zakonih, etičnih kodeksih in samoregulativi v Sloveniji prepovedano, je še zmeraj del našega vsakdana.
Ključne besede: prikrito oglaševanje, subliminalno oglaševanje, hibridna sporočila, podpražna sporočila, advertorial, umeščanje izdelkov, etična spornost, vpliv na potrošnikovo podzavest, nevromarketing, blagovna znamka, mediji, vedenje potrošnikov
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 3523; Prenosov: 1226
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

9.
Uresničevanje pozivne tvorčeve namere v zasebno-poštnem izročniškem tipu oglaševalnih sporočil
Maja Mešl, 2010, diplomsko delo

Opis: V novodobnem svetu je pojav oglaševanja nekaj povsem običajnega. Različni oglaševalci se vsak na svoj način trudijo pritegniti čim večji krog potrošnikov, z namenom, da bi od njih imeli čim večje koristi. Oglašuje se na vsakem koraku, ne glede na to, kje smo in kaj počnemo. Ker je oglaševanje postalo tako vse navzoč pojav, smo se v diplomskem delu posvetili prav tej tematiki. Zanimalo nas je, kako se tvorčev (ali pa kar oglaševalčev) namen kaže v zasebnem tiskanem in spletnem oglaševanju. Govorimo o tiskanih zasebnih oglaševalnih sporočilih, ki jih naslovnik prejme po klasični pošti in o spletnih zasebnih oglaševalnih sporočilih, ki jih naslovnik prejme po elektronski pošti. Znotraj teh omejitev je preučevana pozivna tvorčeva namera. Ker ta cilj zajema obravnavo vseh komunikoloških dejavnikov, ki so prisotni pri nastajanju, pošiljanju in sprejemanju sporočila, smo cilj zasledovali na osnovi jezikoslovno teoretičnih spoznanj sporočanja, predvsem pa smo se osredotočili na jezikovno pragmatiko, teorijo govornih dejanj in tudi na tematsko povezanost sporočil. V sami analizi smo najprej obravnavali zgradbo oglaševalnega sporočila in preučevali pozivno vlogo tiskanih zasebnih oglaševalnih sporočil z vidika besedilne uresničitve sporočila: sporočilo smo tematsko opredelili, ga povezali s tematsko strukturiranostjo (argumentacijo) in poiskali bistvene prvine, ki kažejo na izražanje pozivnosti. Nato smo se sporočilu posvetili še z vidika uresničevanja pribesedilnih prvin in ga interpretirali predvsem v smislu povezanosti besedilnega in pribesedilnega dela sporočila. Isti postopek smo izpeljali v elektronskih zasebnih oglaševalnih sporočilih. Rezultate obeh delov smo na koncu primerjali in povezali v splošne ugotovitve.
Ključne besede: oglaševanje, tiskana zasebna oglaševalna sporočila, elektronska zasebna oglaševalna sporočila, jezikovna pragmatika, pozivna vloga sporočil, argumentacija
Objavljeno: 07.01.2011; Ogledov: 1581; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

10.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 2210; Prenosov: 296
.pdf Celotno besedilo (6,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici