| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna preobrazba vzgojno-izobraževalnih zavodov
Lenart Fajfar, 2022, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija spada med najpomembnejše naloge in cilje moderne družbe. Močan zagon in pomen je pridobila med svetovno epidemijo, ki nas je doletela v zadnjih letih. Evropska komisija je obdobje med letom 2021 in 2030 razglasila za evropsko digitalno desetletje. Uspešen proces digitalizacije družbe lahko omogočimo z nadgradnjo digitalne kompetentnosti učencev, kar pa lahko zagotovimo z ustrezno usposobljenim kadrom v izobraževalnih ustanovah. V magistrskem delu smo pripravili pregled digitalnih kompetenc zaposlenih v izobraževanju. Raziskali smo različna orodja za merjenje stopnje digitalnosti izobraževalnih ustanov. Podrobno smo obravnavali orodje SELFIE, ki se je izkazalo za učinkovito in uporabno. Izvedli smo oceno stopnje digitalnosti izobraževalnega zavoda, v katerem so sodelovali vodstvo, zaposleni in učenci. Osnovni vprašalnik smo dopolnili z lastnimi trditvami. Na podlagi rezultatov smo prepoznali kritična in napredna področja ter za njih pripravili akcijski načrt za izboljšavo stopnje digitalnosti zavoda. Vanj smo po področjih zapisali digitalna orodja, ki jih bomo uvedli v svoje delo z učenci in v samo organizacijo učiteljskega zbora.
Ključne besede: digitalizacija, digitalne kompetence, SELFIE
Objavljeno v DKUM: 29.08.2022; Ogledov: 879; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
What is seen is who you are: are cues in selfie pictures related to personality characteristics?
Bojan Musil, Andrej Preglej, Tadevž Ropert, Lucia Klasinc, Nenad Čuš Babič, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: Developments and innovation in the areas of mobile information technology, digital media and social networks foster new reflections on computer-mediated communication research, especially in the field of self-presentation. In this context, the selfie as a self-portrait photo is interesting, because as a meaningful gesture, it actively and directly relates the content of the photo to the author of the picture. From the perspective of the selfie as an image and the impression it forms, in the first part of the research we explored the distinctive characteristics of selfie pictures; moreover, from the perspective of the potential reflection of a selfie image on the personality of its author, in the second part we related the characteristics of selfie pictures to various personality constructs (e.g., Big Five personality traits narcissism and femininity-masculinity). Important aspects of selfies especially in relation to gender include the tilt of the head, the side of the face exhibited, mood and head position, later related also to the context of the selfie picture. We found no significant relations between selfie cues and personality constructs. The face-ism index was related to entitlement, and selfie availability to neuroticism.
Ključne besede: psychology, selfies, self-presentations, social media, selfie coding, personality assessment
Objavljeno v DKUM: 10.07.2017; Ogledov: 1846; Prenosov: 743
.pdf Celotno besedilo (857,76 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici