1. Uporaba rešitve ERP v finančnem kontrolingu prodaje v podjetjuJure Hrovat, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo obravnavali uporabo rešitve ERP v finančnem kontrolingu prodaje v srednje velikem slovenskem podjetju. Cilj je bil raziskati in predstaviti področje finančnega kontrolinga v kontekstu uporabe rešitve ERP s posebnim poudarkom na rešitvi SAOP.
Analizirali smo obstoječe procese finančnega kontrolinga prodaje, način zbiranja in obdelave podatkov ter učinkovitost poročanja in analiziranja prodajnih podatkov. Ugotovili smo, da ima rešitev SAOP zametke kontrolinga kljub manjkajočemu modulu za kontroling. Podjetje uporablja tudi sistem Microsoft Power BI, ki je integriran z rešitvijo ERP SAOP, kar omogoča prenos podatkov med sistemoma v realnem času.
Rezultati so pokazali, da integracija SAOP in Microsoft Power BI avtomatizira mnoge rutinske naloge, izboljšuje učinkovitost kontrolinga ter kakovost in hitrost poročanja in podpira strateško odločanje. Praktične izkušnje podjetja potrjujejo pomen sodobnih rešitev ERP in analitičnih orodij za učinkovito izvajanje finančnega kontrolinga.
Sistem v obravnavanem podjetju deluje skoraj optimalno, ostala podjetja pa bi morala razmisliti o implementaciji podobnih rešitev za izboljšanje procesov kontrolinga. Ključne besede: rešitve ERP, finančni kontroling, prodaja, SAOP Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 25
Celotno besedilo (2,73 MB) |
2. Programska oprema za upravljanje s človeškimi viri: analiza zahtevIna Vidovič, 2018, diplomsko delo Opis: Vsako podjetje se mora zavedati vrednosti svojega človeškega kapitala. Oddelek za HRM ima ključno vlogo pri upravljanju odnosov z zaposlenimi. Dejavnosti HRM se nekoliko razlikujejo od podjetja do podjetja. Z vidika lastnikov je namen HRM oddelka povečati produktivnost organizacije z optimizacijo učinkovitosti zaposlenih. HRM oddelek je dolžan ravnati v skladu z zakonom, vendar je njegovo glavno poslanstvo, da spodbuja osebni razvoj zaposlenih. Namen te teze je preveriti, do katere mere ustreza programska oprema zahtevam izbranega podjetja.
Najprej analiziramo literaturo, povezano s HRM, nato pa analiziramo procese, ki jih izvaja oddelek HRM v izbranem podjetju. Nato nadaljujemo z analizo funkcionalnosti programske opreme iCenter. Osredotočamo se na dva modula, ki jih vsak dan uporablja HRM oddelek izbranega podjetja. Na koncu v sklopu primerjalne izdelamo tabelo, v kateri smo pregledali, kateri procesi, ki jih izvaja HRM, so pokriti s strani iCentra. Ugotovili smo, da programska oprema pokriva večino ključnih procesov. Zato predlagamo, da je programska oprema lahko primerna za izbrano podjetje. Ključne besede: Upravljanje s človeškimi viri, programska oprema, iCenter, SAOP Objavljeno v DKUM: 25.10.2018; Ogledov: 1312; Prenosov: 121
Celotno besedilo (1,20 MB) |
3. VPLIV UVEDBE DOKUMENTNEGA SISTEMA NA UČINKOVITOST V THERMANI LAŠKOGabrijela Marija Ojsteršek, 2016, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga temelji na uvedbi dokumentnega sistema SAOP eRegistrator v podjetju Thermana Laško d.d. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na prenovo poslovnih procesov z uvedbo dokumentnega sistema(DMS). Opisali smo njegove značilnosti in delovanje ter razloge za uvedbo. Spoznali smo sistem za elektronsko upravljanje z dokumenti (EDMS) in njegov vpliv na izboljšanje poslovnih procesov. Proučili smo zakonodajo, ki ureja brezpapirno poslovanje, ter opisali funkcije računovodenja in računovodsko poročanje. V drugem delu naloge smo predstavili podjetje Thermana in dokumentni sistem eRegistrator. Opravili smo analizo obstoječega in pričakovanega stanja ter prikazali učinke uvedbe dokumentnega sistema v proces dela, vključno s prednostmi in slabostmi. Zaključili smo z ugotovitvijo, da bo uvedba dokumentnega sistema eRegistrator pozitivno vplivala na učinkovitost v Thermani Laško, vendar pod pogojem, da bodo faze priprave na uvedbo opravljene kvalitetno in da bo zagotovljena podpora tako s strani vodstva podjetja kot tudi s strani ponudnika dokumentnega sistema SAOP d.o.o. Ključne besede: dokumentni sistem, elektronski sistem za upravljanje z dokumenti (EDMS), elektronski podpis, računovodenje, SAOP eRegistrator Objavljeno v DKUM: 02.09.2016; Ogledov: 1578; Prenosov: 131
Celotno besedilo (1,42 MB) |
4. PRILOŽNOSTI ZA RAZŠIRITEV UPORABE CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE SAOP V PODJETJUTina Boh, 2011, diplomsko delo Opis: Celovite programske rešitve so danes nepogrešljivo orodje skoraj vsakega podjetja. Podjetje T42 d.o.o., ki ga omenjamo v tej diplomski nalogi, ima uvedeno celovito programsko rešitev SAOP. Podjetje je celovito programsko rešitev SAOP uporabljalo že dobre pol leta, ko smo v podjetje vstopili z delom preko študentskega servisa. V podjetju delujemo že dobri dve leti in ves ta čas uporabljamo celovito programsko rešitev SAOP. Skupaj smo prišli do ugotovitve, da celovita programska rešitev SAOP s svojimi dodatnimi moduli lahko ponudi nam, kot uporabnikom, veliko več. Menimo, da izbira in uvedba celovite programske rešitve v podjetje T42 d.o.o. ni bila premišljeno izvedena, kar je privedlo do tega, da se čas in stroški namenjeni upravljanju nabavno prodajnega procesa niso bistveno zmanjšali po uvedbi celovite programske rešitve. Ko smo ugotovitve predstavili vodilnim v podjetju T42 d.o.o. so se strinjali, da je uvedeno celovito programsko rešitev potrebno nadgraditi, da bi lahko njeno uporabnost izkoristili v polni meri. Izkoriščajo namreč le del ponudbe celovite programske rešitve in sicer fakturiranje, materialno in skladiščno poslovanje ter naročila. Za podjetje T42 d.o.o. je bilo tako nujno, da poiščejo priložnosti za razširitev uporabe uvedene celovite programske rešitve. V podjetju T42 d.o.o. se je po uvedbi celovite programske rešitve sicer izkazalo, da so prihranili nekaj časa in denarja pri upravljanju nabavno prodajnega procesa, vendar ponuja sama celovita programska rešitev toliko dodatnih funkcij in modulov, ki bi podjetju lahko prihranili še dodaten čas in denar. V podjetju T42 d.o.o. so se tako obrnili na svojega ponudnika celovite programske rešitve, podjetje SAOP. Podjetje T42 d.o.o. je svojemu ponudniku natančno opisalo delovanje svojega podjetja z vsemi procesi, ki jih izvajajo. Navedli so tudi kakšne so njihove dolžnosti, katere zunanje službe sodelujejo s podjetjem ter kakšni so načrti poslovanja v prihodnosti. Od ponudnika celovite programske rešitve SAOP smo zahtevali prototipno verzijo rešitve, s katero bi lažje ugotovili v kakšnem obsegu je možno uporabo uvedene celovite programske rešitve izkoristiti, da se bodo pokazali želeni rezultati, torej dodaten prihranek časa in denarja pri izvajanju prodajno-nabavnega procesa.
Za podjetje T42 d.o.o. smo z analitičnim pristopom raziskovanja na deduktiven način analizirali trenutno stanje nabavno prodajnega procesa v podjetju T42 d.o.o., analizirali izkoriščenost uvedene celovite programske rešitve SAOP v podjetju, analizirali in primerjali ponujeno prototipno, razširjeno celovito programsko rešitev SAOP z že uvedeno ter analizirali stroške razširitve uvedene celovite programske rešitve. Na podlagi tega so se v podjetju lažje odločili, katere dodatne, ponujene module bodo oziroma ne bodo uvedli ter katerih uvedbo bodo preložili za nedoločen čas. Ključne besede: Celovita programska rešitev, Prodajno-nabavni proces, SAOP ERP Objavljeno v DKUM: 12.08.2011; Ogledov: 1888; Prenosov: 228
Celotno besedilo (1,99 MB) |