| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava metod skaliranja agilnih pristopov
Matej Meklav, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali metode skaliranja agilnih pristopov. Opisali smo tri agilne pristope, ki so pomembni za razumevanje ogrodji za skaliranje. Izvedli smo anketni vprašalnik za ciljno skupino ljudi, ki živijo na območju Republike Slovenije, in se ukvarjajo z razvojem programskih sistemov. Vprašalnik je služil za pridobivanje informacij o seznanjenosti z agilnimi in klasičnimi metodami ter skaliranju agilnih pristopov.
Ključne besede: agilne metode, SAFe, Scrum@Scale, LeSS, primerjava
Objavljeno v DKUM: 17.11.2022; Ogledov: 303; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
ANALIZA UPORABNOSTI SPLETNEGA PORTALA SAFE MODE
Barbara Jeras, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomske naloge je ugotoviti, ali s pomočjo spletnega portala Safe Mode pripomoremo k dvigu stopnje ozaveščenosti uporabnikov in posledično k boljši informacijski varnosti v podjetjih. V teoretičnem delu so predstavljene osnove s področja spletnih portalov in s področja analize kakovosti programske opreme (ang. Software). Predstavljen je tudi spletni portal Safe Mode ter njegove storitve. V praktičnem delu sledi analiza uporabnosti koncepta Safe Mode, ki je potekala večplastno. Po eni strani smo kritično analizirali samo strukturo portala in njegovo vsebino, po drugi pa pridobili izkušnje obstoječih uporabnikov portala. Z ustreznimi vprašalniki smo ocenili stanje pred in po uporabi storitev spletnega portala Safe Mode. V tem delu se je pokazal tudi njegov dejanski vpliv na varnostno ozaveščenost in posledično na zagotavljanje informacijske varnosti v podjetjih. Kot rezultat dela na koncu podamo tudi predloge za izboljšavo obravnavanega portala.
Ključne besede: - Safe Mode spletni portal, – tehnična analiza, – vsebinska analiza, – analiza uporabnosti.
Objavljeno v DKUM: 03.10.2016; Ogledov: 918; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
IZDELAVA FACEBOOK FAN STRANI ZA PODJETJE SAFE INVEST- MREŽA D.O.O.
Domen Zavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja postajajo vse pomembnejši del nastopa in predstavitve podjetij na internetu. S pojavom družbenih omrežij se je organizacijam in njihovim blagovnim znamkam ponudila priložnost, da uberejo nov kanal komuniciranja z obstoječimi in potencialnimi kupci / strankami. Danes si skorajda več ne predstavljamo, da ne bi imeli interneta in bili del družbenih omrežij. Tako so družbena omrežja postala nekaj vsakdanjega v našem življenju. Prav to so začela izkoriščati podjetja, saj lahko pridejo na zelo enostaven način do komunikacije z svojimi strankami. Danes poznamo zelo različna družbena omrežja, ki se pojavljajo na internetu. Skozi diplomsko nalogo sem opisal in razložil kaj so družbeni mediji in katera družbena omrežja se pojavljajo na njih. Zelo podrobno sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook, saj je najbolj razširjen v Sloveniji in prav tako v svetu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnih in praktičnih ciljev. Najprej sem se posvetil teoretičnemu delu diplomskega dela, v katerem opisujem nastanek spleta 2.0. Prav tako sem predstavil družbene medije in družbena omrežja,ki so del nastanka spleta 2.0. Preučil sem katere so glavne prednosti in slabosti družbenih omrežij za podjetja, ki se pojavljajo na njih. V praktičnem delu diplomskega dela sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook. Razložil sem kako se naredi Fan stran za podjetje, ki se hoče predstaviti na Facebooku. Prav tako praktični del temelji na analizo marketinškega komuniciranja podjetja Safe Invest Mreže na družbenih omrežjih. Izdelal sem lastno Fan stran in naredil strategijo oglaševanja in komuniciranja za podjetje. Na koncu diplomskega dela sem naredil analizo pet mesečnega delovanja Fan strani in opisal prednosti, ki jih je podjetje pridobilo.
Ključne besede: Ključne besede: splet 2.0, družbeni mediji, zavarovalniški produkti, Fan stran, Safe Invest Mreža.
Objavljeno v DKUM: 09.09.2011; Ogledov: 2620; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici