SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NEKATERI SOCIOLOŠKI VIDIKI ŠOLE KOT DRUŽBENE INSTITUCIJE PRVIH 100 LET ŠOLSTVA V RIMSKIH TOPLICAH
Jasmina Oblak, 2015, diplomsko delo

Opis: S tretjim osnovnošolskim zakonom leta 1869 je osnovna šola resnično postala »politicum«, stvar države, na papirju uradno ločena od cerkve in duhovščine. Obiskovali so jo otroci med šestim in štirinajstim letom starosti, kar je med starši in učitelji, posebej na vasi, povzročilo veliko nevšečnosti. Učitelji so v tem času dobili pogoje za boljšo izobrazbo, obljubljeni so jim bili višji dohodki in večja samostojnost. V nalogi smo želeli predstaviti podeželsko šolo v Rimskih Toplicah med letoma 1859 in 1959. To zgodovinsko obdobje so zaznamovali številni politični dogodki: obe svetovni vojni, razpad Avstro-Ogrske monarhije in nastanek jugoslovanske države. Šola kot institucija se je novim razmeram prilagajala s številnimi reformami in zakoni kljub kritičnim pozivom učiteljev, ki jih je oblast s pridom izkoriščala, jim nalagala vedno več birokratskega dela ter jih vključevala v zunajšolske aktivnosti, hkrati pa hvalila njihovo skromnost in pokorščino, a bila vselej gluha ob njihovi duhovni in materialni stiski. Šole so se ves ta čas srečevale s prostorskimi, kadrovskimi, finančnimi in materialnimi problemi, kar je vsakič vplivalo na kakovost izobraževanja in raven znanja učenk in učencev. S pomočjo šolske kronike in ostalih virov smo v nalogi na kratko opisali družbene, politične in gospodarske razmere v državi. Poudarili smo tudi razlike med sprejetimi zakoni in dejanskimi razmerami oziroma problemi, s katerimi so se spopadali vaški učitelji pri vzgoji in izobraževalnem procesu, ko so morali spretno krmariti med še vedno močnim vplivom cerkve na vasi, bogatimi veleposestniki, ki so šolo videli kot odlično sredstvo potujčevanja, ter državo, ki jim je dajala kruh.
Ključne besede: osnovna šola, šolska kronika, družbena institucija, vzgoja, izobraževanje, Rimske Toplice
Objavljeno: 11.03.2015; Ogledov: 335; Prenosov: 92
.pdf Polno besedilo (3,71 MB)

2.
ANALIZA ZDRAVILIŠKE IN VELNEŠKE PONUDBE V TERMAH RESORT D.O.O. V RIMSKIH TOPLICAH
Špela Pavlenč, 2016, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem je najstarejša oblika turizma. Temelji segajo v balneologijo. Balneologijo imenujemo znanost o kopelih (balneum – kopel) in zdravilnih vodah ter o njihovi kemični sestavi in njihovem učinku na človeški organizem. Zdravljenje v termalnih zdraviliščih je terapevtski ukrep. Zdravilišča pridobijo status na temelju potrjenega naravnega zdravilnega dejavnika. Dopolnjujejo pa jih še z dodatnimi terapevtskimi ukrepi. Velneška dejavnost je danes ena najhitreje rastočih panog, saj postaja skrb za zdravje in kvaliteto življenja v sodobni družbi vedno bolj izrazita. Velnes pomeni celostni in zdrav način življenja, ki se odraža v splošnem, dobrem počutju posameznika. Upošteva vsa načela sodobne preventive in je uravnotežen življenjski slog, ki ga dosežemo z osnovnimi sestavinami: telesnim gibanjem, zdravo prehrano, duševno aktivnostjo in osebno sprostitvijo. V diplomski nalogi se v empiričnem delu osredotočamo na analizo zdraviliške in velneške ponudbe v Termah Resort d.o.o. v Rimskih Toplicah. V primarni raziskavi analiziramo zadovoljstvo uporabnikov velneških in zdraviliških storitev in predlagamo izhodišča za nove velneške programe.
Ključne besede: velnes, zdravilišče, Rimske toplice, kakovost storitev
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 376; Prenosov: 48
.pdf Polno besedilo (2,97 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici