| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza navad kupcev mleka in mlečnih izdelkov na območju mesta Dresden v Nemčiji
Saša Planinšec, 2020, diplomsko delo

Opis: V mestu Dresden v Nemčiji smo maja 2018 anketirali naključno skupino ljudi, ki se razlikujejo po spolu, starosti in izobrazbi. Na podlagi anketnega vprašalnika smo analizirali navade potrošnikov pri nakupu ter uživanju mleka in mlečnih izdelkov. Analizirani kupci za mleko in mlečne izdelke v večini porabijo do 100 EUR in jih v 41 % uživajo vsaj enkrat na dan. Za najpomembnejšo lastnost, na katero se kupci ozirajo pri nakupu, so označili izvor, sledi pa mu cena. Kar 78 % anketirancev je mnenja, da izdelki iz ekološke pridelave niso kakovostnejši od izdelkov konvencionalne pridelave.
Ključne besede: mleko, mlečni izdelki, anketna raziskava, analiza trga, Nemčija
Objavljeno: 02.09.2020; Ogledov: 130; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

2.
Konkurenčna in vrednostna analiza pri razvoju novega koša za smeti
Enej Jakop, 2019, diplomsko delo

Opis: V današnjem času se na trgu vsako podjetje srečuje z pojmom konkurenca. Vsako posamezno podjetje potrebuje strateško politiko s katero pridobi določen položaj na trgu. V diplomskem delu je prikazana konkurenčna analiza za podjetje, ki želi plasirati na trg nov izdelek, in sicer moderniziran koš za smeti. Za njegov uspeh pa ni ključna samo analiza trga, temveč tudi njegov proces razvoja, ki temelji na funkcijah managementa vrednosti.
Ključne besede: raziskava trga, konkurenca, koš za smeti, management vrednosti
Objavljeno: 29.01.2020; Ogledov: 335; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
Vpliv razvoja 3D tehnologije na delovanje distribucijskih centrov podjetja XPANDVision
Urša Jelenc, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetje XPANDVision je na trgu 3D tehnologije prisotno že več kot deset let in je v svojem zrelejšem obdobju življenjskega cikla podjetja. Podjetje se ukvarja z razvojem in distribucijo 3D produktov na različne mednarodne trge. V nalogi smo raziskali trg 3D tehnologije in bodoče trende panoge, analizirali delovanje distribucijskih centrov podjetja ter kritično analizirali trenutno stanje. Glavne ugotovitve kritične analize so pomanjkanje celovitih ERP informacijskega sistema in WMS skladiščno informacijskega sistema, omejitev dostopa do skladišča s klančino, slabo planiranje dobav končnih izdelkov ter prostorska stiska in zastaranost prostorov. Ob pregledu različne literature distribucijskih centrov ter na podlagi večletnih izkušenj v praksi smo podali predloge za izboljšave delovanja distribucijskega centra v Ljubljani, ki jih lahko povzamemo kot prenovo poslovnega modela in nadgradnje ERP sistema, sanacijo in ureditev skladiščnih prostorov ter optimizacijo WMS skladiščnega sistema.
Ključne besede: 3D tehnologija, mednarodni trg, konkurenca, izboljšava, raziskava trga, distribucijski center.
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 427; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

4.
Poslovni načrt podjetja organics nutrients
Aleš Kujavec, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt podjetja, ki smo ga ustanovili v času študija na Fakulteti za logistiko v Celju. V diplomskem delu smo uporabili znanje, ki smo ga pridobili med študijem. Podrobno smo preučili idejo, napisali poslovni načrt in ustanovili podjetje. V nadaljevanju bomo spoznali, kako se podjetje spopada z različnimi priložnostmi, nevarnostmi, kakšna je vizija podjetja in kaj so njeni cilji. Diplomsko delo je nadgradnja poslovnega načrta, s katerim smo bili leta 2017 uspešni na P2R podjetniškem razpisu za nepovratna finančna sredstva. Namen poslovnega načrta je preučiti smiselnost ustanovitve podjetja, ki se ukvarja z organskimi gnojili. Med pripravo poslovnega načrta smo naleteli na ovire, o katerih prej v podjetju sploh nismo razmišljali. Vsakemu podjetniku predlagamo, da pred ustanovitvijo podjetja napiše svoj poslovni načrt, pa čeprav zahteva precej časa in truda. S poslovnim načrtom smo dokazali, da lahko po končanem študiju začnemo svojo podjetniško pot, čeprav s tem nismo imeli izkušenj. Podjetništvo nam predstavlja izzive. Osebno pa še nam je najbolj pomembno, da se lahko ves čas učimo in nadgrajujemo svoje znanje ter rastemo tudi v mentalnem smislu.
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, raziskava trga, zeleni potrošniki, finančni načrt, SWOT analiza
Objavljeno: 15.10.2018; Ogledov: 689; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
Uporaba lean startup metodologije v praksi
Urška Rozinger, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. Prvi del prestavlja teoretični del, ki zajema podatke o tem, kaj je lean start up metodologija v praksi, s katerimi ovirami se srečujejo podjetniki pri uporabi te metode in kako lahko premagujejo ovire in možnost propada podjetja. Problem, ki se pojavlja, je ta, da podjetniki prehitro sklepajo zaključke, kar že v začetni fazi vodi v neuspeh. Veliko podjetij tako močno verjame v svojo idejo, da ne vidi odjemalcev in njihovih dejanskih potreb in problema, katerega želi rešiti. Podjetnik ima v mislih idejo, ki predstavlja neko rešitev za odjemalce. Sam je prepričan, da jo bodo odjemalci kupili in jim bo predstavljala rešitev, s katero bodo problem odpravili. V kolikor podjetnik ne naredi analize odjemalcev, se informira o trgu in razišče svoje konkurente, je obsojen na propad. Ključnega pomena je, da naredi celotno analizo, da gre ven iz stavbe, naredi analizo odjemalcev, posluša in jih sprašuje o problemu, katerega želijo odpraviti in so za njega pripravljeni plačati z denarjem. V kolikor si je podjetnik pripravljen vzeti čas in se poglobiti v odjemalce, se bo izognil temu, da bo vložil v podjetje znesek denarja, za idejo, katera nima prihodnosti. Več potrebnih informacij bo zbral, večja bo možnost, da bo s svojo rešitvijo uspel in imel uspešno ter dobičkonosno podjetje. Drugi del predstavlja praktični del, ki zajema anketne vprašalnike in anketiranje podjetij. Predvsem sem želela izvedeti, ali se podjetja poslužujejo te metode, katere ovire so tiste, s katerimi se soočajo, in ali je to metoda, ki vodi v uspeh in jo bodo uporabili še v prihodnje. Anketiranih je bilo 5 naključnih podjetij iz različnih panog, torej podjetja, katera se ukvarjajo z različnimi dejavnostmi. Te sem izbrala, saj sem želela raziskati, kako različna podjetja dojemajo nove posle in njihovo trženje na trgu.
Ključne besede: lean start up metodologija, odjemalci, informacije, raziskava trga, zbiranje podatkov, tveganje razkritja informacij, ustvarjanje novih projektov
Objavljeno: 06.11.2017; Ogledov: 718; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1022,81 KB)

6.
Razvoj nove skupine izdelkov za hišne ljubljenčke
Tjaša Tekavec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Vedno več lastnikov psov se v zadnjem času odloča za sobivanje z ljubljenčki v notranjosti stanovanja, vendar pa si hkrati želijo psa namestiti v klasični vrtni pasji hiški, ki pa ni prilagojena za notranje bivanje. Ideja za razvoj nove skupine izdelkov za hišne ljubljenčke izhaja iz lastne želje po nakupu pasje hiške, prilagojene za notranje prostore, ki je, po pregledu ponudbe na trgu, nismo našli. S pregledom obstoječe literature in izvedbo lastne raziskave smo ugotovili, da na trgu obstajata želja in potencialno povpraševanje po takšnem izdelku, zato smo razvili rešitev za udobnejše notranje bivanje psov. S pomočjo Kotlerjevega modela razvoja novega izdelka smo razvili leseno pasjo hiško za uporabo v notranjosti stanovanja, namenjeno manjšim pasmam psov, s čimer smo psu zagotovili njegov teritorij oziroma osebni prostor v stanovanju, hkrati pa skrbniku ponudili več prostora za shranjevanje pasjih potrebščin. Pri razvoju izdelka smo izhajali iz že obstoječe ideje lesene pasje hiške za zunanjo uporabo, ki smo jo nadgradili in prilagodili uporabi v notranjosti stanovanja.
Ključne besede: Izdelek, Razvoj novega izdelka, Raziskava trga, Hišni ljubljenčki, Pasja hiša za notranje bivanje
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 616; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

7.
Oblikovanje in razvoj vertikalnega vrta
Davorin Mesarič, 2017, magistrsko delo

Opis: Področje, ki ga bo ta magistrska naloga pokrivala, je urbano vrtnarstvo. Za to je trenutno velik porast zanimanja, ki že silovito prehaja v trend, saj se ljudje bolj kot kadarkoli prej želijo zdravo prehranjevati. V tej nalogi bomo predstavili celoten razvojni proces in dizajnersko metodologijo Design Thinking.
Ključne besede: Oblikovanje, razvoj produkta, dizajn, raziskava trga, analiza kupca, design thinking, produktni dizajn
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 844; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (51,24 MB)

8.
UVAJANJE BLAGOVNE ZNAMKE NA TRG
Jan Lenič, 2015, diplomsko delo

Opis: Potrošniki skozi razlicne oznake, imena, simbole in oblike blagovne znamke razlikujejo izdelke. Blagovne znamke za podjetje pomenijo velik ugled, vecjo moc in posledicno vecji dobicek. Glede na konkurencnost podjetij na trgu je dobra blagovna znamka njihova konkurencna prednost. Potrošnikom blagovne znamke predstavljajo statusni simbol in zagotovilo za kakovost. Pred uvedbo novega izdelka na trg je potrebno izvesti nekatere faze, ki nam lajšajo uvedbo novega izdelka na trg. Med njimi so raziskave trga, ki kažejo, da so odjemalci najbolj zvesti tistim blagovnim znamkam, katere so zadovoljile njihova pricakovanja. Slednje je prikazano v izvedeni tržni raziskavi o blagovni znamki. V anketi je sodelovalo 40 nakljucno izbranih anketirancev.
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, pomen blagovne znamke, vrste blagovnih znamk, strategije blagovne znamke, raziskava trga.
Objavljeno: 22.05.2017; Ogledov: 725; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (599,22 KB)

9.
ODLOČANJE O NAKUPU NOVEGA STROJA ZA HLADNO STISKANJE OLJA
Miša Štesl, 2016, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta je predstavljena problematika podjetja, ki se do sedaj ukvarja le s predelavo klasičnega nerafiniranega bučnega olja. To podjetje sedaj na trgu zaznava povpraševanje po hladno stiskanem olju, ter se zaradi tega odloča o nakupu stroja za hladno stiskanje olja. Skozi delo diplomskega projekta je bilo potrebno ugotoviti ali je investicija v nakup stroja za hladno stiskano olje za podjetje smotrna. Odločitev za nakup je namreč smotrna šele po opravljeni analizi trga, po analizi potreb in povpraševanja po proizvodu, ki ga podjetje proizvaja in trži, ter po preučitvi možnih prihodkov in odhodkov, ki bi jih s tem strojem ustvarili. Po opravljeni analizi trga in preučitvi dosedanje bilance in poslovnega izida podjetja je bilo ugotovljeno, da je investicija podjetja v stroj za hladno stiskano olje za podjetje smotrna, saj poveča podjetnikov osnovni kapital, kar je razvidno iz bilance stanja, ter poveča podjetnikov dobiček, kar je razvidno iz poslovnega izida. Podjetju pa doprinese tudi pri razširitvi ponudbe.
Ključne besede: poslovni izid, bilanca stanja, investicija, nakup stroja, hladno stisnjeno olje, raziskava trga
Objavljeno: 21.12.2016; Ogledov: 755; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (876,47 KB)

10.
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA “GLAVNIK S SPREJEM”
Lidija Šuštar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Razvoj novega izdelka Glavnik s sprejem obravnavamo razvoj novega izdelka od ideje do uvedbe izdelka na trg. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Da bi izdelek uspešno razvili in ga pravilno ter pravočasno umestili na trg smo v teoretičnem in praktičnem delu naloge sledili osemstopenjskemu procesu razvijanja izdelka: • zbiranje idej za nov izdelek, • ocenjevanje idej, • preučevanje tržnih možnosti izdelka, • tehnološko razvijanje novega izdelka, • tržno razvijanje novega izdelka, • tržno testiranje novega izdelka, • uvajanje novega izdelka na trg, • komercializacija. Za lažje razumevanje praktičnega dela smo se dobro osredotočili na proces razvoja izdelka in procesne definicije avtorjev: ugotovitve, predlogi, slikovne ponazoritve. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo znanje prenesli na praktičen primer razvoja novega izdelka ter ob vsaki stopnji razmislili o tem ali je novi izdelek primeren za trg.
Ključne besede: nov izdelek, ideja, razvoj novega izdelka, raziskava trga, uvajanje novega izdelka, prodajna cena, analiza točke pokritja, upravičenost uvedbe.
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 1249; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (6,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici