| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TEHNOLOŠKI PARAMETRI VZDRŽEVANJA ZGORNJEGA USTROJA ŽELEZNIŠKE PROGE
Bojan Lorbek, 2014, diplomsko delo

Opis: Odlike železniškega prometa so predvsem hitrost, varnost in zanesljivost. Te prednosti pa so v največji meri odvisne od stanja železniške infrastrukture. Med glavne naloge upravljanja infrastrukture nedvomno sodi njeno vzdrževanje, h kateremu pa je potrebno pristopiti sistematično, z jasno definiranimi zahtevami in potrebami. Diplomsko delo zajema širok spekter vzdrževalnih aktivnosti, tako v organizacijskem kot v tehničnem smislu. Iskanje novih tehnoloških in tehničnih rešitev v smislu racionalizacije in povečanja učinkovitosti vzdrževanja pa so dandanes glavne naloge upravljavca infrastrukture. Potrebe uporabnikov transportnih storitev bodo v prihodnosti vedno večje, zato je potrebno sistem vzdrževanja, če želi železnica uspešno konkurirati cestnemu prometu, nenehno izboljševati in nadgrajevati.
Ključne besede: tehnologija vzdrževanja, zgornji ustroj železniške proge, RAMS, planiranje vzdrževanja železniške infrastrukture, LCC
Objavljeno v DKUM: 29.05.2014; Ogledov: 2246; Prenosov: 532
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

2.
INTEGRACIJA SISTEMA VZDRŽEVANJA V REŽIM EVROPSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VLAKOV NA SLOVENSKEM TEN-T OMREŽJU
Andrej Pulko Horvat, 2013, diplomsko delo

Opis: Implementacija evropskega sistema za upravljanje vlakov (ERTMS) bo imela resne posledice na vzdrževalni proces pri železniškem infrastrukturnem upravljavcu Slovenske železnice. Za obvladovanje prehoda iz današnjega vzdrževalnega procesa v režim ERTMS je potreben sistemski pristop k vzdrževanju, kjer so določeni vsi potrebni elementi, njihove relacije in zahtevane lastnosti, da zagotovijo tehnično zanesljivost in stroškovno učinkovitost železniške inteligentne infrastrukture (ŽII). Upravljanje vzdrževalnega sistema zahteva metodološke pristope za ugotavljanje upravičenosti tehničnega sistema do vzdrževalnega procesa, nadgradnje ali zamenjave. Za dosego višnje stopnje liberalizacije transportnega evropskega železniškega trga je potreben tudi proaktivni odnos lastnika in proizvajalca za hitrejšo realizacijo.
Ključne besede: vzdrževalni sistem, železniška inteligentna infrastruktura, železniška interoperabilnost, ERTMS, RAMS, LCC.
Objavljeno v DKUM: 05.09.2013; Ogledov: 1900; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici