| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
In-vitro evaluation of the retention of different prefabricated posts luted with different cements
Miloš Maksimović, Aleksandra Špadijer Gostović, Aleksandar Todorović, Nebojša Romčević, Rebeka Rudolf, Ana Todorović, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: The aim of this study was to assess and compare the mechanical resistance and the retentive force of metal and composite post systems cemented with different types of cements. Three different designs of prefabricated titanium alloy posts were used in the study, i.e., active, passive and combined, as well as AgPd cast posts and two different fibre-reinforced composite post systems. In accordance with the experimental design these posts were cemented with zinc phosphate, self-curing composite resin or self-adhesive, self-etching, luting agent. Comparing the results between the different metal post designs, cemented with zinc phosphate, a statistically significant difference in the retention was found between all the analysed posts. The best results with the pull-out test were obtained with the active posts, then the passive, followed by the combined posts. The metal cast posts cemented conventionally with Zn-phosphate demonstrated the lowest retentive force value, based on all the measurements. The bond strengths between the post and the root dentine were influenced statistically by the post design (active, passive, combined or cast) and material, metal vs. composite. The active Ti posts showed significantly superior retention in combination with all the cements. The Ti alloy posts achieved higher retentive force values than the composite posts, in general. The composite cements compared to the Zn-phosphate ensure a better retentive strength for all the posts, including individually cast posts.
Ključne besede: retention, prefabricated titanium posts, fibre-reinforced composite posts, cements, pull-out testing
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1400; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (521,81 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
RAZISKAVA REORGANIZACIJE POVEZAVE MED PROIZVODNO LINIJO IN SKLADIŠČEM V IZBRANEM PODJETJU
Mojca Pustoslemšek, 2011, magistrsko delo

Opis: Povezava med proizvodno linijo in skladiščem pomeni potovanje informacijskega in materialnega toka. Uvedba "pull" namesto predhodnega "push" principa predstavlja dobro izhodišče za nadaljnjo optimizacijo teh dveh tokov. Reorganizacija proizvodne linije in vpeljava logističnih orodij v proizvodnjo pomeni veliko novih možnosti pri vzpostavitvi izboljšane povezave med linijo in skladiščem oziroma nemoteno oskrbo delovnih mest, ki odpravi nepotrebne izgube časov in transportnih poti ter s tem poveča produktivnost. Izbrano podjetje z vpeljavo konceptov milkrun, elektronski kanban ter supermarket povsem reorganizira oskrbo posameznih delovnih mest na proizvodni liniji. Supermarket v obliki pretočnega regala predstavlja začasno rešitev minimiziranja vmesnih zalog, končni cilj optimiziranja zalog pa je seveda poslovanje brez vmesnih zalog, vendar je takšno poslovanje težko izvajati. E-kanban je nadgradnja klasičnega kanbana in povsem poenostavi naročanje materiala, saj se le ta naroča preko črtnih kod, milkrun pa oskrbuje delovna mesta po vnaprej določeni poti in urniku. Vsa ta logistična orodja najučinkoviteje delujejo v medsebojni povezavi, pomembno pa je tudi, da jih podjetja poznajo in jih znajo izkoristiti. Z uvedbo teh orodij se je povečala učinkovitost in produktivnost proizvodnje, pri čemer smo skrajšali transportne poti, čas oskrbe ter zmanjšali število transporterjev.
Ključne besede: notranja logistika, "pull" princip, e-kanban, milkrun, supermarket, logistična analiza
Objavljeno v DKUM: 27.11.2011; Ogledov: 2850; Prenosov: 422
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

3.
OPTIMIRANJE DOBAVNE VERIGE V PODJETJU B/S/H HIŠNI APARATI, D.O.O., NAZARJE
Romana Markelj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretična izhodišča, ki se nanašajo na uvajanje t.i. vitke proizvodnje, metode za uvajanje vitke proizvodnje ter principe vitkih podjetij. Opisala in opredelila sem pojem upravljanje dobavne verige, vrste dobavnih verig, globalne dobavne verige, optimiranje dobavne verige, model integracije dobavne verige, ovire pri njihovi integraciji, ključne procese v njej ter opredelila bodoče trende in usmeritve na področju optimiranja dobavnih verig. V empiričnem delu sem predstavila podjetje B/S/H Hišni aparati, osnovne podatke o podjetju, kratek zgodovinski oris podjetja, proizvodni program ter politiko in strategijo podjetja. Praktični del diplomskega dela se nanaša na optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Ta del je pravzaprav raziskovalno delo, saj je bil projekt izveden pilotno in je predstavljal osnovo za izvedbo nadaljnjih projektov optimiranja dobavnih verig vseh dobaviteljev v žarišču. Pri projektu so sodelovali tudi zunanji strokovnjaki, ki so nas usmerjali pri izvajanju različnih analiz: mapa/zemljevid vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka. Izdelane analize so nam služile kot osnova za izdelavo akcijskega načrta, plana implementacije ter za dejansko implementacijo bodočega stanja. Zadnji korak optimiranja dobavne verige zajema kontrolno fazo, ki je namenjena prikazu in ovrednotenju rezultatov. Rezultati oz. koristi, ki izhajajo iz implementiranih izboljšav, se partnersko delijo med ključne udeležence dobavne verige.
Ključne besede: Upravljanje dobavne verige, vitka proizvodnja, mapa vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka, Toyotin proizvodni sistem, Just in Time, Jidoka (neodvisen, samoupraven, avtonomen), Kaizen (aktivnosti nenehnega izboljševanja), tok proizvodnje, Pull-System (material je "povlečen" na delovno mesto), Outsourcing (zunanje izvajanje dejavnosti), Lead Time (časovna perioda med prejemom naročila odjemalca in dobavo končnega proizvoda odjemalcu), MRP-Material Requirements Planning (p
Objavljeno v DKUM: 25.05.2010; Ogledov: 6328; Prenosov: 566
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici