| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA NOVI LASTNI PROGRAM V PODJETJU STILLES D.O.O.
Marko Groboljšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces marketinškega komuniciranja zajema vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami, udeleženci v poslu. S tržnim ali marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih posameznih storitev, s čimer želi kupce prepričati za nakup. Tržno komuniciranje je v poenostavljeni obliki torej informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati proces, kdo komu kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Vsak izdelek potrebuje učinkovit program marketinškega komuniciranja, ki zajema naslednjih šest stopenj: določitev ciljnega občinstva, določitev ciljev, oblikovanje sporočila, določitev proračuna, izbiranje promocijskega spleta in merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja. Med promocijski splet pa štejemo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodaja ter neposredno trženje. V podjetju Stilles d. o. o., se zavedajo pomembnosti marketinškega komuniciranja, zato se za novi lastni program poslužujejo vseh petih orodij promocijskega spleta, daleč največ poudarka pa dajejo pospeševanju prodaje, in sicer oglaševanju na sejmih. Poleg tega dajejo čedalje večji pomen oglaševanju in odnosom z javnostmi. Pri slednjih se to opazi, saj je podoba podjetja v javnosti na visokem nivoju, blagovna znamka pa dobro prepoznavna.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, stilno pohištvo, Stilles, novi lastni program Memento.
Objavljeno: 24.08.2011; Ogledov: 1399; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (5,45 MB)

2.
Program marketinškega komuniciranja v podjetju Unior
Koni Očko, 2012, diplomsko delo

Opis: Komunikacija z odjemalci je danes ključnega pomena za podjetja, saj lahko le na ta način obdržijo stik z njimi. Marketinško komuniciranje pa ima danes pomembno in težko vlogo, ne samo zaradi konkurenčnih izdelkov, marveč tudi zaradi razvoja različnih medijev in neopaženosti tistih, ki niso dovolj dobro zasnovani ali izvedeni na napačnem kraju. Podjetja si morajo že na samem začetku sestaviti dober program marketinškega komuniciranja. Določiti si morajo ciljne skupine in cilje komuniciranja, ki jih želi doseči. Sestaviti in oblikovati opazno sporočilo, ki bo hitro zapomnljivo, da si ga bodo odjemalci zapomnili. V postopku programa komuniciranja se tržniki odločajo tudi med osebnimi ali neosebnimi komunikacijskimi kanali, odvisno ali želijo svoje sporočilo posredovati odjemalcem osebno ali ne. V zadnjem času pa so naloge tržnikov še težje, saj se večina podjetij spopada z pomanjkanjem denarja, zato je postalo načrtovanje izdatkov podjetja še skrbnejše. Za določanje proračuna so v teoretičnem delu natančneje prikazane metode, ki se lahko uporabijo pri določanju proračuna. Orodja komuniciranja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo in nenazadnje tudi neposredno oglaševanje oz. direktni marketing. Vsa orodja imajo svoje značilnosti in ceno. Dobro je, da tržniki ugotavljajo, kakšen odziv so dosegli pri ciljni publiki. Merjenje učinkovitosti komuniciranja je torej zadnji in hkrati bistven korak v programu komuniciranja, ki pokaže ali so bili cilji doseženi in kako uspešno je kampanja izvedena. V praktičnem delu je prikazan program marketinškega komuniciranja v podjetju Unior za program ročno orodje, prav tako so razložena orodja komuniciranja, ki jih uporabljajo pri komuniciranju z odjemalci.
Ključne besede: Program marketinškega komuniciranja, orodja komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, neposredno trženje
Objavljeno: 28.11.2012; Ogledov: 942; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (991,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici