1. Pospeševanje prodaje v otroški prodajalni "Ariel" : diplomsko deloSimona Rus, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode, otroci, cilj, aktivnosti, dejavnost, blagovne znamke, prodajalne, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, marketing mix, marketinški splet, trgovina, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, trženje, marketing, trgovec, osebje, panoge dejavnosti, prodajna funkcija, diplomske naloge Objavljeno: 11.09.2007; Ogledov: 8576; Prenosov: 2468
Celotno besedilo (390,01 KB) |
2. Imidž trgovske hiše Müller Maribor : diplomsko deloLucija Tomšič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, image, oblikovanje, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, potrošnik, vedenje, zadovoljstvo, zaznavanje, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3988; Prenosov: 219
Celotno besedilo (1,30 MB) |
3. Imidž prodajalne in vedenje porabnikov : diplomsko deloEla Tonin Mali, 2004, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, image, oblikovanje, predstava, blagovne znamke, prodaja, lastnosti, avtomobilska industrija, servisi, storitve, panoge dejavnosti, trgovinsko podjetje, potrošnik, vedenje, merila, zadovoljstvo, zaznavanje, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina, ankete Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2557; Prenosov: 220
Celotno besedilo (283,31 KB) |
4. Analiza oglaševanja za podjetje Europark : diplomsko deloŠpela Tončič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: tržna analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, oblikovanje, prodajalne, komuniciranje, teorija, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2477; Prenosov: 231
Celotno besedilo (677,67 KB) |
5. Tržni potencial bučnega olja : diplomsko deloTanja Merslavič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, marketing, trženje, strategija trženja, image, predstava, blagovne znamke, prodaja, lastnosti, nakup, odločanje, panoge dejavnosti, prehrambena industrija, živilska industrija, potrošnik, vedenje, merila, zadovoljstvo, zaznavanje, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2615; Prenosov: 546
Celotno besedilo (1,06 MB) |
6. Pravni vidiki v oglaševanju na primeru podjetja BSH Hišni aparati d.o.o. : diplomsko deloSabina Fužir, 2005, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, pravna ureditev, regulacija, nelojalna konkurenca, kazniva dejanja, gospodinjski aparati, bela tehnika, kritika, prodajna funkcija, podjetje, koncerni, Slovenija, izdelki, proizvodi, politika izdelka Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2703; Prenosov: 288
Celotno besedilo (670,31 KB) |
7. Image prodajaln Sport extreme : diplomsko deloNives Sitar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, image, oblikovanje, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, potrošnik, kupci, šport, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2067; Prenosov: 115
Celotno besedilo (652,06 KB) |
8. Rešitve s SAP - informacijskim sistemom v prodajnem modulu v podjetju Ecolab Maribor : diplomsko deloMarina Rošker, 2005, diplomsko delo Ključne besede: informacijski sistemi, modeli, poslovni proces, podjetje, predstava, kemična industrija, Slovenija, elektronsko poslovanje, računalniško izmenjavanje podatkov, informacijska tehnologija, orodja, aplikacija, logistika, prodajna funkcija, prodajna politika, kupci, prodaja, sistemi, distribucija, računalniške mreže, računalniške komunikacije, uporaba računalnika, programska oprema, informatika Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2263; Prenosov: 174
Celotno besedilo (1,23 MB) |
9. Analiza uspešnosti prodaje maloprodajnih enot podjetja Mivitex d.o.o. : diplomsko deloMarisa Jarčič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prodaja na drobno, pospeševanje prodaje, prodajna funkcija, prodajna politika, uspešnost poslovanja, distribucija, teorija, praksa, prodaja, management, podjetje, tržna analiza, finančna analiza, pretok blaga, tržne poti, strategija, storitve Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2269; Prenosov: 266
Celotno besedilo (724,24 KB) |
10. Oglaševanje na internetu : diplomsko deloMelita Novak, 2005, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, Intranet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, storitve, elektronska pošta, sponzorstvo, oblikovanje, design, komuniciranje, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2483; Prenosov: 227
Celotno besedilo (284,01 KB) |