| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROCES UVAJANJA NOVIH SODELAVCEV
Tina Hace, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces uvajanja novih sodelavcev ima izjemno veliko vlogo in pomen, vednar je proces uvajanja žal prepogosto spregledan korak v očeh mnogih delodajalcev. Dobro izpeljan proces uvajanja ne pomeni le hitro integracijo novega sodelavca, višjo učinkovitost, zavzetost in tudi motivacijo, temveč tudi krepitev ugleda in blagovne znamke delodajalca, gradnje zaupanja med obstoječimi in novimi zaposlenimi in promoviranja občutka pripadnosti. Uvajalni proces, v katerega je zajet celotni delovni tim, skupaj z drugimi oddelki, tvori osnovo za vzpostavitev učinkovite dvosmerne komunikacije in pretoka informacij z novimi zaposlenimi. Uvajanje naj bi predstavljalo interaktivni proces. Toda praksa prepogosto kaže drugačno sliko. Uvajanje novih zaposlenih zahteva izdelane, strukturirane ter implementirane programe znotraj podjetja. Menimo, da si vodje v začetnih mesecih vzamejo premalo časa za novega sodelavca, da bi mu kar najbolj natančno razložili, kaj od njega pričakujejo ter kako naj to opravlja oz. koliko odgovornosti in samoiniciativnosti mu prepuščajo. V diplomski nalogi bi radi opozorili na prisotne razmere in poskušali najti tisti »pravi« način uvajanja novincev, da bodo le ti ostali v organizaciji, se vanjo primerno vključili in čim prej dosegli pričakovano raven storilnosti. Predstavili bomo postopek in program uvajanja. Zanimalo nas bo, kateri način uvajanja je najboljši ter kako in koga uvajati, da organizacija po začetnem uvajanju ne bo izgubila nove delovne sile. Poudarili bomo pomen prvega stika posameznika z organizacijo in predstavili prednosti in slabosti programov sistematičnega uvajanja novincev v organizaciji. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo izvedli spletno anketo, s katero smo želeli ugotoviti ali so bili naključno izbrani anketiranci deležni sistematičnega uvajanja ter kakšen vpliv ima začetno obdobje v organizaciji na njihovo zadovoljstvo in uspešnost pri delu. Naš cilj je bil ugotoviti mnenje zaposlenih o procesu uvajanja ter kakšne so posledice dobro oblikovanega programa uvajanja in posledice površnega uvajanja. V zaključnem delu smo prikazali analizo pridobljenih podatkov in jih interpretirali. S povratno informacijo o procesu uvajanja, dobljeno neposredno od anketirancev, smo odgovorili na raziskovalna vprašanja, predstavili pomanjkljivosti v tem procesu ter podali nekaj priporočil za izboljšavo.
Ključne besede: Proces kadrovanja, Proces uvajanja kadrov, Poklicna socializacija, Cilji uvajanja kadrov, Prednosti in slabosti uvajanja kadrov.
Objavljeno: 19.07.2011; Ogledov: 2096; Prenosov: 765
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Ppridobivanje novih sodelavcev v podjetju Celovite storitve d.o.o.
Suzana Jakopec, 2016, diplomsko delo

Opis: Zaposleni so najpomembnejši člen v podjetju, zato ima proces kadrovanja toliko večji pomen. V diplomskem delu predstavljamo proces kadrovanja v izbranem podjetju Celovite storitve d. o. o. Ugotavljamo, da so v podjetju teoretične metode kadrovanja uspešno uporabljene tudi v praksi, saj se podjetje zaveda pomembnosti procesa kadrovanja. V sam proces je treba vložiti veliko truda in časa, da izberemo ustreznega kandidata, kajti napačna izbira lahko privede do ponovitve postopka kadrovanja in dodatnih stroškov v podjetju. Procesa kadrovanja se je treba lotiti sistematično. V izbranem podjetju dajejo temeljiti analizi obstoječega stanja zaposlenih in načrtovanja prostega delovnega mesta velik pomen. Z natančno določitvijo vseh zahtev (izobrazba, izkušnje …) se prijavijo najustreznejši kandidati, med katerimi z raznimi metodami (ankete, intervju, testi …) izberejo najustreznejšega. Po končani izbiri s kandidatom sklenejo pogodbo o delovnem razmerju in ga uvedejo v delovno okolje.
Ključne besede: zaposleni, podjetje, proces kadrovanja, metode kadrovanja
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 318; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (646,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici