| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Katja Košti, 2020, diplomsko delo

Opis: Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.
Ključne besede: Primerjalna strategija, storitve, blagovna znamka, razširjen marketinški splet, strateški management, marketinške strategije in mobilne storitve.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 143; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (600,92 KB)

2.
Spremenjen model konkurenčne rasti
Art Kovačič, 2008, pregledni znanstveni članek

Opis: Svetovni ekonomski forum je indeks konkurenčne rasti oblikoval na podlagi treh determinant, ki so bile dolgo časa ključnega pomena za dolgoročno gospodarsko rast ekonomij. Kakovost makroekonomskega okolja, delovanje javnih institucij ter tehnološka pripravljenost odpirajo možnost za dolgoročni gospodarski razvoj. Svetovni ekonomski forum je na podlagi treh determinant indeksa konkurenčne rasti dolgo časa pojasnjeval pripravljenost držav na prihodnje izzive. Jasno je, da dobro delujoča podjetja ne morejo doseči velike rasti, če država nima stabilnega makroekonomskega okolja, dobro delujočih institucij ter ugodne tehnološke ravni. V zadnjem času je pri modelu konkurenčne rasti prišlo do spremembe.
Ključne besede: konkurenca, konkurenčnost, analiza, primerjalna analiza, strategija, razvojna strategija, razvoj, industrijska politika
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 372; Prenosov: 25
URL Povezava na celotno besedilo

3.
TRAJNOSTNE KONKURENČNE PREDNOSTI IN STRATEGIJE POSLOVNEGA MODELA ZARA
Jasmina Ferlinc, 2011, diplomsko delo

Opis: Globalizacija v oblačilni industriji je pomenila določeno stopnjo homogenizacije trga, povezano z ogromnimi stroškovnimi pritiski. Podjetja morajo imeti možnost za izgradnjo in upravljanje proizvodne in distribucijske mreže, ki jim omogoča svetovno povezanost in distribucijo svojih izdelkov na najbolj dobičkonosne lokacije. Prav tako izredno dinamičen trg potrošnikov in hitro spreminjajoči se modni trendi zahtevajo od ponudnikov oblačil, da zagotovijo take zmogljivosti, ki bodo imele sposobnost razumeti spreminjajoče se potrebe kupcev in prilagoditi svoje dobavne verige. Pri tem pa bo potrebno skrbno loviti ravnotežje med konkurenčnimi prednostnimi nalogami. Inditex s svojo glavno trgovsko verigo Zaro je bil že od vsega začetka zasnovan kot vertikalno integrirano podjetje, ki opravlja večino svojih procesov kar v svoji državi blizu sedeža podjetja, občutno izboljšuje odzivnost oskrbovalne verige in zmanjšuje stroške. Njegova učinkovitost je realizirana v ekonomiji obsega, poenostavljeni komunikaciji in usklajevanjem dejavnosti od zasnove in proizvodnje do prodaje v trgovinah. Upravlja z velikim številom trgovin, racionaliziranim proizvodnim in distribucijskim omrežjem in centraliziranim centrom za oblikovanje. Ta enotna, celostno povezana oblika organizacije oskrbovalne verige mu omogoča ustvarjanje veliko večjega števila vzorcev in modelov, ki jih testira v trgovinah po vsem svetu ter zbere takojšnje povratne informacije preko informacijskih sistemov na prodajnem mestu. Zelo odzivna dobavna veriga omogoča nenehno spreminjanje in prilagajanje izdelkov vsaki trgovini glede na lokalne potrošnikove preference. Zraven vertikalne integracije zasnove in načrtovanja izdelkov, proizvodnje in distribucije ter prodajnih mest, ki je odločilnega pomena za Zarin uspeh poslovnega modela, podjetje sodeluje tudi z zunanjimi podizvajalci za opravljanje manj bistvenih nalog. Nove tehnologije in proizvodne zmogljivosti v državah s cenejšo delovno silo in cenejšimi proizvodnimi viri so bistveno zmanjšale stroške. Vendar prizadevanje za stroškovno najbolj ugodno oskrbovalno verigo se odraža v daljši, manj prilagodljivi verigi, ki v končni fazi proizvede izdelke, po katerih stranke več ne povprašujejo. Po drugi strani je izredno hitra, fleksibilna veriga najverjetneje zelo draga. Ključno je doseči pravo ravnovesje med obema in segmentirati dobavne tokove glede na različne karakteristike povpraševanja. Kombinacija vseh Zarinih strategij: od usklajevanja oblikovanja in proizvodnje skozi optimalen dobavni rok, postopne proizvodnje do optimizacije sistema distribucije še maksimizira koristi poslovnega modela.
Ključne besede: Inditex, Amancio Ortega Gaona, skupna vlaganja, franšizing, strategija multikoncepta, primerjalna LFL prodaja, Zarina dobavna veriga, Zarina veriga vrednosti, življenjski cikel proizvodov, vertikalna integracija, učinek volovskega biča, strategija hitrega odziva, optimizacijski model določanja količin za distribucijo, model napovedi, postopna proizvodnja, optimizacija dobavnih rokov, evrocentričen model, globalna širitev, just-in-time proizvodna strategija
Objavljeno: 18.01.2012; Ogledov: 2726; Prenosov: 500
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici