| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova informacijskega sistema v podjetju novohlad d.o.o.
Matevž Modic, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes informacijska razvitost predstavlja eno izmed ključnih točk pri uspešnosti podjetja. Manjša podjetja, katera delujejo izven urbanih mest, se tega ne zavedajo in informatiko zanemarjano. Posledice so lahko nedoseganje zastavljenih ciljev in manjša konkurenčnost na trgu. V svoji diplomski nalogi sem pod drobnogled vzel podjetje Novohlad. Ko sem analiziral njihove poslovne procese in izrabo informacijskih rešitev, sem ugotovil, da podjetje uporablja zelo malo informacijskih rešitev in poleg tega njihovo delo otežuje zastarela strojna oprema. V podjetju se srečujejo tudi s slabo internetno povezavo in varnostjo. Cilj diplomskega dela je bil ozavestiti podjetje in implementirati informacijske rešitve, katere so izboljšale produktivnost, varnost in dostopnost. Te izboljšave sem dosegel z menjavo delovnih postaj, celotne prenove lokalnega omrežja podjetja, vpeljavo avtomatiziranih programskih rešitev, postavitve mrežnega strežnika in sistema za evidentiranje zaposlenih. Podjetje je z vpeljavo mojih rešitev postalo veliko bolj konkurenčno in varno. Z določenimi rešitvami sem pohitril njihove poslovne proces od naročila do izvedbe in prodaje. Direktorica podjetja ima sedaj tudi večji nadzor nad zaposlenimi, hitrejšo dostopnost do podatkov in odlično informacijsko in organizacijsko urejenost podjetja.
Ključne besede: Informacijski sistemi, Omrežne povezave, Prenova informacijskega sistema, Varnost in varnostno kopiranje, Poslovni procesi
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 1124; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Optimiziranje evidentiranja delovnega časa v podjetju Kovan d.o.o.
Daniel Naglič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času hitrega tempa življenja in nenehnega pomanjkanja časa. Ker se časa ne da kupiti, moramo z vsakodnevnim organiziranjem poskusiti pridobiti čas za izvajanje različnih zadolžitev in obveznosti. Na nivoju podjetja in s tem povezanih delovnih zadolžitev lahko čas pridobimo z novim zaposlovanjem ali pa z organiziranjem in optimiziranjem trenutnega stanja. Ravno pomanjkanje časa je bil glavni razlog, da se je podjetje Kovan d.o.o. odločilo za optimiziranje evidentiranja delovnega časa. Prvotno ročno evidentiranje je bilo dolgotrajno, za dobro izvajanje je od zaposlenih zahtevalo natančnost in doslednost, predvsem pa je bilo za točnost podatkov potrebno nenehno preverjanje in usklajevanje. Podatki niso bili sistemsko obdelani, kar je predstavljalo problem pri izdelavi raznih analiz. Podatki o urah so bili neglede na potreben čas pridobljeni, vendar je vedno obstajal sum o točnosti teh podatkov. Glavno vodilo pri optimiziranju delovnega časa je bilo privarčevati na času in pridobiti točne podatke. Podjetje se je odločilo za nadgradnjo obstoječega sistema poslovanja, saj je želelo v najboljši meri povezati registrator evidentiranja z obstoječo programsko opremo, kar je odločilno pri oblikovanju raznih analiz, pomembnih za boljše poslovanje podjetja. Najprej je bilo treba posneti stanje in izdelati model ročnega evidentiranja delovnega časa. Nato je bil na vrsti prikaz raznih analiz delovnih ur, ki jih podjetje potrebuje za uspešno poslovanje. Na podlagi ročnega evidentiranja je bila izdelana kritična analiza, ki je bila osnova za uspešno optimiziranja delovnega časa. Na podlagi kritične analize je podjetje lahko začelo s prenovo evidentiranja in izdelalo model sistemskega evidentiranja delovnega časa. Prikazan je postopek optimiziranja, ki zajema začetek postavitve sistema ter prikaz obdelave podatkov. Na podlagi urejenih podatkov so izdelane razne analize, ki jih podjetje potrebuje za uspešno poslovanje. Vse skupaj je strnjeno v zaključku, kjer so opisane posamezne faze ročnega in sistemskega evidentiranja delovnega časa. Sistemsko evidentiranje je omogočilo zmanjšanje časov nekaterih faz, določene faze pa so bile izločene iz poslovnega procesa evidentiranja. Na koncu so opisane tudi možnosti nadaljnjega razvoja sistema, saj je nujno potrebno, da sistem to omogoča, kajti v nasprotnem primeru lahko po nekaj letih uporabe postane zastarel in neuporaben za poslovanje.
Ključne besede: - Delovni čas - Evidentiranje delovnega časa - Optimiziranje poslovnega procesa evidentiranja - Prenova informacijskega sistema
Objavljeno v DKUM: 01.03.2018; Ogledov: 1480; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (3,63 MB)

3.
ANALIZA PRENOVE INFORMACIJSKEGA SISTEMA V ZAVODU SV. CIRILA IN METODA
Mateja Nerad, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu analiziramo prenovo informacijskega sistema v Zavodu sv. Cirila in Metoda, ki se je odločil za zamenjavo programske opreme in uvedbo nove programske rešitve podjetja Vasco d.o.o. Vsako novo ustanovljeno podjetje po nekaj letih delovanja začne z nadgrajevanjem in izboljševanjem svojega poslovanja. Tudi Zavod sv. Cirila in Metoda je po osmih letih svojega delovanja začel z izboljševanjem poslovanja, v kar ga je prisilila vse večja konkurenca na trgu. Prenova informacijskega sistema in uvedba nove programske rešitve Vasco je v opazovano organizacijo prinesla novosti v modulih Glavna knjiga, Knjiga prejetih faktur, Plače s kadrovsko evidenco, Avtorski honorarji, podjemne pogodbe ter v modulu Potni nalogi. Analiza prenove informacijskega sistema pa je pokazala, da je prenova informacijskega sistema v Zavodu sv. Cirila in Metoda pozitivno vplivala tako na vodstvo podjetja, zaposlene kot tudi na stranke.
Ključne besede: Informacijski sistem, prenova informacijskega sistema, Zavod sv. Cirila in Metoda, Vasco.
Objavljeno v DKUM: 05.10.2016; Ogledov: 1293; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

4.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA PROJEKTNE PISARNE V PODJETJU GEO2 D.O.O.
Jerina Ifko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga opisuje prenovo informacijskega sistema projektne pisarne podjetja Geo2 d.o.o.. Informacijski sistem je bilo potrebno popolnoma prilagoditi zahtevam, željam in potrebam podjetja Geo2 d.o.o.. Zaradi specifike dela geodetov je najbolj pomembno, da se do podatkov o projektih lahko dostopa tudi na terenu, službeni poti ali doma. Zato bo prenovljen informacijski sistem temeljil na spletni aplikaciji. Zaradi trenutnega stanja v gradbeni veji gospodarstva morajo geodetska podjetja, ki se želijo obdržati na trgu, ponujati čim bolj kvalitetne storitve. Tudi v podjetju Geo2 d.o.o. smo se, v želji po ohranitvi visoke kvalitete storitev, vprašali, na kakšen način lahko optimiziramo delovne procese. Ugotovili smo, da je najnujnejše prenove potreben informacijski sistem projektne pisarne. V nalogi je opisano trenutno stanje in narejena SWOT analiza starega sistema, opredeljene naloge novega sistema in opisano delovanje novega IS sistema projektne pisarne. Podrobno je predstavljena izvedba prenove IS sistema projektne pisarne. Na koncu je izvedena SWOT analiza novega sistema in opisana njegova uporabnost ter nadaljnje možnosti razvoja.
Ključne besede: Informacijski sistem, prenova informacijskega sistema, projektna pisarna, vodenje projektov, poslovni proces
Objavljeno v DKUM: 06.07.2016; Ogledov: 1431; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

5.
KRITIČNI DEJAVNIKI USPEHA PRENOVE INFORMACIJSKEGA SISTEMA V POSLOVNI BANKI
Manja Turnšek, 2016, magistrsko delo

Opis: V poslovnem svetu se nenehno srečujemo z izzivi, kako zagotavljati visoko raven kakovosti izvajanja poslovnih procesov, kako znižati stroške poslovanja, kako pridobiti potrebne informacije za odločanje, kako dobiti celovit pregled nad poslovanjem, zagotoviti potrebne vire in podobno. Cilj vsake organizacije je čim boljša informacijska podpora poslovnim procesom oziroma poslovnemu sistemu kot celoti. S prenovo poslovanja oziroma prenovo poslovnih procesov lahko zagotovimo konkurenčno prednost na podlagi izboljšane kakovosti poslovanja in nižjih stroškov. Prenova informacijskega sistema je zahtevna in kompleksna naloga, zanjo je treba angažirati različne strokovnjake in uporabiti mnoge tehnike, orodja in modele, s katerimi opredelimo poslovne procese. Metodologije prenove poslovnih procesov je treba izbrati kot smernice posameznih avtorjev, saj ne obstaja univerzalni pristop k prenovi vseh procesov. Za uspešno izvedbo prenove informacijskega sistema je nujna podpora vodstva, z njo da udeležencem v projektu in končnim uporabnikom njegovih rezultatov vedeti, da je projekt nujen za organizacijo kot celoto, pri težavah v napredovanju zastavljenega projekta pa se pravočasno vključi v njihovo razreševanje. Nadalje sta pomembna timsko delo in vključitev interdisciplinarnih timov, torej strokovnjakov s področja tehnoloških znanj, informatikov, vodij poslovnih področij, zunanjih razvijalcev rešitev in končnih uporabnikov. Da se to doseže, je pomemben vodja projekta, zagotoviti mora usklajeno in koordinirano delovanje članov tima, da bodo opravili svoje naloge v dogovorjenih rokih planiranega projekta. Poslovne banke si ne morejo privoščiti, da ne bi sledile trendom razvoja informacijske tehnologije. Njihove stranke oziroma komitenti bank zahtevajo vedno boljše storitve kjerkoli in kadarkoli. Prilagajanje željam komitentov povečuje konkurenčno prednost in banke, ki ne bodo sledile trendom, bodo pričele izgubljati tržne deleže. Banki niso konkurenčne samo druge banke in ostale finančne institucije, temveč tudi nefinančne institucije, ki se pojavljajo z vse širšim obsegom storitev na finančnem trgu. V raziskavi je obravnavana problematika prenove informacijskih sistemov v organizacijah in poslovnih bankah, prav tako metodologija projektnega vodenja in nujnost upoštevanja kritičnih dejavnikov uspeha prenove informacijskih sistemov. Prikazani sta analiza primera prenove informacijskega sistema v veliki banki in analiza kritičnih dejavnikov uspeha prenove informacijskega sistema v veliki banki na podlagi postavljenega modela kritičnih dejavnikov uspeha prenove informacijskega sistema v poslovni banki.
Ključne besede: prenova informacijskega sistema, celovite informacijske rešitve (rešitve ERP), prenova poslovnih procesov, projektni menedžment, kritični dejavniki uspeha.
Objavljeno v DKUM: 31.05.2016; Ogledov: 2347; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

6.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU FARMADENT D.O.O.
Sabina Škripač, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Naloga obravnava prenovo informacijskega sistema v podjetju Farmadent d.o.o.. Podan je jedrnat pregled literature o prenavljanju informacijskih sistemov. Analiza obstoječega informacijskega sistema je pokazala naslednje slabosti: pogoste odpovedi ali zmanjšana funkcionalnost, večkraten vnos istih podatkov, ne vsebuje vseh zahtevanih funkcij za vse poslovne enote in visoki stroški vzdrževanja. Uvedba novega informacijskega sistema je potekala po metodologiji Microsoft Sure Step, katere glavne faze so: diagnoza, analiza, načrtovanje, razvoj, namestitev in uporaba. Projekt uvedbe Microsoft Dynamics NAV2015 je bil izpeljan do zadnje faze, uporaba v praksi pa je predvidena v letu 2016. Pričakovati je, da bo nov informacijski sistem odpravil zaznane težave prejšnjega sistema.
Ključne besede: veletrgovina, prenova informacijskega sistema, MS Sure Step metodologija, modeliranje poslovnega procesa
Objavljeno v DKUM: 29.02.2016; Ogledov: 1499; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

7.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA JAVNEGA STANOVANJSKEGA SKLADA MESTNE OBČINE LJUBLJANA
Rok Goli, 2014, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je predstaviti prenovo informacijskega sistema v Javnem stanovanjskem skladu Mestne občine Ljubljana. Poslovanje organizacije je v današnjem svetu neposredno odvisno od uporabe podatkov, shranjenih v njenih informacijskih sistemih, zato mora biti zagotovljena njihova pravilnost in nemoteno delovanje vseh delov tega sistema. Diplomsko delo opisuje prenovo informacijskega sistema, ki je za nemoteno poslovanje organizacije ključnega pomena. V diplomskem delu je predstavljena analiza trenutnega stanja, analiza problematike razvoja novega informacijskega sistema ter izvedba prenove. Prav tako so predstavljene težave in rešitve, ki so se pojavile med razvojem in izvedbo prenovljenega informacijskega sistema V zadnjem delu je predstavljena analiza SWOT prenove, s katero so opisane prednosti in slabosti predstavljenega procesa, v sklepnem delu pa učinki prenove z možnostmi za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: prenova informacijskega sistema, razvoj informacijskega sistema, uvedba novega informacijskega sistema, evidenca nepremičnega premoženja, Javni stanovanjski sklad Mestne občine Ljubljana.
Objavljeno v DKUM: 08.04.2014; Ogledov: 1572; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (918,75 KB)

8.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV Z UVEDBO NOVEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU SENSOR D.O.O.
Teja Mede, 2013, diplomsko delo

Opis: Danes se veliko podjetji bojuje z situacijo hitrega vzpona avtomatizacije in razvoja informacijske in komunikacijske tehnologije. Delo, ki se opravlja ročno postaja zamudno in neprofesionalno v očeh strank. Poleg tega ustvarja dodatne stroške. V takšni situaciji je potrebno spremeniti poslovni proces, ga avtomatizirati. Če se podjetje odloči za takšno potezo, je zelo pomembno, da pozna in razume pojme kot so poslovni proces, prenova procesov in informacijski sistem. Potrebno je prenovo znati načrtovati in jo tudi izpeljati. Podjetje Sensor je eno od podjetji, ki se sooča z neustrezno zasnovo trenutnih procesov in se zato odloči za prenovo poslovnih procesov z implementacijo informacijskega sistema. Problemi se kažejo pri sledenju zalog, pri opravljanju administrativnih del, inventuri in podobno. Takšna neprimernost vpliva na učinkovitost zaposlenih in predvsem na zadovoljstvo strank. S pomočjo omenjenega podjetja Sensor bomo spoznali proces prenove poslovnih procesov in njegov potek. Novi informacijski sistem in nove procese v podjetju bomo opazovali. Natančneje si bomo ogledali ključni proces podjetja, prodaja, pred in po prenovi procesov. Predstavili ga bomo v obliki diagrama in tako lažje prepoznali prednosti, ki jih je prinesla prenova poslovnih procesov. Spoznali bomo pomanjkljivosti prenove, ter možnosti za izboljšanje.
Ključne besede: poslovni proces, prenova poslovnih procesov, informatizacija, implementacija informacijskega sistema, podjetje Sensor.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2013; Ogledov: 2545; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

9.
PRENOVA INFORMACIJSKEGA SISTEMA NAPREDNE MERILNE INFRASTRUKTURE V PODJETJU ELEKTRO GORENJSKA, D.D.
Tomaž Bregant, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek prenove obstoječega sistema za daljinsko odčitavanje merilnih podatkov v podjetju Elektro Gorenjska, d.d. Prenova sistema je bila izvedena v okviru projekta implementacije naprednega sistema merjenja na celotnem upravljavskem področju Elektra Gorenjska. V diplomskem delu je predstavljen sistem napredne merilne infrastrukture (ang. Advanced Metering Infrastructure, skrajšano AMI), njegove prednosti in razlogi za uvedbo. Z analizo delovanja obstoječega sistema, smo določili izhodišča za uvedbo izbranega sistema v poslovno okolje in priložnosti za izboljšavo delovanja. V postopku uvedbe smo obravnavali strežniško infrastrukturo skupaj s komunikacijskimi povezavami namestitev in prilagoditev. Veliko pozornost smo namenili oblikovanju in organizaciji posameznih elementov baze podatkov in integraciji s poslovnim informacijskim sistemom podjetja. Skozi scenarije uporabe smo prikazali način, s katerim smo pripravili postopek izvedbe opravil v novem sistemu in njihovo pomembnost pri vsakodnevnem delu s sistemom. S temi scenariji smo sistem pripeljali do točke, kjer lahko začnemo s postopnim prenosom funkcionalnosti in prehod na uporabo v produkcijskem okolju. V zaključku smo izvedli oceno učinkov, ki jih je prinesla uvedba sistema v podjetje, določili pogoje za realizacijo in priložnosti za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: Prenova informacijskega sistema, Napredno merjenje, AMI, Pametna omrežja, Sistemska integracija
Objavljeno v DKUM: 07.10.2013; Ogledov: 1873; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

10.
KONTROLING NABAVNEGA POSLOVANJA V JAVNEM GOSPODARSKEM ZAVODU
Erika Križnar, 2013, magistrsko delo

Opis: Zaradi gospodarske krize, ki je prizadela tako javni kot zasebni sektor, namenjajo organizacije vedno večji poudarek doseganju načrtovane prodaje, novim produktom, s katerimi bi uspešno nastopile na tržišču, in spremljanju stroškov, ki pri tem nastajajo. Organizacije so se znašle pred veliko preizkušnjo, zato so se, da bi preživele, primorane vse bolj prilagajati spremembam na trgu, se spreminjati, iskati rezerve, zniževati stroške in preudarno gospodariti. Vprašanja, ki še pred nekaj leti niso imela velikega pomena, imajo v današnjem času poglaviten pomen. Pomembna vprašanja, ki se organizacijam postavljajo, so, kako zajeziti stroške, kje privarčevati in kako najbolje poslovati. Pri proučevanju priložnosti in prednosti ter slabosti in nevarnosti ima velik pomen služba za kontroling, ki je nekakšen poslovni navigator in vodstvo organizacij opozarja in usmerja k pravim ciljem. Da bi organizacije prišle do želenih zastavljenih ciljev in rezultatov, morajo vse službe in oddelki v organizaciji strmeti k doseganju istih ciljev, potrebno je usklajeno in istosmerno delovanje. Velik pomen pri zniževanju stroškov ima nabavna služba, ki preskrbuje blago in storitve za nemoteno delovanje organizacije. Preko nabavne službe lahko organizacije zaradi velikega obsega naročil veliko privarčujejo, zato organizacije nabavno službo vse bolj opredeljujejo kot strateško funkcijo. Naloge nabavne službe so, da priskrbi pravo blago ali storitev, v pravi kakovosti ob pravem času in ob tem doseže najboljše nabavne pogoje. Vsak privarčevani evro v nabavi predstavlja za nepridobitne organizacije tudi evro prihodka nad odhodki in večje koristi. Cilj nabavne verige je zniževati neposredne stroške materiala in s tem povečati prihodke nad odhodki. To lahko doseže z iskanjem novih dobaviteljev, novih nadomestnih materialov, s pritiski na trenutne dobavitelje in s povečano konkurenčnostjo. Za uspešno poslovanje organizacije poskrbi kontroling, ki budno spremlja vse nastale spremembe v organizaciji, o tem pravočasno opozarja vodstvo, mu svetuje in pomaga pri pravilnih odločitvah.
Ključne besede: nabavno poslovanje, kontroling, prenova informacijskega sistema, javni gospodarski zavod.
Objavljeno v DKUM: 19.07.2013; Ogledov: 1795; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici