| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
NUMERIČNI PRERAČUN PREGRADNE STENE TOVORNEGA VOZILA
Dejan Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen numerični preračun jeklene konstrukcije pregradne stene tovornega vozila in računalniška simulacija obnašanja takšne stene pri obremenitvi po metodi končnih elementov (MKE). Analizirana je jeklena pregradna stena, v skladu s pravilnikom o zahtevah za prekategorizacijo vozil (Pravilnik o zahtevah za prekategorizacijo vozil objavljen v Uradnem listu RS št. 70/2008) . Cilj diplomskega dela je bil izdelava računalniškega modela ter izvedba računalniških simulacij obnašanja deformiranja pregradne stene pri obremenitvi na najbolj kritičnem mestu. Rezultati numerične analize so pokazali, da so rezultati računanja deformacije za celotno pregradno steno primerljivi, rezultatom pridobljenih z mehanskim preizkusom. MKE model pregradne stene se je pri obremenitvi deformiral skorajda identično kot pri mehanskem preizkusu.
Ključne besede: Metoda končnih elementov, Računalniške simulacije, Deformacija pregradne stene, Pravilnik o zahtevah za prekategorizacijo vozil
Objavljeno: 30.03.2009; Ogledov: 2069; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
PRAVILNIK O UPORABI RAČUNALNIŠKE OPREME IN INFORMACIJSKIH STORITEV V KD ŽIVLJENJE D.D.
Aleš Kovšček, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli raziskati področje uporabe računalniške opreme in informacijskih storitev, ki jih ponuja sektor za informacijsko tehnologijo v zavarovalnici KD Življenje d.d.. Na začetku smo predstavili problem, o katerem govori diplomska naloga in v kakšnem okolju se pojavlja. Seznanili smo se s predpostavkami, morebitnimi omejitvami in metodami dela. V nadaljevanju diplomsko nalogo sestavljajo sklopi pravilnikov. Pravilnik o uporabi računalniške opreme, tako opredeljuje pravilno uporabo računalniške opreme in varnostne mehanizme, s katerimi varujemo računalnike in informacije. Uporaba elektronske pošte, zasebnost in arhiviranje so zajeti v pravilniku o elektronski pošti. Nevarnosti, ki jih predstavlja internet, zaščito pred njimi in kontrola dostopa do njega zapoveduje pravilnik o uporabi interneta. Velika mera pozornosti je bila posvečena tudi varnosti informacij in podatkov, saj morebitno razkritje, predstavlja največjo grožnjo podjetju. Na koncu nam pravilnik o delovanju storitvenega centra predstavi njegov namen, ter postopek sprejema in obdelave incidenta. V njem je zajeto tudi delovanje aplikacije Spiceworks. Vsi te pravilniki kot celota sestavljajo pravilnik o uporabi računalniške opreme in informacijskih storitev v KD Življenje d.d.. Glavni cilj, s katerim je bila diplomska naloga tudi napisana, pa je vpeljati pravilnik v podjetje in z njim seznaniti zaposlene.
Ključne besede: Pravilnik KD Življenje d.d. Podatek Uporabnik
Objavljeno: 22.07.2009; Ogledov: 2305; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (996,79 KB)

3.
UPRAVLJANJE VEČSTANOVANJSKE STAVBE S POUDARKOM NA POGODBI O MEDSEBOJNIH RAZMERJIH MED ETAŽNIMI LASTNIKI IN DELITVI STROŠKOV OBRATOVANJA
Nina Žnidaršič, 2009, diplomsko delo

Opis: Upravljanje večstanovanjske stavbe je predvsem sprejemanje in izvrševanje odločitev ter nastopanje v pravnem prometu in v postopkih pred pristojnimi organi z namenom obratovanja, vzdrževanja in ohranjanja bistvenih lastnosti večstanovanjske stavbe. Pri upravljanju večstanovanjske stavbe se etažni lastniki srečujejo z delitvijo stroškov upravljanja, med katere spadajo tudi obratovalni stroški. To so predvsem stroški za ogrevanje večstanovanjske stavbe, stroški tople vodo, stroški mrzle vode, zimska služba, odvoz smeti, čiščenje skupnih prostorov, hišniška opravila, deratizacija, … Delitev obratovalnih stroškov lahko etažni lastniki poleg načina upravljanja in rabe večstanovanjske stavbe uredijo v pogodbi o medsebojnih razmerjih. Pogodba predstavlja avtonomno ureditev medsebojnih razmerjih v skupnosti etažnih lastnikov, ki nastane kot neločljiva posledica oblikovanja etažne lastnine. Urejena je v Stvarnopravnem zakoniku in Stanovanjskem zakonu ter podzakonskih aktih. Kadar se etažni lastniki ne morejo dogovoriti o delitvi obratovalnih stroškov s pogodbo o medsebojnih odnosih, se ti delijo tako kot določajo zakoni in podzakonski akti sprejetih na podlagi le-teh. Zakonodaja se je skozi čas, glede na potrebe prakse spreminjala in dopolnjevala. Namen diplomske naloge je predstaviti kako so trenutno zakonsko urejeni odnosi pri upravljanju večstanovanjske stavbe s poudarkom na pogodbi o medsebojnih razmerjih in ureditvi delitve obratovalnih stroškov, ter kako se je zakonodaja do danes izpopolnila.
Ključne besede: upravljanje večstanovanjskih stavb, etažni lastniki, pogodba o medsebojnih razmerjih med etažnimi lastniki, stroški upravljanja, obratovalni stroški, Stanovanjski zakon, Pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb, Pravilnik o načinu delitve in obračun stroškov za toploto v stanovanjskih in drugih stavbah z več odjemalci
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 4660; Prenosov: 737
.pdf Celotno besedilo (419,91 KB)

4.
PROJEKTIRANJE PLINOHRAMA ZA UTEKOČINJENI NAFTNI PLIN
Boštjan Lutar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazan postopek projektiranja plinohrama za shranjevanje utekočinjenega naftnega plina. Projektiranje plinohrama je izvedeno po veljavni zakonodaji in priporočenem standardu EN 12542. V prvem delu diplomske naloge je na kratko predstavljena zakonodaja o gradnji tlačnih posod. V nadaljevanju diplomskega dela pa je prikazan preračun tlačno obremenjenih sestavnih delov tlačne posode in kontrola podpornih nog na uklon. V zadnjem delu diplomske naloge pa so predstavljene zahteve za proizvodnjo plinohrama in kontrola. Predstavljeno je kako ustvariti potrebne pogoje za izdelavo, montažo in preizkušanje plinohrama v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi.
Ključne besede: tlačna oprema, tlačna posoda, plinohram, pravilnik o tlačni opremi, trdnostni izračun, proizvodnja, varjenje, preizkusi
Objavljeno: 11.01.2010; Ogledov: 1978; Prenosov: 459
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

5.
UVAJANJE SISTEMA MENTORSTVA KOT NAČINA RAZVOJA ZAPOSLENIH V VZAJEMNI, ZDRAVSTVENI ZAVAROVALNICI, D.V.Z.
Nataša Bricelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki se zaveda pomena kadrov, uporablja različne metode za njihov razvoj in povečanje učinkovitosti. Mentorstvo je ena izmed metod, ki pripomorejo pri hitrejšemu uvajanju novo zaposlenih, hkrati pa nudi pomoč tudi ostalim zaposlenim, ki to potrebujejo. V diplomskem delu je najprej predstavljen izvor mentorstva ter definicija pojma kot ga vidijo različni avtorji, v nadaljevanju so na kratko predstavljene veščine, tehnike in kompetence, ki jih potrebuje dober mentor, možne vrste mentorstva, pomembnost komunikacije ter prisotnost coachinga v procesu mentorstva. Pozitivni vplivi uvedbe mentorstva se kažejo na več področjih in imajo koristi tako za podjetje kot udeležence procesa. V diplomskem delu so opisane pridobitve, ki jih podjetje, mentoriranec in ne nazadnje tudi mentor izkusi skozi sodelovanje v procesu. Zadnji del pa je namenjen predstavitvi podjetja Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z. ter predstavitvi projekta Akademija Vzajemne, v okviru katerega se je osnovala skupina zaposlenih za uvedbo mentorstva v Vzajemni ter načini izbire in izobraževanja zaposlenih za mentorje. Poleg vzpostavitve samega sistema ter procesov, je predstavljeno tudi izvajanje procesov v okviru sistema, ki so opredeljeni v okviru Pravilnika o izvajanju mentorstva. Za zaključek je predstavljena problematika ter možni predlogi za izboljšanje procesov ter sistema mentorstva.
Ključne besede: Razvoj kadrov, mentor, mentoriranec, coaching, proces mentorstva, sistem mentorstva, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., Akademija Vzajemne, Pravilnik o izvajanju mentorstva, problematika in predlogi za izboljšanje.
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 2692; Prenosov: 499
.pdf Celotno besedilo (782,59 KB)

6.
SISTEMIZACIJA DELOVNIH MEST V PODJETJU VIGIT D.O.O. ZAGORJE OB SAVI
Dunja Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V Zakonu o delovnih razmerjih je določeno, da mora delodajalec s splošnim aktom določiti pogoje za opravljanje dela na posameznem delovnem mestu oziroma za vrsto dela. Ta obveznost se sicer ne nanaša na manjše delodajalce, vendar smo se v podjetju Vigit d.o.o. Zagorje ob Savi odločili, da pripravimo učinkovit in pregleden pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest. Menimo namreč, da bo to prispevalo k boljšemu delu na kadrovskem področju in nasploh k doseganju poslovnih ciljev podjetja. V tem diplomskem v uvodnem delu predstavljamo nekaj prevladujočih izhodišč o sistemizaciji dela, glavnina pa je osredotočena na predstavitev podjetja in njegove dejavnosti ter opis obstoječega stanja v organizaciji in delitvi dela med posameznimi delovnimi mesti oziroma delavci ter opažene pomanjkljivosti. Na tej osnovi smo pripravili predlog za novo ureditev, vključno s pravilnikom o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v podjetju.
Ključne besede: - delavec - delovno mesto - kadrovska funkcija - pravilnik o organizaciji in sistemizaciji - sistemizacija delovnih mest
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2676; Prenosov: 488
.pdf Celotno besedilo (360,58 KB)

7.
Implementacija pravilnika o plačah ter nove sistemizacije delovnih mest v podjetju Sadeko d.o.o. : diplomsko delo
Gregor Oman, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo uvedbo nove sistemizacije dela oziroma sistemizacijo delovnih mest ter pravilnik o plačah. Po teoretičnem uvodu smo na podlagi gospodarskih razmer in razmer v podjetju podali predloge. Posebej smo se osredotočili na smiselnost ter dinamičnost uporabe podatkov, ki jih vsebuje pravilnik o sistemizaciji delovnih mest. Sistemizacija delovnih mest je po določilih Zakona o delovnih razmerjih splošni akt, s katerim delodajalec določa organizacijo dela ter pogoje za opravljanje dela na posameznem delovnem mestu. V podjetju Sadeko d.o.o. ji do sedaj niso pripisovali večjega pomena, zaradi česar so z zmanjševanjem števila zaposlenih naleteli tudi na težave. Ugotovili smo, da je vzrok organizacijskih problemov v podjetju prav zaradi neurejenih splošnih aktov.
Ključne besede: sistemizacija delovnih mest, organizacijska struktura, pravilnik o plačah
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 2618; Prenosov: 411
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

8.
ZAKONODAJA IN ORGANIZACIJA HELIKOPTERSKE NUJNE MEDICINSKE POMOČI SLOVENIJE
Mojca Gregorovič, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti zgodovino HNMP, njeno delovanje danes, zakonske podlage za delovanje in z raziskavo ugotoviti, kako so zaposleni v HNMP zadovoljni s trenutnim stanjem. Metodologija raziskovanja: raziskava na deskriptivni metodi dela z uporabo anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 45 zaposlenih. Obdelanih je bilo le pet anketnih vprašalnikov. Raziskava je potekala v Osnovnem zdravstvu Gorenjske, Zdravstvenem domu Kranj, Enota helikopterske nujne medicinske pomoči Slovenije. Z raziskavo smo ugotavljali, kako so zaposleni zadovoljni s službo HNMP, ali so zadovoljni s sodelovanjem policije in vojske, kako so zadovoljni z aktivacijskim časom, ali lahko delajo z opremo za nujno medicinsko pomoč, kako se le-ta premešča. Ali Slovenske bolnišnice dobro sodelujejo s službo HNMP pri najavi pacienta in s prostori, ki morajo biti urejeni za pristanek helikopterja? Ali zaposleni izražajo potrebo po preletih ponoči? Ali zaposleni izražajo potrebo po nabavi svojega lastnega helikopterja za HNMP? Rezultati: ugotovili smo, da zaposleni v enoti HNMP trenutno niso zadovoljni z razmerami v HNMP. Bolj so zadovoljni s sodelovanjem policije kot vojske, aktivacija policije je mnogo hitrejša kot aktivacija vojske. Za slovenske bolnišnice so mnenja, da pristajanje ni prav varno. Zaradi varnosti zaposleni ne vidijo potrebe za opravljane preletov helikopterja ponoči. Vsi zaposleni menijo, da bi Slovenija potrebovala svoj helikopter za izvajanje HNMP. Sklep: zavest o tem, da je HNMP skrajšala čas od trenutka nenadnega obolenja ali poškodbe do sprejema v bolnišnico, kar je še posebej pomembno pri stanjih, kjer odloča čas, pomeni, da si NMP brez HNMP v Sloveniji ne znamo predstavljati.
Ključne besede: nujna medicinska pomoč, helikopterska nujna medicinska pomoč, Ustava republike Slovenije, Zakon o zdravstveni dejavnosti, pravilnik o pogojih izvajanja HNMP
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 2067; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (16,32 MB)

9.
ZAKON O DAVČNEM SVETOVANJU NA HRVAŠKEM IN PRIMERJAVA S SLOVENIJO
Mateja Žonta, 2011, diplomsko delo

Opis: Zakon o davĉnem svetovanju na Hrvaškem in Predlog zakona o davĉnem svetovanju v Sloveniji sta si vsebinsko zelo podobna, kot tudi Pravilnik o izpitu za davĉnega svetovalca, kjer sta oba sestavljena iz pisnega in ustnega dela izpita. Na Hrvaškem se z davĉnim svetovanjem ukvarjajo v društvu davĉnih svetovalcev in razliĉni ĉasopisi. V Sloveniji pa delujeta dve organizaciji, ki zdruţujeta davĉne svetovalce. To sta Zbornica davĉnih svetovalcev Slovenije in Slovenski inštitut za revizijo s Sekcijo za davšĉine. Obe skrbita za strokovno izobraţevanje svojih ĉlanov ter organizirata izpite za pridobitev naziva davĉni svetovalec oz. preizkušeni davĉnik. Pomembna razlika med drţavama je v tem, da je Hrvaška sprejela Zakon o davĉnem svetovanju ţe leta 2000, medtem ko se je Slovenija v ţelji po sledenju lizbonski strategiji odrekla nadzoru nad davĉnimi svetovalci ter s tem tudi nad kakovostjo davĉnega svetovanja. Davĉno svetovanje v Sloveniji bi bilo treba urediti z zakonom, saj bi se tako dosegla višja kvaliteta in strokovnost storitev s podroĉja davĉnega svetovanja, pravna varnost davĉnih zavezancev ter nenazadnje tudi veĉje spoštovanje davĉnih predpisov.
Ključne besede: Zakon o davĉnem svetovanju, davĉno svetovanje, davĉni svetovalec, društvo davĉnih svetovalcev, zbornica davĉnih svetovalcev, pravilnik o izpitu za davĉnega svetovalca.
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1404; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (549,44 KB)

10.
ANALIZA NOVEGA PRAVILNIKA O TEHNIŠKIH PREGLEDIH ŽIČNIŠKIH NAPRAV NA PRIMERU POHORSKE VZPENJAČE
Srečko Mavsar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je analizirana vsebina starega in novega pravilnika o tehničnih pregledih žičniških naprav na primeru Pohorske vzpenjače. Predstavljen je žičniški prometni podsistem po vertikali, posebej njegov pravni vidik, in krožno kabinska žičnica Pohorska vzpenjača z vsemi njenimi tehničnimi značilnostmi.
Ključne besede: žičniške naprave, Pohorska vzpenjača, pravilnik o tehničnih pregledih
Objavljeno: 19.01.2012; Ogledov: 1763; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (3,98 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici