| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VALUTNI TRGOVALNI (IN ANALITIČNI) INFORMACIJSKI SISTEM: PRIMER SISTEMA TRGOVANJA
Vid Gradišar, 2008, diplomsko delo

Opis: Trgovanje na borzi valut je umetnost. Danes se ponuja ogromno priložnosti za investiranje, ampak zaradi finančne krize so ljudje preplašeni in se izogibajo investicijam na borzah. Ne glede, trgovanje na borzi valut je lahko uspešno. Preden bi sploh razmišljali o trgovanju, morate poznati osnove. Kaj je borza valut imenovana Forex, kaj premika valutne pare, kaj pomenijo simboli, kaj nam sporočajo in kako si jih pravilno razlagati in kako te informacije uporabiti v korist dobička pri trgovanju z valutami. Trgovslec ima pri svojem trgovanju različne zahteve, do platform in do načina trgovanja, ki ga uporablja. Vse podrobnosti so zelo pomembne pri trgovanju. Opozorilo: trgovanje na borzi valut lahko privede do velike izgube trgovalnega kapitala in vodi do popolne izgube le tega. Informacije, ki so na voljo v tej nalogi, niso dovolj, da bi bili uspešni pri trgovanju z valutami. Trgovanje na borzi valut širi naša obzorja, naša znanja, z učenjem rastemo poklicno kot osebno. Približa nam svet svetovnih gospodarstev in ekonomij. V primeru, da razpolagate s časom, investicijskim kapitalom in željo po finančni svobodi, vam trgovanje na borzi valut toplo priporočam.
Ključne besede: Forex, borza valut, Indikator, Likvidnost, Lot, Pip, Posrednik, Broker, Pozicija, Špekuliranje, dobiček, Trgovalec, valuta, borza, Trgovalna platforma, Trgovalni kapital, investicije, Trgovalni sistem, Trgovati, Volatilnost, Vzvod
Objavljeno: 20.09.2011; Ogledov: 2157; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Model strategije vstopa na trge identifikacijskih dokumentov v Afriki
Simona Strnad, 2016, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih pospešena krepitev globalizacije in liberalizacija trgovine zahtevata od podjetij vključevanje in konkuriranje na globalnem trgu, z namenom izkoriščanja tržnih priložnosti za doseganje večje prodaje in dobička. Strateško zasnovana prisotnost na tujih trgih omogoča podjetjem ne le obstoj, temveč tudi rast in dinamičen razvoj. Pri tem pa se postavlja vprašanje izbire ustrezne strategije vstopa na tuji trg, kar je odvisno ne samo od zaznanih priložnosti in nevarnosti v okolju, temveč tudi od sposobnosti podjetja za ustvarjanje in učinkovito razporejanje resursov ter od opredeljene strategije rasti podjetja. Grafično podjetje Cetis se tega zaveda, zato skuša svoje prodajne aktivnosti razpršiti na vse štiri kontinente na področju prodaje celovitih rešitev identifikacijskih dokumentov, predvsem pa na afriške trge, in sicer zaradi manjše zasičenosti trgov. Z izbrano temo magistrskega dela bi želeli pomagati podjetju Cetis pri učinkovitem vstopu in razvoju tržne pozicije na afriških trgih. Namen raziskave v magistrskem delu je bil ugotoviti ustreznost uporabljenih strategij vstopa na izbrane afriške trge in spoznati potrebno prilagajanje strategij razvoja tržne pozicije zahtevam trga pri prodaji celovitih rešitev izdaje identifikacijskih dokumentov, in sicer zaradi tržnih in institucionalnih specifičnosti vsakega posameznega nacionalnega trga. Z raziskavo smo skušali tudi razumeti interese in vplive lokalnih institucionalnih akterjev na dodeljevanje poslov in proces trženja ter ugotoviti, kako tehnološka razvitost trga in povezovanje podjetij v ponudbene koalicije vplivata na prodajni uspeh. Rezultati raziskave so pokazali, da je vsak lokalni afriški trg specifičen, zato zahteva prilagojen tržni nastop že ob vstopu in razvoju začetne tržne pozicije, ter da je v vseh afriških državah prisotna visoka stopnja korupcije in s tem specifični subjektivni vpliv posameznih akterjev na dodeljevanje poslov. Ugotovljeno pa je bilo tudi, da se pri prodaji na tistih afriških trgih, ki so v fazi enostavne tehnološke razvitosti, lažje dosegajo večji prodajni uspehi, kot če bi prodajali na trgih visoke tehnološke razvitosti. Pri tem je povezovanje z lokalnimi partnerji na posameznem afriškem trgu v ponudbene koalicije nujnost, v nasprotju s povezovanjem s konkurenčnimi podjetji, saj ostaja grafično podjetje, zaradi svoje majhnosti, neprepoznavno na trgu.
Ključne besede: Globalizacija, mednarodni marketing, strategije vstopa na tuji trg, tržna pozicija, vpliv lokalnih institucionalnih akterjev, korupcija
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 882; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
OZNAČEVANJE SPLETNIH DOKUMENTOV S KLJUČNIMI BESEDAMI NA OSNOVI NJIHOVE VSEBINE
Špela Sirše, 2011, diplomsko delo

Opis: Kadar potrebujemo določene informacije, le-te največkrat iščemo na spletu, kar pa je ob poplavi različnih spletnih strani včasih teţje najti tisto stran, ki bi kar najbolje podala ţelene informacije. Večkrat se namreč zgodi, da spletna stran, ki jo iščemo sicer obstaja, vendar pa je spletni iskalniki ne najdejo. Vidnost spletne strani na spletnih iskalnikih je torej zelo pomembna, zato smo se odločili, da poskušamo izboljšati vidnost spletne strani, namenjene knjigi Programi za logistike. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretične osnove spletnih dokumentov, spletnih iskalnikov in optimizacije spletnih strani za iskalnike. Pojasnili smo tudi, zakaj je pomembna pozicija spletne strani na iskalnikih ter zakaj je pomembno označevanje spletnih dokumentov s ključnimi besedami. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili prvotno stanje spletne strani, nato pa smo teoretično znanje prenesli v prakso in se lotili prenove strani, na koncu pa smo predstavili še rezultate prenove, ki smo jih pridobili z uporabo različnih programskih orodij.
Ključne besede: spletni dokumenti, spletni iskalniki, ključne besede, pozicija spletne strani na spletnem iskalniku, optimizacija spletne strani za spletne iskalnike
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 1775; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
MEDNARODNE DENARNE REZERVE CENTRALNIH BANK
Sanja Koljić, 2012, diplomsko delo

Opis: Mednarodne denarne rezerve centralne banke uporabljajo predvsem za financiranje plačilnobilančnega primanjkljaja ter poravnavo mednarodnih plačilnih obveznosti s strani centralne banke. Med drugim centralne banke mednarodne denarne rezerve uporabljajo za odpravljanje ali preprečevanje nastanka plačilnobilančnih neravnovesij, s tem da vplivajo na devizni tečaj s posegi na deviznem trgu. Torej glavni razlog, da centralne banke imajo mednarodne denarne rezerve je možnost nastanka plačilnobilančnega primanjkljaja, ki ga pa same ne bi mogle ali hotele odpraviti z drugimi mehanizmi plačilnobilančnega prilagajanja. V diplomskem seminarju proučujemo mednarodni denarni sistem, Mednarodni denarni sklad, mednarodne denarne rezerve, pri čemer je poudarek na monetarnem zlatu, deviznih rezervah, rezervni poziciji pri Mednarodnem denarnem skladu ter posebnih pravicah črpanja (SDRs ̶ Special Drawing Rights), mednarodno likvidnost in mednarodne denarne rezerve Slovenije. Pri raziskavi nisem mogla izvesti anketnega vprašalnika ali intervjuja, zato sem podatke poiskala na internetnih straneh posameznih centralnih bank in jih vključila v svojo raziskavo. V raziskavi sem proučevala strukturo mednarodnih denarnih rezerv centralnih bank, torej obseg deviznih rezerv, monetarnega zlata, rezervne pozicije in posebnih pravic črpanja. Sama raziskava nam je pokazala, da so devizne rezerve najpomembnejši sestavni del struktur mednarodnih denarnih rezerv posameznih centralnih bank. Poleg deviznih rezerv je pomembno tudi monetarno zlato, in sicer predvsem za tradicionalna in močna gospodarstva. Rezervna pozicija pri Mednarodnem denarnem skladu in posebne pravice črpanja (SDR) pa imajo manjši pomen v strukturah mednarodnih denarnih rezerv.
Ključne besede: Mednarodni denarni sistem, Mednarodni denarni sklad, mednarodne denarne rezerve, monetarno zlato, devizne rezerve, rezervna pozicija pri Mednarodnem denarnem skladu, posebne pravice črpanja (SDRs ̶ Special Drawing Rights), mednarodna likvidnost.
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1163; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (736,58 KB)

6.
OBVLADOVANJE TRŽNIH TVEGANJ V POSLOVNI BANKI S SISTEMOM LIMITOV IN IZVEDENIMI FINANČNIMI INSTRUMENTI
Barbara Žagar, 2013, magistrsko delo

Opis: Bančno poslovanje je neločljivo povezano s prevzemanjem tveganj. Za banko je ključnega pomena, da se teh tveganj zaveda, jih identificira, analizira, ovrednoti in sprejme ustrezne ukrepe, s čimer bistveno zmanjša možnost nastopa negativnih posledic na njeno poslovanje. Tržna tveganja, obvladovanju katerih je naloga namenjena, izvirajo iz sprememb tržnih cen, valutnih tečajev in obrestnih mer finančnih instrumentov. V bančnem poslovanju predstavljajo manjši pa vendar nezanemarljiv del tveganj, ki jim je banka pri svojem poslovanju izpostavljena. Za njihovo učinkovito obvladovanja ima banka na voljo številne instrumente, katere in kako bo uporabila pa je v prvi vrsti odvisno od njenih poslovnih potreb, kakor tudi od njene dovzetnosti za prevzemanje teh tveganj. V nalogi smo se osredotočili na sistem limitov in izvedene finančne instrumente kot možne načine za obvladovanje tržnih tveganj. Mednje smo vključili tudi tvegano vrednost (ang. value at risk) kot mero najvišje potencialne izgube, ki jo lahko imetnik portfelja ob upoštevanju določene verjetnosti dogodkov realizira v določenem obdobju. Na izračun potencialne izgube pomembno vpliva nestanovitnost cen finančnih instrumentov, prikaz povezave med omenjenima spremenljivkama pa je sestavni del naloge. Vsebina naloge ni uporabna zgolj za poslovne banke. Limitni sistem kot mehanizem obvladovanja tveganj je uporaben za vsakega investitorja, ki lahko z nekaj osnovnega računalniškega znanja učinkovito upravlja svoj portfelj ter tako pomembno vpliva na poslovni rezultat le-tega. Seveda je kompleksnost upravljanja takega portfelja bistveno manjša od upravljanja portfelja poslovne banke, ki se pri svojem poslovanju srečuje z različnimi finančnimi instrumenti, čemur mora biti prilagojena tudi njena informacijska podpora. Dopolnitev limitnemu sistemu predstavljajo izvedeni finančni instrumenti. Ti so še posebej uporabni pri zapiranju oziroma uravnavanju valutno in obrestno občutljivih pozicij, ki jih banka zavzema pri svojem poslovanju. Ključno pri obvladovanju tržnih tveganj je definiranje največje izgube, ki smo jo še pripravljeni prevzeti, kakor tudi višine zaslužka, pri katerem smo pripravljeni določeno pozicijo zapreti. Z dobro zastavljeno politiko obvladovanja tržnih tveganj, ki jo je potrebno nenehno preverjati in nadgrajevati, lahko banka pomembno vpliva na svoj poslovni rezultat. Pri tem je z vidika investitorjev pomembno, da jim v zameno za občasne visoke donose, ki se lahko kaj kmalu obrnejo v negativno smer, zagotavlja stabilne poslovne rezultate ter posledično stabilen donos na vložen kapital. Hkrati poslovna banka s takšnim poslovanjem varčevalcem daje pozitiven signal, da je stabilna in zaupanja vredna institucija.
Ključne besede: tržno tveganje, valutno tveganje, obrestno tveganje, pozicijsko tveganje, tvegana vrednost, limitni sistem, izvedeni finančni instrumenti, obračunavanje varovanja pred tveganji, odprta devizna pozicija, obrestni razmik, neto likvidna aktiva. opcija, dogovor o terminski obrestni meri, obrestna zamenjava, terminska pogodba, regresijska analiza, beta, trajanje, model vrednotenja dolgoročnih naložb
Objavljeno: 06.12.2013; Ogledov: 1294; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

7.
Izdelava varilne priprave za sestavo podsklopa pri kamionskih dvigalih
Mitja Hodnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zasnovo in izdelavo varilne priprave. Priprava je namenjena zagotavljanju točnosti in hitrejši izdelavi določenega elementa. V podjetju, kjer sem opravljal obvezno prakso, so mi dodelili nalogo, ki je vsebovala izdelavo varilne priprave za dva podobna elementa. Zasnovana in izdelana je bila s pomočjo programske opreme PTC Creo. V nalogi bom predstavil celoten potek izdelave s pomočjo programske opreme in izdelave v delavnici. Opisal bom tudi, kako poteka sestava enega od elementov, za katerega je bila varilna priprava izdelana. Kot prilogo pa bom priložil vso dokumentacijo varilne priprave.
Ključne besede: varilna priprava, podsklop, element, pozicija.
Objavljeno: 02.06.2016; Ogledov: 743; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (17,95 MB)

8.
ZVEZA MED POZICIJO BLAGOVNE SKUPINE V PRODAJALNI IN OBSEGOM PRODAJE
Nenad Ulaga, 2016, specialistično delo

Opis: Vsi smo kupci. Največkrat obiščemo prodajalno z živilskimi in neživilskimi izdelki. Zakaj se odločimo, da bomo obiskali določeno trgovino? Kakšna je naša nakupna izkušnja v določeni trgovini? Smo našli in dobili vse, kar smo iskali? V nalogi smo v petih podobnih prodajalnah enega večjih trgovcev, ki posluje na področju celotne Slovenije, s primerjavo prodaje sedmih različnih blagovnih skupin ugotovili, kakšen vpliv ima pozicija izbranih blagovnih skupin na prodajne rezultate. Za raziskavo je bilo potrebno izbrati podobne prodajalne in pridobiti njihove načrte. Namensko smo izbrali sedem popolnoma različnih blagovnih skupin in jim označili prostor na načrtih prodajaln. Na podlagi pridobljenih podatkov izbranih prodajaln podjetja iz leta 2015, smo naredili primerjavo pozicij in prodaje izbranih blagovnih skupin. Ugotovljeno je bilo, da pozicija blagovne skupine v prodajalni vpliva na njen obseg prodaje, zato mora biti izdelava načrta prodajalne skrbno načrtovana, dobro izvedena in učinkovito implementirana.
Ključne besede: načrt prodajalne, pozicija blagovne skupine v prodajalni, obseg prodaje
Objavljeno: 19.12.2016; Ogledov: 404; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici