| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Reorganizacija procesa embaliranja v MK Logistika d.o.o. : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Bogdan Mihelj, 2009, diplomsko delo

Opis: Pri izdelavi diplomskega dela bomo izhajali iz predpostavk, da sta embalaža in pakiranje pomembna dejavnika pri zaščiti in distribuciji izdelkov. Menimo, da je ustrezna embalaža in postopek pakiranja pogoj za nemoteno potekanje logističnih procesov. Embalaža je danes ena od izredno pomembnih sestavin končnega izdelka in kot takšna je nezamenljiva v logističnih procesih. V preteklosti so gledali na embalažo le kot zaščito izdelka. V današnjem času ima embalaža veliko večjo funkcijo, predvsem marketinško. Na področju prilagajanja in usklajevanja zakonodaje in standardizacije z evropsko, je Slovenija že naredila pomembne korake s sprejetjem Pravilnika o ravnanju z odpadno embalažo. Ta med drugim ureja rešitve z zbiranjem, predelavo in odstranjevanjem odpadne embalaže. V diplomskem delu smo v začetku raziskali sam izvor besede embalaža, v nadaljevanju jo razčlenili in pregledali vrste in oblike embalaže. Omenili smo tudi upoštevanje standardizacije in zakonodaje, kajti njihovo izvajanje je nujno potrebno za prisotnost naših artiklov na tujih trgih. Če smo hoteli uvesti nov način pakiranja, smo morali narediti analizo obstoječega stanja in pregled vseh prodajnih tokov, vseh tokov blaga v skladišču in vpliv uvedbe novega načina pakiranja na transport. Raziskati je bilo potrebno tudi mnenje odgovornih v poslovalnicah, kajti njihovo ne strinjanje z uvedbo povratne embalaže, bi lahko privedlo do nerealizacije reorganizacije embaliranja. Po pozitivnem mnenju naših strank, smo nadaljevali s posnetkom obstoječega stanja embaliranja v natron papir. V nadaljevanju smo se odločili za najbolj optimalno dimenzijo povratne embalaže, kjer smo morali upoštevati vse proizvodne in transportne zahteve. Na podlagi vseh teh analiz in ugotovitev smo prišli do predloga uvedbe povratne embalaže. Z uvedbo povratne embalaže bomo prihranili na embalažnem materialu (natron papirju), ki predstavlja na letnem nivoju kar velik strošek. Dosegli bomo večjo produktivnost pri komisioniranju oziroma ustvarili prihranek pri delovni sili, katero naj bi prerazporedili na druga opravila. Sprostili bomo talne površine — prostor, zmanjšali obseg internega transporta, dosegli boljšo preglednost komisionov na odpremnih rampah, hitrejši naklad vozil, razbremenitev odpremnikov ter uvedli embalažo, ki bo bolj prijazna do kupcev. Povratna embalaža ni primerna samo z vidika hitrejšega in lažjega pakiranja, temveč nudi boljšo zaščito artiklom, boljšo izkoriščenost vozil, je bolj prijazna okolju in obenem uporabna tudi povratno.
Ključne besede: distribucija izdelkov, povratna embalaža, pošiljke, embaliranje, komision
Objavljeno: 18.08.2009; Ogledov: 2168; Prenosov: 461
.pdf Celotno besedilo (673,27 KB)

2.
Problem kopičenja povratne embalaže v podjetju Mercator d. d. : diplomsko delo
Anja Uranjek, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja problem kopičenja povratne oziroma vračljive embalaže v podjetju Mercator d. d. Ta problem je zelo raznolik, saj zajema logistično, ekonomsko in tudi ekološko problematiko. Menimo, da je uporaba povratne embalaže iz številnih vidikov zelo pomembna, vendar je pri problemu kopičenja prišlo do nepazljivosti in nepravilnosti v ravnanju z le-to. Tako je dejansko logistično, ekonomsko in ekološko koristna stvar, kot je povratna embalaža, prešla v nezaželen in težko rešljiv problem. Problem se navezuje predvsem na poslovni odnos med proizvajalcem in trgovcem, v našem primeru pa so to slovenski vinarji, ki še uporabljajo povratno embalažo, in podjetje Mercator d. d. Tekom dela smo obrazložili problem, zanj poiskali več rešitev in od teh izbrali najboljšo. Nakopičena povratna embalaža s svojo statičnostjo predstavlja podjetju precejšen strošek. Ne glede na kakovost rešitve za odpravo nakopičene embalaže pa se podjetje stroškom nikakor ne bo moglo popolnoma izogniti.
Ključne besede: povratna embalaža, vračljiva embalaža, embalaža, trgovec, kupec, proizvajalec
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 2194; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (475,13 KB)

3.
Predlog izboljšave ravnanja z odpadno embalažo v Mercator d.d.
Jožef Toličič, 2013, diplomsko delo

Opis: Ravnanje z odpadno embalažo, ki ni komunalni odpadek je ključno za vsako podjetje in hkrati problematika povratne logistike, saj gre za velike količine odpadne embalaže, ki nastajajo v procesu distribucije do maloprodajnih enot in v samih maloprodajnih enotah. V podjetju Mercator smo pregledali dejansko stanje ravnanja z odpadno embalažo, ki ni komunalni odpadek, pridobili podatke in prikazali na izbranih maloprodajnih enotah in pogodbenim izvajalcem Slopak optimalno rešitev, ki manj obremenjuje okolje. V nalogi smo izdelali predlog in s tem potrdili tezo, da z izbiro bližnjega zbirnega centra zmanjšamo stroške.
Ključne besede: odpadna embalaža, ki ni komunalni odpadek, povratna logistika, distribucijski center
Objavljeno: 04.02.2014; Ogledov: 1185; Prenosov: 250
.pdf Celotno besedilo (4,20 MB)

4.
Embalaža za izvedbo naročil spletne trgovine
Gašper Glavar, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Trgovine z živili poskušajo tako kot druga podjetja dvigniti svoj tržni delež s pomočjo spletne prodaje. Spletno nakupovanje je ena izmed vrst oskrbnih kanalov, ki se je potrošniki zaradi takšnih ali drugačnih razlogov vse bolj poslužujemo. V diplomskem delu obravnavamo točno določen funkcionalni del spletnega nakupovanja, in sicer izvedbo naročil z distribucijo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del temelji na proučevanju domače in tuje literature, medtem ko praktični del odraža trenutni stanje v podjetju Mercator, d. d. Na podlagi izvedenih analiz v podjetju smo izpostavili probleme obravnavanega področja in se osredotočili na reševanje točno določenega problema, to je uporabe nepovratne embalaže. V zadnjem delu diplomskega dela smo predstavili predlog rešitve z uporabo povratne plastične embalaže v procesih izvedbe naročil z distribucijo.
Ključne besede: Spletno nakupovanje, izvedba naročil, povratna embalaža, nepovratna embalaža.
Objavljeno: 18.11.2014; Ogledov: 575; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (990,95 KB)

5.
Reorganizacija upravljanja z embalažo v podjetju Engrotuš d.d.
Jan Venko, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo temelji na konkretni problematiki podjetja Engrotuš, d. d., in sicer problematiki neprimerne uporabe terciarne embalaže ter sortiranja povratnih palet. Podjetje Engrotuš, d. d., je eno največjih trgovskih podjetij v Sloveniji. Podjetje ponuja kompleksno ponudbo storitev tako na področju živilske in neživilske trgovske dejavnosti kot tudi na področju zabave. Osrednja tema dela bo razrešitev problema v povezavi z uporabo in dostopnostjo terciarne embalaže, natančneje plastičnih euro zabojev, ter kartonskih prerezov ter razrešitev problema v zvezi s sortiranjem povratnih palet v distribucijskem centru. Pri tem bo bralec spoznal obstoječe stanje ter vrste in načine dela v podjetju. Z našimi ugotovitvami bomo komisionarjem zagotovili optimalno dostopnost do terciarne embalaže ter povečali kakovost izdanih izdelkov iz skladišča. Prav tako bomo z našimi predlogi skušali optimizirati zasedenost v prostoru s povratnimi paletami.
Ključne besede: embalaža, terciarna embalaža, povratna logistika, povratne palete
Objavljeno: 11.02.2016; Ogledov: 727; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

6.
Racionalizacija področja embalaže v podjetju Engrotuš d.o.o.
Gregor Šipek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Embalaža ima v logistiki zelo pomembno vlogo, saj je neposredno povezana s proizvodi, še posebej v trgovski in živilski dejavnosti. Embalaža varuje izdelke pred negativnimi zunanjimi vplivi, hkrati pa tudi omogoča lažjo manipulacijo izdelkov in pomaga pri premagovanju najrazličnejših ovir na poti od proizvajalca do končnega uporabnika. Podjetja morajo imeti zelo dobro organiziran sistem, s pomočjo katerega je točno določeno kje, kako in kdaj se bo embalaža uporabljala in po opravljenih funkcijah sortirala. V diplomskem delu smo predstavili področje embalaže v logističnem centru podjetja Engrotuš d. o. o., ki velja za eno izmed največjih slovenskih trgovskih podjetij. Spoznali in predstavili smo trenutno stanje na področju embalaže v povezavi s procesom komisioniranja, ga analizirali in podali predloge rešitve izpostavljenih problemov. S predlaganimi rešitvami smo komisionarjem omogočili bolj tekoče delo, hkrati pa tudi povečali kakovost izdanih izdelkov iz skladišča oziroma logističnega centra.
Ključne besede: embalaža, povratna logistika, terciarna embalaža, STECO zaboj
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 415; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

7.
Optimizacija sistema povratne embalaže v podjetju Delikomat d.o.o.
Iztok Ogrizek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi se osredotočamo na ureditev problema ravnanja z odpadno embalažo v podjetju Delikomat d. o. o. (v nadaljevanju Delikomat), v našem primeru s plastičnimi in plastificiranimi kozarci za kavo. Delikomat je eno izmed vodilnih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja z distribucijo toplih napitkov, hladnih napitkov in prigrizkov ter aparati za vodo. Namen naloge je optimirati sistem povratne embalaže toplih napitkov v podjetjih in javnih ustanovah. Za odpadno embalažo poskrbi v večini primerov podjetje - stranka, pri kateri so avtomati s toplimi napitki nameščeni. Kot nadomestilo za stroške odvoza odpadkov, Delikomat nudi določen odstotek provizije od prodaje toplih napitkov podjetju. Delikomat sodeluje tudi s podjetji, ki pa ne poskrbijo sami za odpadno embalažo, ampak za slednjo poskrbi Delikomat. S pomočjo kavcijskega sistema in avtomata za povratno embalažo, bomo poskušali uporabnike približati k bolj ekološkemu ravnanju z odpadno embalažo. Naloga je razdeljena na dva dela, in sicer teoretični in praktični del. V praktičnem delu smo uporabili metodo anketiranja, kjer smo na pobudo Delikomata prišli do ugotovitev navade pitja toplih napitkov ter sortiranja odpadne embalaže.
Ključne besede: logistika, embalaža, odpadna embalaža, povratna embalaža, ravnanje z odpadki
Objavljeno: 15.12.2016; Ogledov: 1146; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

8.
Koncept identifikacije plinskih jeklenk
Janez Sužnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je popis in analiza procesov, ki so potrebni, da distribucija utekočinjenega naftnega plina v jeklenkah poteka skladno z zakonodajo ter politiko in razvojno strategijo podjetja . V tem okviru sem preučil prednosti in slabosti aplikacije posameznega sistema elektronske identifikacije ter predvidel koncept uporabe različnih sistemov elektronske identifikacije za zadostitev posameznim potrebam procesov ter podprocesov skladiščenja, polnjenja ter distribucije UNP v jeklenkah
Ključne besede: Elektronska identifikacija, Prodajna veriga, Povratna embalaža, Plinska jeklenka
Objavljeno: 06.11.2019; Ogledov: 51; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici