| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
PRENOVA POSLOVNIKA KAKOVOSTI PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU APO VIZIJA D.O.O.
Petra Kalteneker, 2010, diplomsko delo

Opis: Sistem vodenja kakovosti je s svojim udejanjanjem v standardu ISO 9001:2000 učinkovito orodje managementa. Ta standard se je osredotočil na odjemalca, vodenje, udeležbo zaposlenih, procesni pristop, sistemski pristop, nenehno izboljševanje, stvarni pristop k odločanju in medsebojno koristen odnos z dobaviteljem. V pričujoči diplomski nalogi predstavljam Poslovnik kakovosti, ki je zaradi širitve podjetja na več samostojnih poslovnih enot potreben korenite prenove, da bo sistem še vedno deloval kot eno. Potrebno je na novo definirati cilje in naloge vseh udeleženih v poslovnem procesu. Zajeti moramo vse definirane operativne postopke, navodila, kriterije in odgovornosti za delo v vseh fazah poslovnega procesa v podjetju Apo vizija d.o.o.. Tudi v računovodski dejavnosti je na trgu velika konkurenca. Potrebno je spremljati zahteve trga in poslovnega okolja, se nenehno izboljševati na vseh področjih poslovanja, da bi podjetje lahko ostalo konkurenčno. Cilj naloge je torej prenova obstoječega Poslovnika kakovosti in prilagoditev na novo poslovanje. Predstavila bom posamezne poslovne procese in odgovornosti vseh, ki sodelujejo v tem poslovnem procesu. Definirala bom odgovornosti vodstva in vseh zaposlenih. Na koncu je vedno najbolj pomemben kupec, da je le-ta zadovoljen z opravljenimi storitvami. Če bo sistem potekal tako, kot ga bomo zastavili bodo kakovostne storitve opravljene hitreje, prihranili bomo na času, s tem povečali število strank in pripomogli k donosnosti ter dobremu imenu podjetja. Izvedla sem analizo o zadovoljstvu naših kupcev na osnovi poslane ankete. Rezultati so zadovoljivi, najbolj pomembno je, da nam stranke popolnoma zaupajo. Vse kar mora podjetje storiti, če želi uspeti, je to, da si vsi zaposleni vzamejo čas za razumevanje filozofije kakovosti, da poučijo o tem druge in da vztrajajo pri prepričevanju, kajti sodelavce je potrebno za kakovost pridobiti in ne prisiliti.
Ključne besede: Poslovnik kakovost, Sistem vodenja kakovosti, Standard ISO 9001:2000, Obvladovanje kakovosti
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 2782; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (413,38 KB)

10.
KAKOVOST V PODJETJU ZAVAROVALNICA MARIBOR D.D.
Luka Šmigoc, 2011, diplomsko delo

Opis: Kakovost je danes za poslovanje podjetja visokega pomena, saj s kakovostjo podjetje izpolnjuje zahteve in potrebe odjemalcev ter seveda lastnikov. V sistem kakovosti morajo biti zajeti vsi zaposleni, saj samo tako sistem dobro deluje. Podjetje je odvisno od svojih odjemalcev, zato je bistvenega pomena da zna prisluhniti in upoštevati njihove želje in pričakovanja ter jih tudi preseči. V ta namen uporabljamo model TQM oziroma celovito obvladovanje kakovosti, ki je način oziroma kultura vodenja organizacije. Osredotočen je na zadovoljevanje kupcev. Podjetja želijo nenehno izboljševati svojo kakovost in navadno zato uporabljajo proces nenehnega izboljševanja oziroma Demingovo PDCA metodo. Zavarovalnica Maribor d.d. ima vpeljan sistem vodenja kakovosti po zahtevah standarda ISO 9001:2008. Ta sistem je usmerjen v stalno izboljševanje in večjo učinkovitost. Krovni dokument v sistemu vodenja pa je Poslovnik vodenja, ki je grajen skladno z zahtevami standarda ISO 9001:2008. V njem so opredeljene vse zahteve in smernice, ki jih podjetje uporablja. Vedno pa se še da kaj izboljšati, zato je potrebno zaposlene motivirati do te mere, da maksimalno izkoristijo svoje znanje, izkušnje in svojo kreativnost za določene naloge. Potrebno jih je tudi spodbujati, da se redno izobražujejo, prebirajo strokovne članke in obiskujejo seminarje.
Ključne besede: Kakovost, ISO standardi, Poslovnik vodenja, Management kakovosti, Zaposleni
Objavljeno: 07.07.2011; Ogledov: 1576; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (412,82 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici