| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 168
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova poslovnih procesov in digitalna transformacija v domu upokojencev
Lucia Slapar, 2021, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo z naslovom Prenova poslovnih procesov in digitalna transformacija v Domu upokojencev Kranj preučuje možnosti nadgradnje dosedanjih procesov z uvedbo nove digitalne tehnologije. Opaženo problemsko stanje je situacija, v kateri se je znašel Dom upokojencev Kranj med epidemijo, natančneje v letu 2020 v mesecih oktobru, novembru in decembru. Težava je bila vsakodnevno merjenje telesne temperature, merjenje drugih vitalnih znakov in iskanje stanovalca v primeru, da nenadzorovano zapusti sobo. Namen dela je bil raziskati procese, jih analizirati, raziskati trenutne možne rešitve in predlagati preoblikovane in digitalizirane procese. Raziskava je bila opravljena z metodo oblikovanja procesov v programu ARIS Architect 10.0 in metodo benchmarkinga. V programu ARIS so bili oblikovani modeli organizacijske strukture, procesno drevo, trenutno problematični procesi in predlogi njihove prenove. Diplomsko delo je zaključeno z validacijo dobljenih rezultatov in predlogov. Pri tem so nam bili v pomoč strukturirani intervjuji z direktorico, njeno namestnico za zdravstvene zadeve in dvema stanovalkama. Ugotovljeno je, da je procese, ki so bili ocenjeni za problematične, mogoče preoblikovati oziroma digitalno nadgraditi. S tem se strinjajo tudi intervjuvane osebe. Sicer je zaključeno, da ne glede na možno nadgradnjo ostajajo odprte možnosti za še dodaten razvoj sistemov, ki bi pripomogli k učinkovitejšemu delu zaposlenih v zavodu in k udobnejšemu in varnejšemu bivanju stanovalcev.
Ključne besede: poslovni procesi, digitalna preobrazba, prenova procesov, dom upokojencev, tehnologija
Objavljeno: 17.12.2021; Ogledov: 98; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

2.
Poslovni procesi kot izhodišče za izboljšanje varnosti pri delu v rudniku Kaz Minerals v Kazahstanu
Špela Pamela Škof, 2021, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je preučevanje vpliva procesov na izboljšanje varnosti pri delu v rudniku Kaz Minerals v Kazahstanu. V diplomskem delu smo se osredotočili na razmere varnosti pri delu v okviru poslovnih procesov v organizaciji. V našem izbranem primeru podjetje išče rešitve kako bi delavci v organizaciji postali bolj varni, kakšen je pomen varnosti pri delu, izboljšanje varnostne kulture in pa kakšna je vloga zagotavljanja varnosti pri delu. Analizirali in ovrednotili smo trenutne procese v podjetju, v katerem vidimo da so nekateri procesi pomembno prispevali k zagotavljanju varnosti pri delu, lahko pa tudi vidimo, kako bi jih lahko izboljšali s pomočjo prenove poslovnih procesov, za dvig ravni varnosti pri delu. Za boljše razumevanje smo teoretično opredelili področja poslovnih procesov, rudarstva in varnosti pri delu. Opravili smo tudi polstrukturiran intervju s strokovnjakom na tem področju in ponudili rešitve. Namen diplomskega seminarja je prikaz ter analiza trenutnih procesov v danem podjetju s poudarkom na doprinosu poslovnih procesov k varnosti pri delu v rudniku. Z diplomskim delom želimo prikazati trenutno stanje procesov, prikazati pomanjkljivosti v njih in ponuditi sodobne rešitve, hkrati pa ozaveščati ljudi o varnosti pri delu.
Ključne besede: Rudarstvo, Varnost pri delu, Poslovni procesi, Management
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 70; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
Izboljšanje poslovnih procesov v izbranem podjetju
Sara Stavanja, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo najprej opredelili poslovne procese in njihovo vlogo za uspešnost ter učinkovitost podjetja. Ugotovili smo, da lahko delovanje vsakega podjetja ali organizacije prikažemo kot niz povezanih poslovnih procesov. Ti procesi so soodvisni in pomembno vplivajo eden na drugega. V projektno usmerjenih podjetjih, ki se ukvarjajo z gradbeništvom, so še posebej v ospredju povezave med aktivnostmi, ki so ključnega pomeni za doseganje končnega rezultata. Brez dokončanja določenega poslovnega procesa ali njegove aktivnosti torej pogosto ne moremo preiti v naslednjo fazo oz. aktivnost podjetja. Ker je izbrano podjetje projektno naravnano, smo odprli tematiko, ki je vezana na projekte in v sklopu tega opredelili pojme. Ugotovili smo, da so projekti časovno in finančno omejeni procesi aktivnosti, ki vodijo do končnega produkta. Naredili smo analizo poslovnih procesov, ki tečejo v okviru izvedenih projektov izbranega podjetja ter prišli do ugotovitve, da preko večletnih izkušenj v gradbeništvu podjetje načeloma dosega svoje končne cilje in postavljene roke. Kljub temu pa so nekatere aktivnosti neoptimalne, kar daje prostor za nove poglede in morebitne izboljšave. Na koncu smo podali še možnosti izboljšav ter predvideno stanje po teh spremembah. Ugotovitve so, da bi lahko z izrisom časovnega diagrama procesa in zaposlitvijo nove osebe razbremenili lastnico in predvidoma v krajšem času dosegli višjo kakovost vmesnih aktivnosti. S tem bi prav tako časovno optimizirali sledeče projekte, saj bi časovni diagram lahko služil kot vzorec, na podlagi katerega bi lahko realneje načrtovali faze in aktivnosti prihajajočih projektov.
Ključne besede: poslovni procesi, uspešnost in učinkovitost podjetja, projektno usmerjena podjetja, projekti v gradbeništvu
Objavljeno: 22.10.2021; Ogledov: 204; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

4.
Digitalizacija in avtomatizacija procesov in postopkov v podjetju ajm
Oskar Lah, 2021, diplomsko delo

Opis: Glavna tema diplomskega dela je digitalizacija in avtomatizacija procesov in postopkov v podjetju AJM. Osredotočili smo se na proces digitalizacije in jo opredelili z vidika ključnih področjih digitalne transformacije v skladu s smernicami Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenija, in sicer: (1) izkušnja kupca, ki se nanaša na celovito upravljanje odnosov z kupci skozi celotni prodajni proces; (2) podatkovna strategija podjetja, ki se nanaša na podatkovne baze, njihov izvor, zbiranje in dostop do podatkov ter analiziranje; (3) procesi in digitalne rešitve za podporo poslovanja; (4) sprememba poslovnega modela ter razvoj novih produktov in storitev. Opredelili smo (4) strategijo razvoja digitalnih kadrov in digitalnih delovnih mest, zaradi katerih je možno razvijati digitalne zmogljivosti podjetja, ter s tem vzpostavitev (5) digitalne kulture, ki je potrebna za izvajanje projektov digitalne preobrazbe. Spremembe smo opisali tudi z vidika (6) kibernetske varnosti in opredelili (7) industrijo 4.0, v skladu s katero je izvedena digitalna transformacija podjetja. Ugotavljamo, da se je družba AJM celovito lotila projekta digitalizacije oz. digitalne transformacije z novimi digitalnimi rešitvami in nadgradnjo obstoječih rešitev kot je opisano v sami nalogi. Družba si je jasno zastavila cilje transformacije ter aktivnosti za izvedbo projekta. V spremembe izvajanja poslovnih procesov, ki so predmet digitalne transformacije so zajete vse temeljne poslovne funkcije v podjetju: vodstvena funkcija, prodajna funkcija (vključujoč terensko delo), razvoj in tehnologija, proizvodna funkcija, skladiščna funkcija in spremljava poslovanja (poslovna analitika). Po zaključku projekta bo poslovni model družbe AJM nadgrajen tako, da se bo bistveno izboljšala izkušnja kupca skozi celotni prodajni proces (od prvega stika s podjetjem, naročila, izvedbe do montaže izdelka), prav tako pa se bo na osnovi uvedenih rešitev povečala inovativnost zaposlenih za razvoj novih proizvodov in nadgradnjo storitev v prodajnem procesu (meritve, montaža).
Ključne besede: digitalna transformacija, izkušnja kupca, poslovni procesi, digitalne rešitve, digitalna delovna mesta, industrija 4.0.
Objavljeno: 13.10.2021; Ogledov: 156; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

5.
Sprememba poslovnih procesov v podjetju Grama d. o. o. v letu 2020
Jan Hribernik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem predstavil spremembe poslovnih procesov v podjetju Grama v letu 2020. Lotili so se prenove glede modernizacije, vendar je imel največji vpliv na spremembe v podjetju pojav virusa COVID-19. Kot težavo bi tako izpostavil nekoliko zastarele procese, ki so bili časovno potratni, in vpliv virusa COVID-19 na te procese, predvsem glede upoštevanja varnostnih ukrepov, ki so bili nujni predvsem za varnost zaposlenih. Cilj diplomske naloge je bil opredelitev poslovnih procesov pred virusom in po njem oziroma opredelitev poslovnih procesov po uvedbi sprememb, nastalih zaradi pojava virusa COVID-19. Naloga obravnava spremenjene procese in druge spremembe, ki so jim bili priča v podjetju med letom 2020. Vpliv virusa je procese spreminjal in oteževal razvoj, podjetje pa je v tem obdobju delovalo pod posebnimi pogoji, ki bodo opisani v nalogi. Spremembe sem opisal in analiziral ter zarisal procese. Podjetje je vpliv virusa začutilo na različnih področjih. Predstavil sem tri, na katere je bil vpliv največji. Vplivi so se med seboj razlikovali in prinesli različne posledice. Grama je doživela velike zaostanke in izpade dohodka zaradi virusa in tako leta 2020 niso napredovali. Opazil sem tudi nepripravljenost na letošnje dogodke, ki so podjetje presenetili. Pripravljenost je bila torej slaba in se mora v prihodnosti izboljšati, verjamem pa, da je podjetje trenutno bolje pripravljeno na nepredvidljive dogodke in se je zaradi omenjene krize marsikaj naučilo.
Ključne besede: poslovni procesi, spremembe, COVID-19, nabava, proizvodnja, prodaja.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 347; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

6.
Finančno-Poslovni vidik informatizacije in novih poslovnih procesov Pošte Slovenije
Doris Radovan, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar začenjamo z razlago in opredelitvijo poslovnih procesov, e-poslovanja in temeljnih dveh konceptov, ki stojita za njima – menedžmenta poslovnih procesov in poslovne informatike. Informatika in poslovni procesi so pogosto sestavni deli poslovnih modelov, zato v nadaljevanju seminarja predstavljamo poslovne modele in celovito povežemo vsa omenjena področja, tako da je bralcu očitno, kako lahko posredno vplivajo na finančno-poslovne učinke v podjetjih in oskrbovalnih verigah. Aplikativni del diplomskega seminarja začenjamo s predstavitvijo Pošte Slovenije, ki se vse bolj približuje vzpostavitvi koncepta oskrbovalne verige v svoji industriji. Predstavimo finančne in poslovne učinke, rast in upad števila storitev ter prihodkov za obdobje zadnjih 5 let. Nato izvedemo polstrukturiran intervju z vodjo poslovnih procesov pri Pošti Slovenije, ki mu sledi diskusija s strokovnjakom s področja poslovne informatike. V sklepnem razmisleku predstavimo idejo o menedžmentu poslovnih modelov in potrdimo hipoteze s področja informatike, menedžmenta poslovnih procesov in finančno-poslovnih učinkov teh področij na primeru Pošte Slovenije.
Ključne besede: poslovni procesi, menedžment, poslovna informatika, poslovni modeli, finančno-poslovni učinki
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 253; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (778,95 KB)

7.
Prenova informacijskega sistema v podjetju novohlad d.o.o.
Matevž Modic, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes informacijska razvitost predstavlja eno izmed ključnih točk pri uspešnosti podjetja. Manjša podjetja, katera delujejo izven urbanih mest, se tega ne zavedajo in informatiko zanemarjano. Posledice so lahko nedoseganje zastavljenih ciljev in manjša konkurenčnost na trgu. V svoji diplomski nalogi sem pod drobnogled vzel podjetje Novohlad. Ko sem analiziral njihove poslovne procese in izrabo informacijskih rešitev, sem ugotovil, da podjetje uporablja zelo malo informacijskih rešitev in poleg tega njihovo delo otežuje zastarela strojna oprema. V podjetju se srečujejo tudi s slabo internetno povezavo in varnostjo. Cilj diplomskega dela je bil ozavestiti podjetje in implementirati informacijske rešitve, katere so izboljšale produktivnost, varnost in dostopnost. Te izboljšave sem dosegel z menjavo delovnih postaj, celotne prenove lokalnega omrežja podjetja, vpeljavo avtomatiziranih programskih rešitev, postavitve mrežnega strežnika in sistema za evidentiranje zaposlenih. Podjetje je z vpeljavo mojih rešitev postalo veliko bolj konkurenčno in varno. Z določenimi rešitvami sem pohitril njihove poslovne proces od naročila do izvedbe in prodaje. Direktorica podjetja ima sedaj tudi večji nadzor nad zaposlenimi, hitrejšo dostopnost do podatkov in odlično informacijsko in organizacijsko urejenost podjetja.
Ključne besede: Informacijski sistemi, Omrežne povezave, Prenova informacijskega sistema, Varnost in varnostno kopiranje, Poslovni procesi
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 303; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
2nd International Conference on Technologies & Business Models for Circular Economy
2020

Opis: The 2nd International Conference on Technologies & Business Models for Circular Economy (TBMCE) was devoted to presentations of circular economy concepts, technologies and methodologies that contribute to the shift of business entities and society as a whole to a more responsible, circular management of resources. In the framework of TBMCE 2019, we presented the Strategic Research and Innovative Partnership –Network for the Transition to Circular Economy (SRIP-CE) as a platform for establishing a successful long-term public-private partnership. The conference program included panel discussions, plenary and keynote sessions, oral and poster presentations on the following topics: Sustainable energy, Biomass and alternative raw materials, Circular business models, Secondary raw materials and functional materials, ICT in Circular Economy, Processes and technologies. TBMCE 2019 was organized by Faculty of Chemistry and Chemical Engineering, University of Maribor and held in Portorož, Slovenia at the Grand Hotel Bernardin from October 24th to October 25th, 2019. The event was under the patronage of Ministry of Economic Development and Technology.
Ključne besede: Krožno gospodarstvo, trajnostni razvoj, procesi in tehnologije, krožni poslovni modeli, raziskave in razvoj
Objavljeno: 21.05.2020; Ogledov: 744; Prenosov: 46
URL Povezava na datoteko

9.
Zahteve in pričakovanja do informacijskega sistema v klicnem centru: analiza primera
Rebeka Tetičkovič, 2020, magistrsko delo

Opis: Za podjetja je ključnega pomena, da imajo urejene informacijske sisteme v podjetju. Saj le tako lahko ostanejo uspešna in konkurenčna ter skrbijo za svoj ugled. Informacijski sistemi omogočajo podjetjem, da imajo celovit pogled nad strankami, na voljo lahko imajo podatke v trenutku, ko jih potrebujejo in tako lahko hitro odreagirajo na želje in zahteve strank. Informacijski sistem omogoča shranjevanje in obdelovanje podatkov, komuniciranje, dokumentiranje ter lažje in hitrejše odločanje. Podjetje mora izbrati takšen informacijski sistem, ki bo zadovoljil njihove zahteve in pričakovanja. Prvo poglavje predstavlja opis področja ter opredelitev problema. Predstavili bomo namen magistrske naloge, njene cilje ter hipoteze raziskave. Za vsako hipotezo bomo predstavili na kakšen način jo bomo preverili. Opisali bomo predvidene metode, ki jih bomo v nadaljevanju uporabili. Zabeležili bomo tudi predpostavke in omejitve magistrske naloge. V drugem poglavju se bomo osredotočili na informacijske sisteme, podrobno jih bomo opredelili, predstavili bomo kako so se razvili in kakšen je bil njihov začetek. Predstavili bomo življenjski cikel informacijskega sistema. Navedli bomo delitve, vrste, elemente in sestavine informacijskega sistema. Povedali bomo kakšen je namen in vloga informacijskega sistema, ter kakšen je učinkovit informacijski sistem. Nekaj pozornosti bomo namenili tudi varnosti in zaščiti informacijskega sistema. Na koncu tega poglavja bomo podrobno opredelili informacijske procese ter njihove podprocese. Tretje poglavje je namenjeno, da spoznamo klicne centre, torej kaj sploh so klicni centri, kakšna je vloga klicnih centrov in na kakšen način delujejo. Predstavili bomo kako so se klicni centri pričeli razvijati, torej njihovo zgodovino. Predstavili bomo značilnosti dobrega klicnega centra in kakšna tehnologija se uporablja v klicnih centrih. Poznamo več vrst klicnih centrov, zato jih bomo prav tako predstavili. V četrtem poglavju bomo opredelili pojem poslovni proces. Opisali bomo elemente poslovnih procesov in kako lahko delimo poslovne procese. Predstavili bomo kako poteka prenova poslovnih procesov. Prav tako bomo pa v tem poglavju tudi opisali informacijske sisteme z vidika poslovnega procesa. Peto poglavje zajema analizo zahtev in pričakovanj. Najprej bomo predstavili podjetje Alsa-line d.o.o., ter njihov večnamenski čistilni aparat s katerim trgujejo. Podrobno bomo analizirali poslovne procese v tem podjetju. Izvedli bomo intervjuje z uslužbenci podjetja Alsa-line, ki delajo v klicnem centru, na ta način bomo pridobili njihove zahteve in pričakovanja v povezavi z obstoječim informacijskim sistemom. V zadnjem šestem poglavju bomo opredelili programsko opremo, ki je namenjena podpori klicnim centrom. Predstavili bomo povezave med klicnimi centri in tehnologijo, ter razmerje med njimi. Predstavili bomo tehnologije in sisteme klicnega centra. Podrobno bomo opisali obstoječi informacijski sistem First Call, ki ga uporabljajo v klicnem centru podjetja Alsa-line. Prav tako bomo podrobno predstavili izbrano rešitev Intrix CRM, ki je bila zasnovana s strani podjetja Intera d.o.o. Predtavili bomo tudi podjetje Intera d.o.o. Na koncu bomo primerjali oba izbrana sistema med seboj, ter na podlagi zahtev in pričakovanj uslužbencev klicnega centra podjetja Alsa-line poskušali ugotoviti, ali je rešitev Intrix CRM primerna za njih, in ali bi jim omogočila odpravo težav, s katerimi se trenutno srečujejo.
Ključne besede: informacijski sistemi, poslovni procesi, klicni centri, Intrix CRM, First Call, primerjalna analiza
Objavljeno: 06.04.2020; Ogledov: 557; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

10.
SAMO-ORGANIZACIJA PROCESOV INFORMACIJSKIH STORITEV
Mitja Kopina, 2018, doktorska disertacija

Opis: Klasične organizacije in pristopi k poslovanji po sistemu običajne prakse, danes ne zadovoljujejo več potreb vseh deležnikov. Oblike organizacij, vodenih od zgoraj navzdol in uprav zapriseženih maksimiranju dobička, pred vsemi drugimi cilji, tudi v dobi informatizacije, kot jo poznamo danes, ne zmorejo več ponuditi ustrezne mere zadovoljstva in ustvarjati konkurenčnega, inovativnega in trajnostno naravnanega razvoja. Ljudje se povezujemo odkar obstajajmo. Nove usmeritve prinašajo tri potrebne sile za ekonomsko revolucijo: nove trge in njihove nezadovoljene potrebe, nove tehnologije, ki lahko omogočijo dostopne in zadovoljive produkte in storitve in potrebo ljudi po novih oblikah organizacij. Trenutni poizkusi rešitev vse prepogosto ne temeljijo na vključevanju zadovoljevanja dejanskih in smiselnih potreb, ampak predvsem na ustvarjanju navideznih potreb ob sočasnem iskanju rešitev za zadovoljevanje le-teh. Trenutno najpogostejše uporabljana praksa upravljanja organizacij pa v veliki meri tudi prezira prav ključnega deležnika, to je zaposleni in njegove dejanske potrebe. Delovne skupine ali timi so skupina posameznikov z dopolnjujočimi si znanji, predani skupnemu namenu na način, da so za dosego cilja skupno odgovorni. Koncept uporabe timov ni nov, pa vendar se v zadnjem času iščejo in razvijajo novi pristopi na zanimive načine. Organizacije vse bolj vključujejo delovne skupine ali time kot osnovne organizacijske enote, ugotovile so namreč, da so delovne skupine učinkovite, saj vključujejo kombinacijo znanja, veščin in sposobnosti, ki jim omogoča hitro prilagajanje in izvedbo zahtevnih nalog. Zelo pogost pristop v zadnjem času so samo-organizirane delovne skupine (SODS). Ugotovljeno je, da so SODS boljše, učinkovitejše in povečujejo razvojno moč organizacije. Uporaba SODS temeljito spreminja tudi način dela in obliko organizacije v pozitivnem smislu. SODS imajo različne stopnje vendar pa v vsakem primeru spreminjajo tudi paradigmo vodenja, saj vse pogosteje skupine uporabljajo porazdeljeni ali deljeni način vodenja, kjer se vodstvena funkcija porazdeli med člane skupine ali pa se vodje v skupini menjavajo skladno določenim pravilom. Na eni strani samo-organizacija lahko deluje tudi zastrašujoče neorganizirano, zato navidezni neurejenosti in kaosu samo-organiziranosti, na drugi strani potrebno urejenost lahko zagotavljamo z urejenimi poslovnimi procesi. Poslovni procesi so središče današnje in prihodnje konkurenčnosti, organizacije pa se tudi že zavedajo, da je tako učinkovitost, kot kvaliteta storitev pogojena s procesi. Na temeljih procesne organiziranosti in hkratne uporabe načel samo-organiziranja, pa danes že nastajajo tudi povsem nove oblike organizacij, ki jih v tem delu poimenujemo samo-organizirane procesne organizacije ali SOPO. SOPO svoje temelje gradijo na principih samo-organiziranih skupin, vendar jih prilagojene poizkušajo prenesti na celo organizacijo, hkrati pa temelje procesne organiziranosti uporabljajo za razvoj novih, sebi lastnih a hkrati samo-organizaciji prilagojenih temeljnih, organizacijskih in drugih poslovnih procesov. V pričujočem delu smo na raziskavi treh primerov prikazali temelje nastajanja nove oblike SOPO iz različnih obstoječih organizacij, ovire in pomisleke, zadržke in ideje, z omejitvijo na področje IT storitvenih organizacij. V celoti oblikovane SODS, z uporabo prav vseh pričakovanih elementov v celoti sicer nismo odkrili, vendar je bilo v vseh treh primerih možno ugotoviti tako elemente SODS, kot usmeritev, željo in cilj po prehodu. Oblikovali smo tudi model, ki lahko postane temelj prikazovanja stopnje razvoja SODS in usmeritev organizacijam pri prehodu v novo obliko. Dokazali smo tudi, da je v navedenih obravnavanih primerih tovrstna organiziranost predstavljala pomemben dejavnik pri oblikovanju kvalitetnejših IT storitev, hkrati pa so temu načinu dela zaposleni bolj naklonjeni, kot obstoječim poslovnim procesom v raziskovanih organizacijah.
Ključne besede: samo-organizacija, poslovni procesi, delovne skupine, timi, deljeno vodenje, samo-organizirane procesne organizacije, SOPO, IT storitve, trajnostne organizacije, vodenje od spodaj navzgor, upravljanje znanja
Objavljeno: 31.01.2020; Ogledov: 1203; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (3,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici