1. Umeščanje logističnih središč - primer logističnega centra Phoenix, Posavje : magistrska nalogaMateja Kocbek, 2009, magistrsko delo/naloga Opis: V magistrski nalogi sta opredeljena pojma logistika in logistični centri. Predstavljeni so razvoj logističnih centrov, logistični centri v Evropski uniji in kakšne bodo potrebe po logističnih centrih v prihodnosti.
V nalogi sem se osredotočila na logistični center Phoenix v Posavju. Lokacijo sem analizirala z geografskega, demografskega, gospodarskega in transportno-logističnega vidika. Prikazana je SWOT-analiza logističnega centra Phoenix v Posavju in predstavljeni Cargo Center Graz ter možnosti medsebojnega sodelovanja in delna primerjava.
V zadnjem poglavju naloge so prikazane različne možnosti izvedbe logističnega centra Phoenix, Posavje. Prikazani so možni scenariji, ki predstavljajo logistični center Phoenix z dostopom do vseh prometnih vej, z dostopom do železniških povezav, brez povezave z železnico in brez investicije v logistični center. Ključne besede: logistika, logistični centri, Phoenix, Posavje, prometna infrastruktura, Spodnjeposavska regija Objavljeno: 17.08.2009; Ogledov: 4055; Prenosov: 673
Celotno besedilo (1,60 MB) |
2. PONUDBA PODEŽELSKEGA TURIZMA V POSAVJUAndreja Klukej, 2010, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga obsega pet poglavij in opisuje podeželsko ponudbo v Posavju in jo primerja z Medžimurjem. Prvo poglavje je uvod, drugo predstavlja teoretični okvir in opisuje podeželje kot turistično destinacijo, tretje poglavje predstavi obe regiji, v četrtem poglavju pa je opisana SWOT analiza in priporočila. Peto poglavje pa je sklep. Ključne besede: Management turistične destinacije, podeželski turizem, turistične kmetije, vinske kleti, medsebojno sodelovanje ponudnikov, SWOT analiza, Posavje, Medžimurje. Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2412; Prenosov: 488
Celotno besedilo (292,32 KB) |
3. PRIMOŽ KOZMUS KOT PROMOTOR PREPOZNAVNOSTI REGIJE POSAVJEBlaž Šunta, 2011, diplomsko delo Opis: Primož Kozmus, olimpijski in svetovni prvak v metu kladiva, je zaznamoval slovenski vrhunski šport med leti 2007 in 2009. Osvojil je naslov olimpijskega in svetovnega prvaka. Sredi oktobra 2009 je za mnoge nepričakovano oznanil, da končuje svojo športno pot. Glede na to, da je postal eno od prepoznavnih imen regije Posavje, je prav, da njegovo zapuščino (kot športnika in kot blagovne znamke) v nadaljevanju predstavim v diplomski nalogi. Ključne besede: Posavje, Primož Kozmus, prepoznavnost regije Posavje, vrhunski šport, sponzorji v športu Objavljeno: 04.04.2011; Ogledov: 1326; Prenosov: 122
Celotno besedilo (330,36 KB) |
4. Delo z otroki priseljenci v posavskih vrtcihTina Očko Bizjan, 2019, diplomsko delo Opis: V nalogi v teoretičnem delu analiziramo družbene pojave, ki spremljajo priseljevanje, ter vloge vseh sodelujočih pri vključevanju otrok priseljencev v vrtec. V raziskavi smo ugotavljali, kakšno podporo imajo posavski vrtci pri vključevanju otrok priseljencev v vrtec, saj je za Posavje značilno, da se na to področje priseljuje veliko družin iz različnih delov bivše SFRJ in je v vrtcih zaradi tega specifično razmerje slovenskih otrok in otrok priseljencev. Rezultati raziskave so pokazali, da v vrtcih primanjkuje didaktičnih pripomočkov in literature za delo z otroki priseljenci. Ugotovili smo, da največjo oviro in težavo pri vključevanju otrok priseljencev v vrtec predstavlja komunikacija oziroma nerazumevanje jezika. Občasno se pojavljajo nesporazumi, nerazumevanje. Rezultati kažejo, da se v posavskih vrtcih za pomoč pri vključevanju otrok ne poslužujejo tolmačev, zelo redko sodelujejo z nevladnimi organizacijami in ne čutijo podpore MIZŠ. Kolektivi v posavskih vrtcih so naklonjeni priseljencem, vendar rezultati kažejo, da potrebujejo strokovni delavci izboljšave pri poznavanju okoliščin priseljenih družin ter znanju o medkulturni vzgoji. Rezultati so pomembni za načrtovanje pedagoške prakse in vodenje vrtcev na področju dela z otroki priseljenci v posavski regiji. Ključne besede: otroci priseljenci, integracija, vključevanje, posavski vrtci, Posavje Objavljeno: 30.08.2019; Ogledov: 400; Prenosov: 157
Celotno besedilo (1,23 MB) |
5. VPLIV KONČNE VIZIJE LETALIŠČA CERKLJE OB KRKI NA POSAVSKO REGIJOMaruša Urbanč, 2012, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga obravnava vplive končne vizije letališča Cerklje ob Krki na Posavsko regijo. Letališče je trenutno po željah NATA in MORS-a v fazi posodobitve iz izključno vojaškega v mešano letališče. Poleg tega bo zgrajen tudi logistični center, imenovan Phoenix. Tako se bo lahko omenjeno letališče uporabljalo tudi za civilne namene. Tako obsežen projekt ima določene pozitivne in negativne vplive za celotno regijo, v našem primeru je to Posavje. V diplomskem delu je na začetku podanih nekaj teoretičnih, zgodovinskih in trenutnih podatkov o letališču Cerklje ob Krki, v nadaljevanju pa je opisana vizija letališča in skozi opravljeno anketo izpostavljenih nekaj vplivov, ki se pojavijo pri takšnem projektu. Posavje si bo s pomočjo civilnega dela letališča odprlo veliko novih vrat priložnosti, prav tako pa se bo razvila Slovenska vojska, saj se posodablja in obnavlja tudi vojaški del. Ključne besede: Posavje, vojaško letališče, civilno letališče, mešano letališče, vplivi Objavljeno: 11.09.2012; Ogledov: 1331; Prenosov: 122
Celotno besedilo (3,04 MB) |
6. |
7. UVEDBA IN OBLIKOVANJE NOVEGA TURISTIČNEGA PROIZVODA: POČITNIŠKI TEDEN V POSAVJU ZA MLADOSTNIKE IZ ZAMEJSTVANina Požun, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je oblikovan nov turistični proizvod, mladinska izmenjava za avtohtono slovensko manjšino – zamejske Slovence iz držav Avstrije, Hrvaške, Italije in Madžarske. Mladinske izmenjave štejemo med mladinski turizem, ki pa je v Sloveniji manj razvit, še posebej na turistični destinaciji Posavje. S pomočjo virov in literature so predstavljena poglavja, ki se dotikajo tem turističnega proizvoda in mladinskega turizma ter povezovalni členi med temami. Opisana so tudi področja programa Evropske unije Erasmus+, ki sofinancira projekte s področij izobraževanja in poklicnega usposabljanja, mladine in športa. Cilj diplomskega dela je oblikovanje programa mladinske izmenjave v Posavju in njegov prikaz s turističnega vidika. Prikazani so še rezultati in ugotovitve ankete, izvedene med mladostniki iz zamejstva. Zaključni del kaže na to, da so mladinske izmenjave doprinos h koriščenju in trženju turistične ponudbe v Posavju. Ključne besede: turistični proizvod, mladinski turizem, mladinska izmenjava, Posavje. Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 1003; Prenosov: 173
Celotno besedilo (1,11 MB) |
8. GASTRONOMSKA TURISTIČNA POT (FOOD CRAWLS) POSAVJASara Šetinc, 2017, diplomsko delo/naloga Opis: Gastronomija na področju Posavja ima dolgo dediščino, ki se je skozi čas spreminjala in nadgrajevala vse do sodobnosti. V teoretičnem delu diplomskega dela smo opredelili glavne pojme v povezavi z obravnavano tematiko, ki jih bomo skozi delo pogosto uporabili. Opisali smo kulturo in način prehranjevanja v Posavju, vsakdanjo in praznično hrano ter hrano ob delih. Pri tem smo izpostavili posamezne kulinarične posebnosti in pijače, značilne za Posavje. V empiričnem delu diplomskega dela smo s pomočjo terenskega dela in tehnike usmerjenega polstruktuiranega intervjuja ugotavljali, kako se je gastronomija na področju Posavja po 2. svetovni vojni spreminjala in nadgrajevala. Pri tem smo ugotovili, da imamo v Posavju dovolj gastronomskih posebnosti, na osnovi katerih lahko pripravimo zasnovo za novo gastronomsko turistično pot Food crawl, ki bo povezovala različne gostinske ponudnike v vseh občinah Posavja z značilnimi jedmi in pijačami te gastronomske regije. Ključne besede: gastronomija, vsakdanja hrana, praznična hrana, Food crawl, Posavje Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 548; Prenosov: 92
Celotno besedilo (1,53 MB) |
9. Modra frankinja kot osnova vinskega turizma v SevniciVita Petek, 2018, magistrsko delo/naloga Opis: Osrednji produkt sevniškega vinskega turizma je modra frankinja, ki je po kakovosti in razširjenosti glavna rdeča sorta v vinorodni deželi Posavje. Žal pa prepoznavnost in vključenost v turizem še nista na takšnem nivoju, kot bi si turistični deležniki želeli. Problem, ki smo ga reševali v magistrskem delu je, kako modro frankinjo še bolj vključiti v turistično ponudbo Sevnice. Pri svojem raziskovanju smo uporabili več metod kvalitativnega raziskovanja, in sicer: metodo deskripcije, metodo analize vsebine, delno strukturiran intervju (z vinarji, vinogradniki in strokovnjaki vinske stroke smo opravili delno strukturirane intervjuje, katerih analizo smo naredili z metodo kodiranja). Analiza je pokazala, da je vinski turist visoko izobražen, radoveden človek, ki se spozna na vino. Zanimajo ga lokalna vina in njihova zgodba. Ocenjuje se, da pripada višjemu sloju, na potovanju pa ga poleg vina zanimajo tudi samo področje, pridelava in vinska klet. Ugotovitve glede modre frankinje so pokazale, da je to tisto rdeče vino, ki ima v Posavju idealne pogoje, da se razvije v žlahtno in žametno vino Posavja ter da intervjuvanci poznajo pridelke/izdelke iz modre frankinje, da pa ni dovolj zastopana v trgovskih verigah in da večina intervjuvancev to sorto vina povezuje z mestom Sevnica. Na osnovi naše raziskave ob koncu magistrskega dela predlagamo konkretne turistične produkte. Ključne besede: modra frankinja, Sevnica, vinski turizem, vinski turist, Posavje Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 775; Prenosov: 259
Celotno besedilo (2,27 MB) |
10. Trženjski spleti mladinskih hotelov v PosavjuPatricija Kocjan, 2018, diplomsko delo/naloga Opis: Mladinski hotel je turistična nastanitev, ki zadnja leta ni namenjena le mladim turistom, temveč tudi ostalim segmentom gostov različnih starosti. Da bi dosegli uspešno poslovanje turistične nastanitve, moramo dobro poznati njihovo trženje. Na ta način pripomoremo k dobičkonosnosti njenega poslovanja kot ekonomske enote, zadovoljimo gostove potrebe ter razvijamo umetnost prodajanja storitev. Trženjski splet je skupek trženjskih instrumentov, ki se uporabljajo v namen doseganja trženjskih ciljev. V empiričnem delu ugotavljamo elemente trženjskih spletov mladinskih hotelov v Posavju ter raziskujemo razlike in podobnosti med njimi. Ugotavljamo, kako trženjski spleti vplivajo na ocene mladinskih hotelov na rezervacijskem portalu Booking.com. Rezultati raziskave kažejo, da so razlike ter hkrati pomanjkljivosti najbolj vidne pri promociji ter distribucijskih kanalih in da se razlike odražajo na ocenah na rezervacijskem portalu. V zaključku predstavimo predloge izboljšav. Ključne besede: mladinski hoteli, trženje, trženjski spleti, Posavje Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 317; Prenosov: 85
Celotno besedilo (1,22 MB) |