| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza pomena in znanja italijanskega jezika pri turističnih ponudnikih Posavja : magistrsko delo
Tanja Hlebec, 2023, magistrsko delo

Opis: Italija je eden izmed najpomembnejših emitivnih trgov za Slovenijo, zato smo želeli raziskati, kakšen pomen turistični ponudniki Posavja pripisujejo znanju tujih jezikov, in preveriti, kako komunicirajo s tujimi turisti na splošno ter kako poteka komunikacija z italijanskimi turisti. V nalogi smo predstavili tržni profil Italije in z raziskavo ugotovili, kako sta prilagojeni ponudba in komunikacija za italijanske turiste ter na katerih področjih se lahko turistični ponudniki Posavja izboljšajo, kar bi posledično prispevalo k večji kakovosti občin in cele regije. V današnjem času globalizacije in nenehnih sprememb je pomembno, da se posamezniki ter podjetja jezikovno in kulturno prilagajajo, saj imajo tako več možnosti za uspešnost pri poslovanju. Na osnovi raziskave, ki smo jo izvedli v sklopu naloge, smo poskušali oblikovati priporočila za turistične ponudnike, kako naj bi v prihodnosti izboljšali svojo komunikacijo v italijanskem jeziku.
Ključne besede: turizem, Posavje, tuji jezik, italijanski jezik
Objavljeno v DKUM: 15.07.2024; Ogledov: 102; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

2.
Vinski turizem na območju Sevnice in Posavja
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, Posavje, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Koncept turistične destinacije in model razvoja
Mihaela Franjić, Elizabeta Strunjak, Luka Stanić, Fran Pokasić, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 26.01.2024; Ogledov: 308; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Gradovi Posavja
Vita Petek, Tjaša Alegro, 2021, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: gradovi, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 246; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (7,96 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
Maja Turnšek, Tjaša Alegro, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Konceptualni model turistične destinacije in njeni ključni deležniki
Aleš Semeja, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 242; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič Farrell, 2021, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 310; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Pomen znanja italijanskega jezika v Posavju za zaposlene v turizmu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Lusinda Petrišič, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo obravnavali slovensko pokrajino Posavje, ki postaja s svojimi šestimi občinami ter bogato naravno in kulturno dediščino vse bolj priljubljena počitniška destinacija italijanskih turistov. V teoretičnem delu smo opisali turizem v pokrajini, predstavili turistične projekte in programe ter se podrobneje osredinili na obiskanost destinacije po številkah. Predstavili smo turistično-informativne centre Posavja in poudarili primere dobrih praks slovenske Istre. V nadaljevanju smo se posvetili jezikom, pomenu znanja tujih jezikov, predvsem pa pomenu italijanskega jezika in njegovemu položaju v slovenski Istri. V empiričnem delu smo na podlagi intervjujev, ki smo jih opravili s predstavnicami turistično-informativnih centrov Posavja, pri orisu položaja italijanskega jezika v Posavju uporabili kvalitativno metodo raziskovanja. V nadaljevanju smo se osredinili na položaj italijanskega jezika med bodočimi turističnimi delavci, in sicer študenti in študentkami Fakultete za turizem Univerze v Mariboru, ter predstavili raziskave. Misli in izsledke smo strnili ter jih predstavili v zaključku.
Ključne besede: turizem, tuji jezik, italijanščina, Posavje
Objavljeno v DKUM: 13.04.2022; Ogledov: 883; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

9.
Filozofija restavracije Tri lučke in njena prepoznavnost v turizmu
Nika Prevodnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Gastronomija predstavlja pomemben del turistične ponudbe destinacije in je eden izmed temeljnih načinov spoznavanja načina življenja in kulture krajev, ki jih obiskujemo. V Posavju se nahaja naša raziskana restavracija, restavracija Tri lučke, katere filozofija kuhinje temelji na pristnosti okusov, ki povezujejo tradicionalnost in lokalnost s pridihom modernosti. Prav tako so prisotni na različnih področjih turizma, kar smo v raziskavi opredelili kot eno izmed njihovih konkurenčnih prednosti na turističnem trgu. Z namenom analizirati prepoznovanost Treh lučk med prebivalci Posavja, smo izvedli anketni vprašalnik. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da Posavci, ki so sodelovali v raziskavi, Trem lučkam kot turistično-kulinarični atrakciji v Posavju pripisujejo velik pomen, saj jih več kot tretjina Tri lučke šteje kot eno izmed pomembnejših atrakcij v Posavju. Velika večina je Tri lučke obiskala že vsaj enkrat v življenju, nekateri jo obiščejo tudi večkrat letno ali celo mesečno. V diplomskem delu smo opravili tudi polstrukturirana intervjuja z restavracijo Tri lučke in gostilno Repovž, kateri smo spraševali o vključevanju ter vpetosti v lokalno turistično ponudbo. Gostilna Repovž je bila izbrana, ker si z našo primarno restavracijo Tri lučke delita zelo podobno filozofijo gostilne in hrane. Po opravljeni raziskavi smo naredili še primerjavo z gostilno Repovž, pri kateri smo ugotovili, da sta si kuhinji zelo podobno in da ima gostilna Repovž kar nekaj konkurenčne prednosti zaradi svoje samooskrbne kmetije in domačih izdelkov z domačega vrta. Pripravili smo tudi nekaj priporočil za izboljšavo ponudbe Treh lučk in njihovo povezanost z lokalno skupnostjo in lokalno ponudbo. S predlogi smo temeljili predvsem na trajnosti v okoljskem (»zero waste«) in družbenem pomenu (povezovanju turističnih deležnikov v Posavju).
Ključne besede: gastronomija, gostinstvo, kulinarični turizem, Posavje, restavracija Tri lučke
Objavljeno v DKUM: 25.11.2021; Ogledov: 781; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

10.
Turistična destinacija Artiče : študija izvedljivosti
2021

Opis: Monografija »Turistična destinacija Artiče: študija izvedljivosti« obravnava turistični razvoj potencialne destinacije Artiče. Artiče so kraj v občini Brežice v posavski regiji, kjer v zadnjem času dajejo velik poudarek razvoju turizma. Občina je znana predvsem po zdraviliškem turizmu, vendar se čedalje bolj razvija tudi druga ponudba – od naravnih in kulturnih znamenitosti do gastronomske in športne ponudbe. Krajani Artič, ki so ponosni na danosti svojega območja, želijo v svoje konce privabiti obiskovalce, zato so se povezali s Fakulteto za turizem Univerze v Mariboru, da bi pripravili študijo izvedljivosti potencialne turistične destinacije. Pri projektu so skupaj z mentorji sodelovali študenti 1. letnika magistrskega programa in 3. letnika visokošolskega študijskega programa ob participativnem sodelovanju lokalnega prebivalstva. Po opravljeni analizi območja so pripravili strateški dokument za razvoj turistične destinacije skupaj z marketinškim načrtom posameznih predlaganih turističnih produktov.
Ključne besede: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, marketing destinacije, Artiče, Posavje
Objavljeno v DKUM: 19.11.2021; Ogledov: 1233; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (17,78 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...
Gradivo je zbirka in zajema 3 gradiva!

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici