| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KONKURENČNI POLOŽAJ PODJETJA NA MLEČNEM TRGU: PRIMER MLEKARNE V SLOVENIJI
Natalija Kšela, 2010, diplomsko delo

Opis: Mlečna industrija v Sloveniji je v preteklih letih doživela mnoge spremembe. Po vstopu v Evropsko unijo so bile odpravljene institucionalne omejitve pri trgovanju, pojavili so ostri konkurenčni pritiski velikih evropskih multinacionalk. Tem pritiskom je bilo izpostavljeno tudi podjetje Pomurske mlekarne, saj kot smo prikazali v diplomskem delu, je poslovalo z izgubo. Z željo po uspešnosti podjetja se je novo vodstvo odločilo za temeljito prestrukturiranje podjetja, ki je pripeljalo do želenih rezultatov ter izboljšanja kazalnikov uspešnosti. V mlečno-predelovalni industriji v Sloveniji obstaja razkorak med ponudbo in porabo mleka in mlečnih izdelkov, zato je tudi razvoj podjetja odvisen od uspešne uveljavitve na novih izvoznih trgih. Podjetje se je uspešno uveljavilo na trgu tretjih držav, predvsem Senegala in Mavretanije. Distribucija živil je vse bolj nagnjena h koncentriranju večjih trgovskih verig, ki obvladujejo trg. Prav te trgovske blagovne znamke zadnja leta predstavljajo v največji meri cenovno konkurenco podjetju, saj so cenovno bolj dostopne potrošniku od blagovnih znamk. Kljub temu pa ima podjetje Pomurske mlekarne prevladujoč tržni položaj v kategoriji masla, pri mleku in sirih pa ostaja nišni igralec.
Ključne besede: Ključne besede: SKP, mlečne kvote, odkupna cena, Pomurske mlekarne.
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 2227; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (782,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici