1.
Poučevanje slovenskega jezika za Poljake v kognitivnem pristopu : (izbrani vidiki)Agnieszka Będkowska-Kopczyk, 2009, izvirni znanstveni članek
Opis: Kognitivno jezikoslovje temelji na spoznanju, da jezik neposredno odraža človekove spoznavne procese. Pomen kot predmet nenehnega pogajanja ni vsota stalne vsebine besed, temveč načina, na katerem je ta vsebina konstruirana v določenem kontekstu; to je pogojeno s strukturo določenega jezika in pogledom na svet njegovih nosilcev. Tako dojemanje pomena vpliva na kognitivni pristop k prisvajanju tujega jezika. V prispevku je predstavljeno kognitivno razumevanje jezika in jezikovne didaktike, nato pa sledijo primeri iz slovenskega jezika, ki so konceptualno zahtevni za poljske študente slovenščine.
Ključne besede: slovenščina kot tuji jezik, kognitivno jezikoslovje, Poljaki
Objavljeno v DKUM: 31.01.2018; Ogledov: 1556; Prenosov: 169
Celotno besedilo (304,50 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...