| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodobne oblike učenja in poučevanja pri tehniških predmetih
Ana Marija Varšnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Sodobne oblike učenja in poučevanja pri tehniških predmetih je razdeljeno na štiri poglavja. V uvodu na splošno opredelimo problematiko izobraževanja in aktualiziramo temo. Drugo poglavje temelji na teoretičnih izhodiščih, kot so od učitelja do učenca usmerjen pouk, pouk, problemski pouk, raziskovalni pouk, projektni pouk in sodelovalno učenje. Zapisane so poglavitne značilnosti in opredelitve. V tretjem poglavju smo podali konkreten primer, kot predlog za izboljšavo učne prakse. Zapisali smo učno pripravo projektnega tedna, z naslovom Poštevanka za vsakogar. Zajema 10 ur projektnega dela pri pouku tehnike z medpredmetno povezavo matematike. Model Poštevanke za vsakogar je avtorsko delo, namenjeno vsem učencem, še posebej tistim, s specifično problematiko pri učenju. V zadnjem poglavju smo napravili primerjavo med sodobnimi oblikami učenja, ki se danes vpeljujejo pri pouku tehnike in med tistimi, ki so bile v ospredju pred dvemi desetletji.
Ključne besede: učitelj, učenec, pouk, usmerjen pouk, problemski pouk, raziskovalni pouk, projektno delo, sodelovalno učenje, Poštevanka za vsakogar
Objavljeno: 30.08.2016; Ogledov: 891; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici