| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Zavarovanje poštnih storitev : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Mirica Šafran, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: Pošta Slovenije, poštne storitve, Zakon o poštnih storitvah, riziko, zavarovanje
Objavljeno: 12.11.2008; Ogledov: 3262; Prenosov: 486 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
UVEDBA ELEKTRONSKEGA POŠTNEGA PREDALA V SLOVENIJI
Marinka Čančar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila sistem By Box, nato sem opredelila Pošto Slovenije kot institucijo v sklopu zagotavljanja celovitih poštnih storitev, zgodovino Pošte, povezovanje Pošte v svetu, položaj Pošte v primerjavi s konkurenčnimi ponudniki, predstavitev faz prenosov paketa in zakonsko opredelitev izvajanja poštnih storitev, hkrati pa tudi direktiv in zakonov, ki jih mora upoštevati Pošta Slovenije. Hitre spremembe na vseh področjih silijo podjetja v nenehen tehnološki razvoj. Le-ta sili podjetja v nenehno razvijanje novih proizvodov, novih gradenj, povečanje in modernizacijo proizvodnje. Za realizacijo vseh novih projektov podjetja potrebujejo finančne vire. Uspešen ekonomski razvoj je odvisen od racionalne uporabe virov financiranja, ki so lahko lastni kot tudi tuji viri. Podjetja morajo z vidika gospodarnosti financiranja upoštevati temeljna načela financiranja, uporabiti pravilno razmerje pri vodoravni in navpični finančni strukturi, prav tako morajo sprejeti pravilne finančne strukture za optimalno uporabo finančnih sredstev. Podjetja morajo, da bi obstala na trgu pri nenehnem boju s konkurenco, izvajati različne projekte za rast in razvoj projekta. Na začetku si morajo v podjetju zastaviti namenske cilje, ki omogočajo določitev objektivnih ciljev za oblikovanje projektne strategije, iz katere je razvidna realizacija nekega objekta. Ker projekti običajno zahtevajo velike finančne vložke, morajo podjetja temeljito proučiti metode ocenjevanja uspešnosti projektov, ki so na voljo. Na osnovi teh metod se v podjetju odločijo za tisto naložbo, ki bo v podjetju prinesla želeni učinek ob najbolj racionalni uporabi finančnih sredstev.
Ključne besede: pošta, corsus publicus, poštni nabiralnik, potovnik, dostavno spravilišče, predalčnik, pick & pack, elektronska poštna omara, Pošta Slovenije
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 1686; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
MOŽNOSTI SLEDENJA PAKETNIH POŠILJK V V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE
Luka Sumrak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen proces poslovanja s paketnimi pošiljkami v organizaciji Pošta Slovenije. V diplomski nalogi smo podali predlog rešitve problema, ki nastaja pri proučevanem procesu poslovanja s paketnimi pošiljkami. Izpostavljen problem je: ni natančnih podatkov o lokaciji in vsebini zabojnikov. Pri oblikovanju rešitve je predlagan sistem sledenja, ki vključuje kombinacijo dveh metod zajema podatkov: s pomočjo črtne kode in RFID oznake. Pri oblikovanju rešitve so upoštevani standardi in priporočila Svetovne poštne zveze (UPU) in organizacije GS1, ki ponuja globalne rešitve sledenja in so prav tako potrjene in sprejete s strani Svetovne poštne zveze. V diplomskem delu smo opisali tudi nekatere rešitve sledenja tujih poštnih operaterjev in ponudnikov logističnih rešitev, s pomočjo RFID tehnologije. Prispevek diplomske naloge je izdelana prototipna rešitev, kjer je podan predlog prenove identifikatorjev, informacijskega sistema in opravljen preizkus uporabe RFID tehnologije pri označevanju zabojnikov, ki jih uporablja Pošta Slovenije. Ugotovitve kažejo na primernost uporabe RFID tehnologije tudi v okolju, kjer so prisotne kovine. Prednosti, ki jih prinaša sledenje, so predvsem razpoložljivost s podatki o sledljivih predmetih, s tem pa boljši izkoristek zabojnikov. Pričakovati je znižanje stroškov poslovanja in večje zadovoljstvo strank.
Ključne besede: Sledenje paketnih pošiljk, Pošta Slovenije, Črtna koda, RFID tehnologija
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 4258; Prenosov: 466
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

5.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2796; Prenosov: 637
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

6.
VODENJE USPEŠNIH PROJEKTOV
Marinka Čančar, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacije se v splošnem primarno ukvarjajo z izvajanjem določenih del, katerih rezultat so izdelki ali storitve. Vse pogosteje se organizacije za razliko od ponavljajočih se rutinskih opravil srečujejo z deli, ki so začasna in enkratna. Pomen enkratnih procesov, projektov, je zelo velik na vseh področjih delovanja organizacije. Z uspešno vodenimi projekti se lažje dosegajo največji možni dosežki, kar je še posebej pomembno danes, ko živimo v obdobju neprestane konkurenčnosti. Hitro prilagajanje in obvladovanje sprememb je na sodobnem tržišču postalo vitalnega pomena. Vloga vodenja projekta zagotavlja med drugim tudi sprotno vrednotenje opravljenega dela in iskanje alternativnih poti k isti rešitvi. Naj se gre za ponavljajoče se aktivnosti ali projekte imamo opravka s skupnimi značilnostmi: delo izvajajo ljudje, omejeni smo z viri in delo je med izvajanjem planirano in kontrolirano. V magistrskem delu želim pokazati vodenje kot enega pomembnejših dejavnikov vplivanja, motiviranja, spodbujanja in usmerjanja projektne ekipe, da bi učinkovito izvajala naloge in tako pripomogla k doseganju zastavljenih ciljev, zato je cilj dela dokazati hipotezo, da je uspešnost izvedbe projekta povezana z ustreznim vodenjem projektne ekipe, še posebej v fazi uveljavljanja projekta. Na primeru uvedbe elektronskega poštnega predala se bom predvsem osredotočila na projekt, ne pa tudi na vzporedne vplive, ki so sicer tudi prisotni, ne bodo pa del mojega proučevanja. Osnovne predpostavke, na katerih bo temeljil primer projekta so, da bodo informacije, ki jih bom dobila v Pošti Slovenije točni. Omejitve, na katere bom naletela pri pisanju so predvsem podatki, ki so poslovna skrivnost podjetja, zato jih ni mogoče v celoti predstaviti v magistrskem delu. Magistrsko delo je sestavljeno iz petih poglavij. V prvem poglavju, ki sledi sem najprej opredelila vodenje in predstavila različne načine vodenja ter vodij. Podrobneje sem predstavila potek komunikacij v procesu vodenja; opredelila sem tudi vlogo vodje pri motiviranju podrejenih sodelavcev. V drugem poglavju sem predstavila projekt in ravnanje projektov. Podrobneje sem predstavila faze življenjskega cikla projekta s poudarkom na uveljavljanje projekta. V tretjem poglavju je poudarek na vodenju projekta, opisala sem pomembnost sodelovanja vodje pri kadrovanju članov v projektno ekipo, pri njihovem motiviranju, komuniciranju ter pri vodenju, še posebej pri vodenju, ki je za delo pri projektih najustreznejše, s poudarkom na osebnostnih lastnostih vodje. V četrtem poglavju sem opisala ključno vlogo vodje projekta pri njegovi izvedbi V petem poglavju pa sem prikazala kako zgleda projekt v organizaciji in sicer projekt uvedbe elektronskega poštnega predala. Pošta posluje na številnih različnih trgih, saj se poleg osnovnih dejavnosti, kot so prenos pošiljk, plačilni promet in denarne storitve, ukvarja še z drugimi raznolikimi dejavnostmi. S konkurenco se srečuje pri trženju vseh navedenih storitev, s tem da gre običajno za konkurente specializirane za posamezno vrsto storitev. Pri prenosu pošiljk pa se srečuje s posredno konkurenco (telefon, telefaks, internet, direktna pošta ki jo podjetja pošiljajo posameznikom in gospodinjstvom v reklamne namene,..) in neposredno konkurenco, katero predstavljajo podjetja, ki se ukvarjajo s prenosom različnih vrst pošiljk (DHL, GLS-General Logistics System, Intereuropa/UPS, Yellogisics, City Express, Door to Door, Slovenske železnice,..). V več kot 22 državah že uporabljajo elektronski sistem za dostavo poštnih pošiljk ByBox. Ta sistem se je izkazal za zelo učinkovitega in praktičnega. Slovenija si prizadeva slediti razvoju in trendom najrazvitejših držav Evropske unije in je pri tem tudi dokaj uspešna. Sistem elektronskih poštnih okenc bi bil v Sloveniji uspešen prav tako kot se je izkazal v drugih državah po Evropi.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontroliranje, usmerjanje zaposlenih, vplivanje zaposlenih, motiviranje zaposlenih, projekt, ekipa, ByBox, Pošta Slovenije d.o.o.
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 2021; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
NADZOR KAKOVOSTI Z METODO NAVIDEZNEGA NAKUPOVANJA NA PRIMERU POŠTE SLOVENIJE
Jernej Luketič, 2011, diplomsko delo

Opis: Konkurenčna prednost, je v današnjih časih ena izmed osrednjih ciljev vsake organizacije. Za uspešno ustvarjanje konkurenčne prednosti organizacije pa je pomemben dober nadzor kakovosti in nenehno kontinuirano izboljševanje, ki je ob globalizaciji in vse hitrejšem tehnološkem napredku civilizacij nujnost. Kakovost lahko opredelimo iz dveh vidikov, iz vidika proizvodnje in iz vidika kupcaa, ali kot nekateri strokovnjaki navajajo iz razumskega objektivnega in iz čustvenega subjektivnega vidika. V organizacijah, ki so storitveno naravnane je za nadzor kakovosti ena izmed temeljnih in zelo uspešnih tehnik navidezno nakupovanje. Raziskovalna metoda navideznega nakupovanja je v tujini znana že več kot petdeset let in izvira iz Združenih držav Amerike, medtem ko je v Sloveniji še dokaj neznana in nerazvita. Za uspešen nadzor kakovosti storitev in izboljševanjem konkurenčne prednosti je prav metoda navideznega nakupovanja lahko za organizacijo najboljše orodje. Pri izvajanju raziskave z navideznim nakupovanjem je potrebno upoštevati šest zaporednih korakov: postavitev ciljev, oblikovanje ocenjevalnega lista, izbira in poučitev navideznega kupca v skladu s cilji podjetja, ocenjevanje, analiza rezultatov in zadnji korak, izvedba potrebnih ukrepov. Pomembno je tudi, da izvajalci raziskave navideznega nakupovanja upoštevajo načela etičnosti, ki jih določa ESOMAR-jev kodeks. V diplomskem seminarju predstavljena metoda navideznega nakupovanja na primeru podjetja Pošte Slovenije d.o.o. potrjuje uspešnost navedene metode. S pomočjo raziskave Pošta Slovenije redno preverja kakovost svojih storitev že šest let in na podlagi rezultatov izvaja tudi primerne ukrepe za izboljšanje le-teh. Učinkovitost njihovih ukrepov potrjuje tudi njihovo letno poročilo 2009.
Ključne besede: storitev, kakovost, nadzor kakovosti, zadovoljstvo odjemalcev, navidezno nakupovanje, ESOMAR kodeks, Skriti kupec, Pošta Slovenije.
Objavljeno: 19.06.2012; Ogledov: 1185; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

8.
9.
INFORMATIZACIJA OSKRBNE VERIGE V SEGMENTU DOSTAVE V POŠTI SLOVENIJE
Bojan Leskovšek, 2011, diplomsko delo

Opis: delo pismonoš je zanimivo, dostikrat težavno.Pri opravljanju svojega dela se pismonoše srečujejo z različnimi oteževalnimi okoliščinami in dejavniki,najtežje pa je ravno začetno obdobje-uvajanje.Rešitev,ki bi pomagala pri omejitvi težav,prisotnih pri uvajanju novinca,je temelj naloge,zasnovana pa je na principu voki-tokija. Imenuje se Nanotalk in je že nekaj časa v splošni rabi.
Ključne besede: Pošta Slovenije, dostava pošiljk, delo na terenu, uvajanje novinca.
Objavljeno: 14.12.2011; Ogledov: 1606; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

10.
Uporaba NFC tehnologije za optimizacijo vročanja paketnih pošiljk
Marinko Šimić, 2012, diplomsko delo

Opis: Danes se na svetovnem trgu dogajajo velike spremembe, ki so posledica liberalizacije trgov in globalizacije. Živimo v času hitrega tehnološkega razvoja, razmaha elektronskega poslovanja in spletnih nakupov. Moč teh sprememb in vpliv globalizacije se čuti tudi na trgu poštnih storitev. Konkurenčna podjetja, tako tuja kot domača, vlagajo v razvoj, povečujejo svojo mrežo in postajajo tudi mednarodna podjetja. Ljudje si z razvojem konkurenčnih ponudnikov na trgu lahko izberemo vedno boljše in kvalitetnejše storitve, tudi takšne, ki so prilagojene vsakemu posamezniku. Takšnim tržnim spremembam se mora Pošta Slovenije prilagoditi, sicer bodo stranke v prihodnosti izbrale drugega ponudnika. Namen diplomskega dela je predstaviti težave, s katerimi se srečuje pismonoša ob vročanju paketnih pošiljk na naslovu, ter podati možno rešitev obstoječega stanja. Podana rešitev je idejna predstavitev mobilne aplikacije, ki bi bila izdelana na podlagi obstoječe spletne aplikacije Pošte Slovenije. Aplikacija bi bila razvita za uporabo tehnologije NFC (angl. Near Filed Communication), ki bi omogočala popolno elektronsko poslovanje in s tem vsem poštnim uslužbencem olajšala delo ter pripomogla k boljši uporabniški izkušnji strank.
Ključne besede: NFC tehnologija, paketna pošiljka, Pošta Slovenije, RFID tehnologija
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 973; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici